بهترین کلینیک و مرکز مشاوره روانشناسی تهران
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بهترین کلینیک و مرکز مشاوره روانشناسی تهران
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 4 تير 1398

بهترین کلینیک و مرکز مشاوره روانشناسی تهران

آیا کنار آمدن با مشکلاتتان برایتان دشوار است؟ اگر چنین است، نگران نباشید. شما تنها نیستید.

طبق تحقیقات انجام شده تقریبا بیشتر از یک چهارم جمعیت جهان سالانه از مشکلاتی مانند افسردگی، اضطراب و دیگر اختلالات روحی و روانی رنج می برند. برخی ممکن است برای حل مشکلات و اختلالات جدی، کاهش وزن یا ترک سیگار به کمک یک مشاور نیاز داشته باشند. برخی دیگر هم هستند که با مشکلات رابطه احساسی،  بی کاری، مرگ یکی از از عزیزان، استرس، اعتیاد به مواد مخدر و مسائل دیگری درگیر باشند. هریک از این مشکلات می توانند زندگی عادی و روزمره ی فرد را مختل کنند.

 

روانشناسی چیست؟

یک روانشناس می تواند به شما کمک کند تا با چنین مشکلاتی کنار بیایید و آنها را حل کنید. از طریق روانشناسی، روانشناس به مردم از هر سنی و جنسی که باشند کمک می کند تا زندگی شاد تر، سالم تر و مفید تری داشته باشند.

در مرکز مشاوره روانشناسی یک روانشناس رهیافت های پزشکی معتبری را برای کمک به ایجاد عادات سالم تر و موثر تر به کار می بندد. روش های زیادی پیش روی یک روانشناس وجود دارند، از جمله درمان رفتار شناختی، میان فردی و انواع درمان کلامی و غیره. همه ی این روش ها در نهایت به افراد کمک می کنند تا مشکلاتشان را حل کنند.

روانشناسی یک درمان مشارکتی است که بر پایه ی رابطه ی بین فرد و روانشناس استوار است. در حالی که اساس روانشناسی گفتگو است، این درمان محیطی امن و حمایتگر برای فرد می سازد و به او اجازه می دهد به راحتی و با آزادی کامل در مورد مشکلی که با آن رو به رو است صحبت کند. فرد در این گفتگو با روانشناس توسط او قضاوت نمی شود و مفاد حرف هایشان محرمانه بین خودشان باقی می ماند. شما و روانشناستان در مرکز مشاوره روانشناسی با همدیگر کار می کنید تا افکارتان را شناسایی کرده و الگوهای رفتاری که باعث می شوند احساس ناخوش آیندی از خود و زندگیتان داشته باشید را تغییر دهید.

پس از اتمام دوره ی درمان در مرکز مشاوره روانشناسی نه تنها مشکلی که باعث مراجعه تان شده بود را حل کرده اید بلکه مهارت های جدیدی یاد می گرید تا بتوانید در حل هرگونه چالش و مشکلی که احتمالا در آینده برایتان پیش می آید موفق تر باشید.

در ادامه بخوانید : دکتر روانشناس

 

 

چرا باید به مرکز مشاوره روانشناسی رفت؟

به خاطر باور های غلطی که درمورد درمان روانشناسی وجود دارد، شما هم ممکن است مخالف رفتن به مرکز مشاوره روانشناسی باشید.حتی ممکن است به جای افسانه های بی اساس از واقعیت آنچه که در کلینیک روانشناسی اتفاق می افتد هم آگاه باشید، اما به هر حال در مورد اینکه خودتان بخواهید انجامش دهید نگرانی باشید.

 

غالب شدن و فائق آمدن بر این نگرانی ارزشش را دارد. این به خاطر آن است که هر زمانی که کیفیت زندگی شما دقیقا آنچیزی نیست که باید باشد، دقیقا آن چیزی نیست که خودتان می خواهید، روانشناسی می تواند به شما کمک کند.

بعضی از مردم به مرکز مشاوره روانشاسی مراجعه می کنند چون احساس می کنند افسرده شده اند، یا برای مدتی طولانی است که مضطرب و خشمگین هستند. آن هم از چیزی که خودشان هم دقیقا نمی دانند چیست. برخی دیگر ممکن است برای درمان اختلالات روحی شدیدی که زندگی عادیشان را مختل کرده یا سلامت جسمیشان را به خطر انداخته به یک مرکز مشاوره روانشناسی  مراجعه کنند یا از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنند.

با اینحال هنوز هم افرادی هستند که ممکن است مشکلات کوتاه مدتی داشته باشند و برای حل آنها به راهنمایی احتیاج دارند. آنها ممکن است اتفاق مهمی چون طلاق را پشت سر گذاشته باشند و نیازمند مشاوره طلاق باشند، احساس پوچی کنند، احساس کنند که کار جدیدشان اصلا مناسبشان نیست یا اخیرا تجربه ی مرگ یکی از نزدیکان را دیده باشند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی روانشناس را مطالعه کنید.

