فلومتر التراسونیک
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فلومتر التراسونیک
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 11 دی 1397

فلومتر التراسونیک برای تعیین سرعت سیال جریان در یک لوله از امواج صوتی استفاده میکند. در مواقعی که جریانی وجود ندارد، فرکانس امواج التراسونیک به یک لوله انتقال پیدا میکند و بازتاب آن نسبت به مایع سیال یکسان است. برای خرید فلومتر التراسونیک و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت فلومتر التراسونیک با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

فلومتر توربینی ابزاری است که به وسیله یک روتور سرعت مایع و گاز را می سنجد. فلومتر توربینی از یک بردار ثابت و یک تیغه ساخته شده است و برای چرخاندن بردار ثابت در جریان سیال از انرژی مکانیکی مایعات استفاده میکند. تیغه هایی که به روی بردار ثابت قرار دارند، انرژی را از جریان سیال به انرژی چرخشی تبدیل میکنند. محور بردار ثابت به روی یاتاقان ها میچرخد: زمانی که مایع سیال سریعتر حرکت میکند، چرخش بردار ثابت هم به همان نسبت سریعتر میشود. چرخش محور به طور مکانیکی یا از طریق نمایان شدن حرکت تیغه های بردار ثابت دیده میشود. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش فلومتر توربینی برندهای اندرس هاوزر، روزمونت و دیگر برندها در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید فلومتر توربینی و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت فلومتر توربینی با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

با ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 3051 شما کنترل بیشتر و موثرتری بر روی تجهیزات کارخانه و تاسیسات خود خواهید داشت. با استفاده از ترانسمیتر روزمونت 3051 علاه بر اینکه پیچیدگی تجهیزات و تاسیسات شما کمتر خواهد شد، هزینه های شما نیز کاهش خواهد یافت. ترانسمیتر روزمونت 3051 می تواند همزمان سطح، جریان و فشار را در تاسیسات شما اندازه گیری کند. توسط پرشر ترنسمیتر رزمونت 3051 شما دسترسی کامل به اطلاعاتی که باعث تشخیص، اصلاح و حتی جلوگیری از خطاها شود را خواهید داشت. با استاندارد بالای صنعتی پرشر ترنسمیتر روزمونت 3051 و بالا بودن بازدهی آن شما می توانید در سطح جهانی به رقابت بپردازید.

مزایای فلومتر التراسونیک

این تکنولوژی میتواند بسیار دقیق باشد و برای محافظت و نگهداری گازهای طبیعی و مایعات نفتی استفاده میشود (برای مایعات گران قیمت). یکی از مزیت هایی که فلومتر التراسونیک دارد این است که فشار بالا را کنترل میکند و همیشه ثابت است، همچنین میتواند درجه بالا را کنترل کند و بدون این که به لوله های خارجی نفوذ کند، کار میکند و زیاد نیاز به نگهداری و تعمیر ندارد و برای استفاده بسیارمناسب میباشد. معایبی که فلومتر التراسونیک دارند عبارتند ازهزینه بالا، حساسیت به روند ارتعاشات گذرا. همچنین مشکلاتی به خاطر تغییر قطر لوله به خاطر ساخت و ساز در فلومترهای التراسونیک وجود دارد.

فلومتر التراسونیک جریان را مسدود نمیکنند در نتیجه میتوان آنها را در مایعات بهداشتی، خوراکی و ساینده به کار برد. بعضی از فلومترهای التراسونیک از مبدلهای گیرنده استفاده میکنند که این مبدلها میتوانند به خارج از لوله وصل شوند و بخشی ندارند که با مایع پوشانده شده باشد. اندازه گیری جریانهای زودگذرمیتواند با استفاده از فلومترهای التراسونیک قابل انتقال با مبدلهای گیرنده ساخته شود. زمانی که لوله کشی مشکلی نداشته باشد، مبدلهای گیرنده مفید و کارساز هستند مانند زمانی که در اپلیکشنهای صنایع هسته ایی و برق استفاده میشوند. علاوه براین مبدلهای گیرنده میتوانند برای اندازه گیری جریان بدون توجه به مواد سازنده، زنگ زدگی و سایش استفاده شوند. با این حال استفاده از مبدلهای گیرنده، رابطهای التراسونیک اضافه ایی ارائه میدهد که میتوانند بر اعتبار و عملکرد این فلومترها تاثیر بگذارند. در هر حال اگر فلومترهای التراسونیک به درستی استفاده و نگهداری نشوند، ممکن است سیگنالهای التراسونیک در رابط های بین مبدلهای گیرنده و دیواره لوله های خارجی و همچنین بین دیواره لوله های داخلی و مایع سیال از بین بروند. فلومترهای التراسونیک در ابعاد 72 اینچ و بزرگتر در دسترس میباشند.

 

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم. مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.