راهنمای خرید آنلاین لوازم خانگی
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

راهنمای خرید آنلاین لوازم خانگی
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 10 دی 1397

راهنمای خرید آنلاین لوازم خانگی  

امروزه زمان مهمترین عنصر زندگی شهری به حساب می آید. با بالا رفتن تنوع محصولات و گسترش بازار           لوازم خانگی و مشکلات خرید سنتی (حضوری) مانند رفت و آمد به بازار، آب و هوا و ترافیک و... سبک خرید سنتی روز به روز سخت تر شده است. پیشرفت روزانه تکنولوژی در زمینه وب سایت های فروش کالا این امکان را به ما داده است تا با حذف مشکلات فوق و در زمانی کوتاه خرید خود را انجام دهیم.

خرید لوازم خانگی به صورت آنلاین دارای چندین مزیت می باشد. شما می توانید بدون اینکه از منزل و یا محل کار خارج شوید تنها با استفاده از اینترنت و یک دستگاه اعم از کامپیوتر و یا حتی تلفن همراه خود  اقدام به جستجو درباره کالای مد نظر خود انجام دهید، که این جستجو شامل توانایی مقایسه، مشاهده امتیاز دهی، نظرات بقیه کاربران و پیداکردن بهترین قیمت مابین سایت های مختلف باشد.

نکته مهم در خرید آنلاین این است که وب سایت مورد نظر شما حتما نمـاد اعتمـــــاد الکتـرونیـکی کسب و کارهای اینترنتی را دارا باشد.

زمانی که وسایلی با ابعاد بزرگ را به صورت آنلاین خریداری می کنید شما باید ابعاد را در نظر بگیرید تا با فضای داخل منزل مطابقت داشته باشد و این در صورتی امکان پذیر است که تمامی اطلاعات دستگاه را در اخیار داشته باشید و این مهم با مراجه به وب سایت هایی که جزییات محصول را بیان کرده امکان پذیر است.

تیم لوازم خانگی مراحلی را برای راهنمایی یک خرید نسبتا کامل آماده کرده است که شامل موارد زیر می باشد:

  1. قدم اول:

اندازه گیری فضای مدنظر محصول در خانه

جای درنظر گرفته شده برای دستگاه را از قبل مشخص نمایید و ابعاد را اندازه گیری کنید. این روش به شما کمک می کند تا در صورت خرید لوازمی مانند لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از قرار گیری آن در منزل و یا محل کار خود اطمینان حاصل کنید.

برای این کار باید طول، عرض، عمق و پهنای محصول را در نظر بگیرید. اکثرا تمامی سایت ها سایز و اندازه محصول را در صفحه جزییات آن محصول درج می کنند که با تطبیق آن با فضای اندازه گیری شده منزل از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

  1. قدم دوم:

تهیه لیستی از قابلیت های وسیله مورد نظر

این مطلب به شما کمک میکند که دستگاه خود را در هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی پیدا کنید. برای مثال اگر شما بخواهید یک مایکرویو که شامل ویژگی های مانند سیستم تمیزکنندگی خودکار، بخارپز، هیتر ذغالی و گرمادهی از بالا و پایین دارا باشد را خریداری کنید لازم است که ویژگی های مد نظر خود را در لیست خود یادداشت کنید.

  1. قدم سوم:

سایت های فروش لوازم خانگی را انتخاب کنید که نظرات کاربران را نمایش دهد.

این به شما اجازه می دهد تمامی نقات مثبت و منفی محصول مورد نظر را که کاربران قبل ثبت کرده اند را مشاهده نمایید. برای مثال اگر شما می خواهید یک یخچال استیل بخرید ولی نگرانی در رابطه با تو رفتگی سطح بدنه یخچال در طول زمان استفاده از آن یخچال را دارید، بررسی نظرات کاربران به شما این امکان را می دهد تا متوجه شوید که آن ها با این نوع محصول مشکل داشته اند یا خیر.

در وب سایتی که برای خرید آنلاین لوازم خانگی به آن مراجعه کرده اید علایمی را که بیانگر درصد رضایت مشتری و کیفیت کالا است را مورد توجه قرار دهید. همیشه محصولات را بر اساس رتبه بندی مد نظر خود مرتب سازی نمایید. این کار به شما اجازه می دهد تا محصولات مورد علاقه سایر مشتریان را هم مشاهده کنید. اگرچه ممکن است حتی نظرات یک یا چند کاربر برخلاف بقیه نظرات باشد.

  1. قدم چهارم:

جستجوی اینترنتی خود را بر حسب برند مورد علاقه خود انجام دهید

اگر شما به دنبال یک برند خاص هستید ممکن است جستجوگر اینترنت به شما وب سایت های متنوعی که محصولات و برند های مشابه می فروشند را به شما پیشنهاد کند. در هنگام جستجو در اکثر موتورهای جستجوگر معروف از قبیل گوگل، یاهو و .. به دنبال کلمات کلیدی محصول مورد نظر باشید. برای مثال اگر شما دنبال یک دستگاه و برند خاص از ماشین ظرفشویی هستید نام برند، شماره سریال و خود کلمه "ماشین ظرفشویی" را در موتور جستجوی خود وارد کنید. نتیجه جستجو به شما محصولات مشابه به محصول مورد نظر خود را نمایش    می دهد.

  1. قدم پنجم

قوانین فروش را در وب سایت های مختلف بررسی کنید.

برخی از وب سایت ها ممکن است سیاست های فروش مانند: ضمانت نامه، بازده و یا بازپرداخت و تعویض محصول را در صورت استفاده اولین مرتبه از دستگاهی که معیوب است و یا در صورت عدم تطابق سلیقه ای محصولی که استفاده نشده است را نادیده بگیرند. در پی این موضوع به دنبال وب سایت های فروش لوازم خانگی باشید که شرایط و ضوابط فروش را در قسمت قوانین سایت درج کرده باشد. در بیشتر موارد میتوانید این اطلاعات را در قسمت قوانین فروش آن سایت بیابید.

  1. قدم ششم

 وب سایتی را انتخاب کنید که هدف آن جلب رضایت مشتری باشد.

برای مثال وب سایتی را انتخاب نمایید که در ابتدا از کارشناسان مجرب استفاده می کند این یعنی زمانی که شما قصد خرید دارید، مشاوران آن وب سایت به صورت آنلاین و یا به صورت تلفنی به طور کامل و تخخصی و با برخوردی مناسب شما را راهنمایی کنند. همچنین این موضوع را در نظر داشته باشید که این وب سایت موظف است شما را از ابتدای ثبت سفارش تا تحویل کالا مطلع سازد. در مرحله بعد توجه داشته باشید که آن وب سایت بتواند در کمترین زمان ممکن محصول خریداری شده را به دستتان برساند، طی بررسی فروشگاه  لوازم خانگی در زمینه فروش اینترنتی، بیشتر خریداران مدت زمان ارسال را دغدغه اصلی خود به شمار می آورند.

وب سایت لوازم خانگی سعی کرده است تا حتی الامکان موارد ذکر شده فوق را در زمینه فروش اینترنتی لوازم خانگی رعایت کند.

آدرس وب سایت:

https://lavazemkhonegi.com/

تلفن مشاوره و خرید:

02166706005



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.