علائمی که نشان می دهند شاید وقتش رسیده که به یک مرکز مشاوره روانشناسی مراجعه کنید عبارتند از:

  • احساس بد و طولانی مدتی از نا امیدی و ناراحتی دارید
  • علی رغم هر تلاش و کوششی که می کنید، یا هر کمکی که دوستان و اعضای خانواده به شما می کنند به نظر می رسد وضعیت مشکلتان بهتر نمی شود.
  • تمرکز کردن روی کارهایی باید انجام بدهید برایتان دشوار است یا نمی توانید کار های روزانه ی خودتان را هم انجام دهید
  • زیاده از حد نگرانید و همیشه انتظار بدترین چیزها را دارید
  • عادات بد شما مانند مصرف مشروبات الکلی یا مصرف مواد مخدر یا روانگردان به هر شکلی زیاد شده و شکل اعتیاد به خود گرفته است
  • مدام خشن و پرخاشگر هستید و به خودتان و دیگران آسیب می رسانید

در ادامه بخوانید : روانشناس کودک

انواع درمان های روانشاسی جیست؟

انواع گوناگون و مختلفی از درمان های روانشناسی وجود دارد. روانشناس عموما با توجه به وضعیت و شرایط شما یکی یا ترکیبی چند تای آنها را برایتان انتخاب می کند.هر کدام از این راهکار های تئوریک در حقیقت مانند یک نقشه ی راه است تا به روانشناس کمک کند تا بیمارش را بهتر و عمیقتر درک کند. تا از این طریق روانشناس بتواند مشکلات بیمار را بشناسد و راهکارهای درمانی مناسب تری برای او طراحی کند.

نوع درمانی که روانشناس برای شما طراحی می کند به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله ی این عوامل عبارتند از: تحقیقات و کشفیات جدید علم روانشناسی، محور تئوریک و نظریه درمانی خود روانشناس و مهمتر از همه درمانی که به نظر مناسب ترین راهکار برای شما و شرایطتان می رسد

نظریه ی درمانی که روانشناس شما به آن اعتقاد دارد تاثیر زیادی بر اتفاقاتی که در مرکز مشاوره روانشناسی می افتد می گذارد. مشاور روانشناسی که از درمان رفتار شناختی استفاده می کند برای مثال شیوه ی عملی تری را برای درمان شما در پیش می گیرد.

در مرکز مشاوره روانشناسی، مشاور روانشناس ممکن است از شما بخواهد برخی از کارهایی را که طراحی شده اند تا مهارت های حل مسئله را در شما تقویت کنند، انجام دهید. این راهکار معمولا شامل محول کردن برخی از تکالیف است تا بیمار در خانه آنها را انجام دهد و تمرین کند.

روانشناس شما همچنین ممکن است از شما بخواهد اطلاعات بیشتری را برایش جمع آوری کنید، اطلاعاتی مثل  تهیه گزارش از واکنش هایتان در برابر یک موقعیت خاصی که اتفاق می افتد.

یا روانشناس شما ممکن است ازتان بخواهد برخی از کار های خاصی را در فاصله ی بین جلسات تمرین کنید، کارهایی مانند اینکه روانشناس از فردی که از آسانسور می ترسد بخواهد فشار دادن کلید آسانسور را تمرین کند. شما ممکن است تکالیف خواندنی هم از مشاور روانشناستان دریافت کنید. این به خاطر آن است تا در مورد وضعیت و اختلال خودتان اطلاعات و دانش بیشتری کسب کنید.

درمان های روان تحلیلی  و انسان محور معمولا بیشتر بر پایه ی گفتگو و کلام محور هستند. این احتمال وجود دارد که بیشتر وقت خود در مرکز مشاوره روانشناسی را به حرف زدن در مورد تجربیات اولیه ی خود بگذرانید. اینکار به شما و روانشناستان کمک می کند تا درک بهتری از خود وضعیت، اختلال ، علت های احتمالی اش و مشکلات اخیر به دست آورید.

در ادامه بخوانید : روانپزشک تهران

روانشناس شما ممکن است برای درمان عناصر مختلفی از انواع راهکار های رواندرمانی را با هم ترکیب کند. در حقیقت بیشتر روانشناسان خودشان را به تنها یک روش درمانی محدود نمی کنند. در عوض همیشه سعی می کنند عناصری از روش های درمانی گوناگون را با هم ترکیب کنند و برنامه ی درمانی را بر اساس شرایط و نیاز های مختص هر بیمار تنظیم نمایند.

اصلی ترین چیزی که باید بدانید این است که آیا روانشناس شما تخصصی در زمینه ی رفع نیاز های شما و درمان مشکلات خاص شما دارد با خیر. و اینکه آیا خودتان این احساس را دارید که او توانایی کمک کردن به شما برای رفع مشکلتان را دارد یا خیر.

مهمترین عامل موفقیت و نتیجه بخشی درمان با هر روانشناسی و در هر مرکز مشاوره روانشناسی، این است که در وهله ی اول با روانشناس احساس راحتی کنید و حس کنید می توانید برای درمان مشکلتان به او اعتماد داشته باشید. چرا که یک روانشناس بیشتر از آنکه درمانگر باشد، مثل یک مربی، یک راهنما است که به جای درمان،  شما را هدایت می کند و مهارت های خاصی بهتان می آموزد تا خودتان بتوانید با مشکلاتتان کنار بیایید و آنها را حل کنید.

 

بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در تهران

اگر قصد دارید به روانشناس مراجعه کنید، سعی کنید بهترین مرکز مشاوره روانشناسی را برای این کار انتخاب نمایید.

مرکز مشاوره حالِ کوک با کادری مجرب از روانشناسان حرفه ای، بی اغراق بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در شمال تهران است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر و تماس با حالِ کوک، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.