کیفیت تجهیزات آشپزخانه اخوان جم
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کیفیت تجهیزات آشپزخانه اخوان جم
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 13 بهمن 1397

کیفیت تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

شرکت اخوان جم که توسط محسن اخوان در سال 1348 به بهره برداری رسیده است. محصولات اخوان امروزه بسیار گسترده و هر محصول دارای تنوع بسیاری از شکل، سایز، آپشن و متعلقات و نوع کاربری کی باشد. تنوع نمایندگی فروش محصولات اخوان به بیش از 2000 مدل شامل انواع سینک های ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر توکار، اجاق گاز و شیر آلات بهداشتی میرسد که برخی از محصولات و تولیدات در طی زمان از خط تولید خارج شده و با موارد مدرن تر با کارایی بیشتر جایگزین شده اند. کلکسیون افتخارات و تندیس های شرکت اخوان بسیار بلند و این شرکت در طی سالیان متمادی با بهبود کیفیت تولید توانسته است در جهت رضایت مشتری قدم بردارد.

تماس با شرکت اخوان جم

شرکت تولیدی تجهیزات آشپزخانه اخوان جم دارای بخش های مختلفی برای پاسخ به مشتریان می باشد. تماس با اخوان جم به منظور خرید، کسب اطلاعات فنی، درج شکایات تقدیر و یا انتقاد در بخش صدای مشتریان، دریافت اطلاعات نمایندگان فروش، اطلاعات نمایشگاهی و یا گرفتن خدمات حضوری از تکنسین های اخوان جم صورت می پذیرد. اطلاعات تماس نمایندگی مرکزی اخوان (فروشگاه احمدی) در وبسایت بصورت کامل درج شده است. تماس با اخوان جم از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر می باشد.

معرفی فر توکار اخوان جم

فر توکار اخوان جم با تنوعی بسیار گسترده نسبت به دیگر برند های تولید کننده فر توکار تولید می شود. فر توکار اخوان دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و بصورت گازی، برقی و تلفیقی گازی-برقی تولید و عرضه میشود. فر توکار اخوان بر حسب کد می تواند دارای موتور جوجه گردان، شیر ترموستات، تایمر دیجیتالی، قابلیت تنظیم و برنامه ریزی پخت، فن داکتی جهت یکنواختی پخت، شلف، ریل تلسکوپی، شلنگ استنلس استیل، حسگر پخت و برنامه یخ زدایی باشد. از نظر ظاهری فر توکار اخوان بسیار ظریف و زیبا بوده و بصورت شیشه ای سفید، مشکی، رفلکتیو و استیل تولید و عرضه می شود.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.