آشنایی با انواع کفش مردانه
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

آشنایی با انواع کفش مردانه
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 18 اسفند 1397

آشنایی با انواع کفش مردانه

با سلام امیدوارم ایام بکامتون باشه. دوستان فرض کنیم می خواهیم کفش مردانه بخریم ولی شاید این سوال در ذهن بوجود بیاد که خب روند خرید کفش مردانه چگونه هست؟ یا فرض کنید قصد خرید کفش را دارید ولی نمیدانید باید ابتدا به چه معیار هایی توجه کنید؟ اول به سایز توجه کنیم یا استایل کفش؟، اول به ست کردن لباس توجه کنیم یا مدل آن؟ پس پیشنهاد میکنم طبق معمول با بکام استایل همراه باشین تا این اطلاعات هم به مجوعه ی دانش شما اضافه بشه.

خرید کفش مردانه در طی 3مرحله اصلی

1 تعیین کاربرد کفش

2 تعیین شکل ظاهری

3 آسودگی خاطر

این مراحل را به ترتیب دنبال کنید تا یک خرید راحت و حرفه ای و کاملا درستی را تجربه نمایید. خیلیا میگن اولین مرحله تعیین سایز کفشه !!! اخه یکی نیست بگه شما وقتی میرید کفش بخرید همون اول میگید سایز مثلا 42 دارین؟  پس تا انتها همراه ما باشید.

  • تعیین کاربرد کفش

همونطور که میدونید کفش های مردانه از لحاظ کاربرد انواع مختلفی دارند .برای تعیین دقیق کاربرد کفش بایستی به 3 سوال پاسخ دهید.

  1. برای چه محیطی می خواهید بخرید؟
  2. با چه لباس هایی قصد دارید بپوشید؟
  3. با چه اکسسوری لباسی می خواهید ست کنید؟

با جواب دادن به 3 پرسش بالا کاربرد کفش تعیین میشه و شما دقیقا میدونید چه نوع کفشی نیاز دارید به مثال های زیر توجه کنید.

برای تعیین کاربرد کفش این مطلب را ازدست ندید:

انواع کفش مردانه را میشناسید یا نه؟

مثال اول : می خواهم به محل کارم که بانک ملی در خیابان .... قراردارد بروم و همیشه یا کت و شلوار میپوشم ا کت تک و شلوار پارچه ای هم چنین ساعت ساده و کمربند چرمی هم غالبا می پوشم.

در این موقعیت شما نیاز به کفش رسمی دارید تا در محل کار خود پوشش مناسب داشته باشید.

مثال دوم : می خواهم با دوستانم به قدم بزنم و غالبا شلوار جین میپوشم و ساعت کورنوگراف دار میبندم هم چنین دستبند هم به مچ دست دیگرم میبندم.

در این مورد شما نیاز به کفش غیر رسمی اسپورت دارید.

مثال سوم : می خواهم همراه دوستانم یا به تنهایی در خیابان های شهر قدم بزنم ولی دوست ندارم شلوار جین و پیراهن غیر رسمی بپوشم برای همین خاطر دوست دارم تیپ غیر رسمی کلاسیک داشته باشم.

در این مورد پیشنهاد ما کفش لوفر هستش.(غیر رسمی کلاسیک)

  • تعیین شکل ظاهری کفش

برای تعیین این مورد بایستی به این سوالات پاسخ بدین

  1. چه مدلی میخواهم؟
  2. چه طرحی می خواهم؟
  3. چه رنگی میخواهم؟
  4. چه سایزی می خواهم؟

هر کفش مردانه ای برحسب کاربرد مدل و طرح و رنگ های خاص خودشو داره مثلا انواع مدل کفش رسمی همونطور که در مطالب دیگ عنوان کردیم شامل آکسفورد،دربی،بلاچر،بدون بند و.... هستش یا انواع کفش غیر رسمی کلاسیک داریم و خیلی از کاربرد های دیگ مدلهای مختلفی دارن.

انواع طرح کفش هم شامل سرپنچه دار، رویه ساده ، هلالی و.... هست که باز هم در انواع محتلف فرق میکنه . رنگ و سایزو که شما بهتر از من میدونید و نیازی به توضیح نداره.

این مطلب را از دست ندید: کفش چرم طبیعی یا مصنوعی؟ مسئله این است

پس دوستان تا این مرحله ما کفش مناسب خودمون رو انتخاب کردیم و بایستی برای خرید اقدام کنیم اما اما اما با عمل کردن به گام های مرحله ی بعدی آسودگی خاطر شما هنگام خرید تضمین میشود.

  • آسودگی خاطر

دوستان برای اینکه وقتی خریدی انجام میدین کاملا مطمئن باشین که کالای با کیفیت گرفتین و جنس بی کیفیت رو جای جنس با کیفیت به شما نفروختن یا کلا گران فروشی نکردند و خیلی از موارد استرس زای دیگه، بایستی گام های پایانی رو با دقت بردارین.

  1. خرید از مرکز معتبر
  2. خدمات( قبل و پس از فروش)
  3. گارانتی

فرقی نمیکنه از فروشگاه اینترنتی خرید کنید یا حضوری ، برای اینکه با خیال راحت خرید کنید یکبار وقت بزارید و فروشگاه رو بررسی کنید و سپس از مرکز معتبر خرید کنید.به علت اینکه روش های تقلب کردن در جنس و کیفیت کالا خیلی پیشرفت کرده ، پس یکبار مرکز معتبر پیدا کنید و خیالتون رو راحت کنید.

آیا فروشگاه (اینترنتی یا فیزیکی) قبل از خرید مشاوره میدن؟ آیا اطلاعات درستی در اختیارتون قرار میدن که بتونید به راحتی خرید کنید؟ آیا کالاهای خوشونو گارنتی میکنن؟

برای اینکه بتونید فروشگاه معتبر پیدا کنید این پست رو بخونید

چه کنیم هنگام خرید کفش سرمان کلاه نرود؟

بسیار خوشحالیم که با افتخار و اطمینان تمامی کالاهای بکام استایل رو گارانتی کرده ایم (گارانتی 7 روزه بازگشت و گارانتی کیفیت کالا) . شما میتونید با خیال راحت خرید نمایید.

خب دوستان با عمل کردن به این مراحل به صورت منظم یک خرید حرفه ای رو تجربه کنید.

ایام بکامتون باشه : بکام استایل

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.