تعمیرات مبل در تهران با بالاترین کیفیت !
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تعمیرات مبل در تهران با بالاترین کیفیت !
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 5 تير 1398

تعمیرات مبل در تهران با بالاترین کیفیت !

مبلمان یکی از اساسی ترین لوازم در منزل بوده که قیمت نسبتاً بالایی هم دارد. نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی خانه را نمی توان نادیده گرفت. استفاده همیشگی از مبل ها موجب تغییر شکل ظاهری رویه و حتی زیره آن می شود.

در گذر زمان حتی گران ترین مبل ها دچار فرسودگی می شوند. تعمیرات مبل راهکاری مناسب و کم هزینه برای رفع خرابی ها و آسیب های ظاهری مبل می باشد.

آسیب های وارده به پایه های مبل، پارگی های سطحی و عمقی و یا سایش روکش مبل، شکستگی و حتی خرابی اسفنج با انجام تعمیرات مبل برطرف می شوند. قیمت تعمیرات مبل همیشه بسیار کمتر از هزینه تعویض مبلمان است. با توجه به اوضاع اقتصادی فعلی، نوسانات قیمت دلار و بی ثباتی قیمت ها در بازار، تعمیرات مبل برای صرفه جویی در هزینه های خانوار بهترین تصمیم می باشد.

مبلمان با کیفیت می توانند سال های زیادی بخشی از دکوراسیون منازل باشند. اما گاهی سبک مبلمان خسته کننده شده و تکراری می شوند. قیمت تعویض مبلمان نیز سرسام آور خواهد بود. در این صورت محیط منزل کسالت بار می شود و نیاز به تغییر دکوراسیون دارد.

یک راه ساده برای تغییر دکوراسیون با قیمت مناسب، تعویض رویه مبل است. اگر می خواهید یک تغییر عالی و اساسی در محیط منزل ایجاد کنید، پارچه و رویه مبل را براساس ترکیب رنگ دیوارها یا کاغذ دیواری منزل تغییر دهید. تغییر در شکل ظاهری مبلمان یکی از محبوب ترین درخواست هایی است که ما در مبل ساتن انجام می دهیم.

تعمیرات مبل یا رویه کوبی یک کار تخصصی بوده که توسط نجار حرفه ای انجام می شود. در واقع رویه کلی مبل شامل: تعویض رویه، فنرکشی، تعویض اسفنج وغیره است که موجب نوسازی مبلمان می شود.
رویه کوبی مبل برای صندلی میز ناهارخوری، مبل های قدیمی و نوسازی کاناپه های بزرگ استفاده می شوند. رویه کوبی مبل استیل بهترین راه برای زیباسازی و تغییر شکل ظاهری آن است. به این ترتیب نیازی به تعویض مبلمان و صرف هزینه زیاد نخواهید داشت.هزینه تعمیرات مبل ارتباط مستقیمی با خدمات رویه کوبی مبل دارد. پارچه رویه در قیمت های متفاوتی به فروش می رسد و بیشترین تاثیر را در افزایش هزینه تعمیر مبل دارد.

مبلمان راحتی، بخشی از دکوراسیون داخلی منازل محسوب می شود که باید همیشه تمیز و پاکیزه باشند. شستشوی مبلمان جهت نظافت و پاکیزگی رویه مبل الزامی است. همواره از نیروهای متخصص برای شستشوی مبلمان استفاده کنید تا عمر مفید مبل ها حفظ شود و در صورت آسیب احتمالی از خدمات رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استفاده کنید.

لیست هزینه تعمیر مبل ساتن

تعمیرات مبل ساتن توسط افراد مجرب، آموزش دیده و با قیمت مناسب انجام می شوند. تعمیرات مبل در تهران شامل تعمیر انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل استیل و حتی مبلمان تخت خواب شو می باشد.

تعویض رویه مبل، رفع ایراد نجاری و تعمیر شکستگی، تعویض اسفنج مبل، رنگ کاری مبل استیل، رنگ کاری مبل راحتی و ... را به حرفه ای های مبل ساتن بسپارید.

قبل از ثبت سفارش حتما از متخصصین ما مشاوره بگیرید تا در برآورد قیمت تعمیرات مبل همه موارد برای شما بصورت شفاف اطلاع رسانی شده و با توجه به آن تصمیم مناسب خود را بگیرید. جهت جلب رضایت مشتری خدمات تعمیرات میل ساتن شامل مشاوره و بازدید رایگان است همچنین می توانید از کارگاه ساتن با تعیین وقت قبلی بازدید داشته و از کیفیت ارایه خدمات ما مطلع گردید.

در نظر داشته باشید که هزینه پارچه مد نظر به صورت مجزا محاسبه و اعلام می شود. چنانچه مشتری نیاز به همفکری یا تهیه جنس مناسب توسط متخصصین ما داشته باشد، همکاران ما در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارائه کند. برای اطلاع از لیست کامل قیمت تعمیرات مبل استیل و مبل راحتی به وب سایت ساتن مراجعه نمایید.

تعمیرات مبل در تهران

در این اوضاع اقتصادی دیگر نیازی به تعویض مبلمان ندارید! ما فرسوده ترین مبل ها را تعمیر می کنیم. تعمیر مبل در تهران یکی از خدمات ارزنده مبل ساتن است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و یا به وب سایت مبل ساتن ( satanmoble.com ) مراجعه نمایید :

مشاوره قبل از سفارش : ۰۹۱۲۷۰۱۶۶۷۰

شمال تهران : ۲۲۸۹۴۲۹۶

شرق تهران : ۷۷۹۲۶۲۹۹

شمال غرب تهران : ۸۸۰۸۳۱۷۹

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.