فنیکا یادگیری برای کسب و کار
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فنیکا یادگیری برای کسب و کار
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 5 تير 1398

فنیکا یادگیری برای کسب و کار

آموزشی که ما در دانشگاه و مدارس با آن آشنا هستیم دارای نقاط ضعف بسیاری هست مخصوصا اگر مدارس یا دانشگاه مورد نظر دارای امکانات لازم جهت یادگیری و مهارت آموزی نباشد ، این نوع از آموزش مسیر استعداد یابی یا فهم علاقه به انجام کار و آینده شغلی رو هم تحت تاثیر قرار میدهد.

خیلی از ما فارق التحصیلان مدارس و دانشگاه ها بعد از چند سال کار و خواندن رشته های بسیار سخت دانشگاهی به این نتیجه میرسیم مهارت لازم را برای شغلمان نداریم و باید به آموزشگاهها رجوع کنیم یا کتابهای فراوانی بخوانیم تا به مهارت شغلی مد نظر برسیم.

خب این کار کلی هزینه و زمان لازم داره ! تازه اگر کارهای خانواده یا شغلمون اجازه بده.

پس بهترین مسیر آموزشی ، آموزش آنلاین بدون حاشیه و سریع است، آموزشی که از کلی گویی اجتناب کنه و سریع بره سر اصل مطلب و فن مورد نظر رو به خوبی یاد بده.

ما در فنیکا به همراه اساتید خبره صنایع مختلف با شما خواهیم بود که مهارتی را به شما بیاموزیم که برای کسب و کار شما مفید باشد.

تا در اسرع وقت با هزینه کم تمامی مفاهیم تجربی و علمی مورد نیاز را برای راه اندازی یک کسب و کار یا پاسخ به سوالات اساسی در آن را به شما بگوییم.

آموزش پرورش بلدرچین در فنیکا

در فضایی هرچند محدود در مساحت 25 مترمربع باعلاقه میتوانید با یک الی دو نفر به پرورش بلدرچین بپردازید.

پرورش بلدرچین از ضریب امنیتی بیشتری برخوردار است، یکی از مزایای مهم این طیور زود بازده بودن پرورش آن است، بلدرچین پرنده ای است که پرورش آن بسیار سود ده است ، اما باید قبل از پرورش این پرنده به مواردی مانند میزان سود ، متراژ محل پرورش ، تجهیزات مورد نیاز و هزینه های پرورش آن توجه کافی کرد.

معمولا کسانی که هدف شان از پرورش بلدرچین تولید تخم می باشد از قفس های مکانیزه چند طبقه استفاده می کنند ولی کسانی که دوست ندارند هزینه زیادی را برای تجهیز مکان پرورش بلدرچین بپردازند از روش سنتی استفاده می کنند. این کاملا به خودتان بستگی دارد که از قفس های مکانیزه استفاده کنید یا آنها را به صورت ساده و در بستر پرورش دهید ولی پیشنهاد ما این است که اگر اولین بارتان است که بلدرچین پرورش می دهید، بهتر است از روش ساده استفاده کنید و بعد از گذشت چند دوره که موفقیت را در کارتان احساس کردید می توانید اقدام به خرید قفس بلدرچین بنمایید. ما در دوره پرورش بلدرچین بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت.

اهداف آموزش دوره پرورش بلدرچین

  • کسب دانش مربوط به پرورش بلدرچین توسط کارآموز
  • کسب مهارت کارآموز برای راه اندازی صفر تا صد سالن پرورش بلدرچین
  • عدم اتلاف وقت کارآموز در یادگیری.
  • آموزش های واقعی و گفتن واقعیت های پرورش بلدرچین
  • شما پس از مطالعه این دوره با قطعیت میتوانید برای شروع کار در حوزه پرورش بلدرچین تصمیم بگیرید.

آموزش پرورش قارچ در فنیکا

پرورش قارچ دکمه ای در رده شغلی گروه کشاورزی قرار می گیرد ، شما در دوره پرورش قارچ با وظایفی همچون طراحی و احداث واحد پرورش قارچ و تأمین تجهیزات و ابزار  ،  تهیه رقم مناسب بذر ، تهیه کمپوست و بذر زنی ، تهیه خاک پوششی و ضد عفونی نمودن آن ، آماده سازی سالن پرورش ، نگهداری از بسترهای قارچ ، برداشت قارچ و نگهداری ، فرآوری و ضدعفونی آن را خواهید آموخت .

در دوره پرورش قارچ دکمه ای شما می توانید به درستی مكان و تجهیزات را انتخاب کنید ، سالن و بستر مناسب کشت را آماده سازی کنید . ، تشخیص قارچ دکمه ای و تهیه و نگهداری بذر و آماده سازی بستر جهت كشت را شناسایی کنید و همچنین انجام عملیات داشت ، و برداشت و بسته بندی و بازار یابی آن را بیاموزد.

برگشت زودهنگام سرمایه از دیگر امتیازات این کار است. با توجه به مراتب فوق وضعیت این شغل از نظر اشتغال در حال حاضر مناسب می باشد و آینده کاری آن نیز خوب است و اشتغال زایی آن در صنایع غذایی صد در صد است. درصورتیکه فرهنگ مصرف این ماده مغذی در بین مردم کشور جابیفتد، شرایط بهتری نیز برای شاغلین این حرفه قابل تصور است.

قارچ خوراکی، یک محصول زود بازده است که کشت و پرورش آن به دلایلی نظیر شاخص اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است. استفاده از پسماندهای کشاورزی و ماهیت اشتغال زایی در پرورش قارچ و مزیت نسبی آن درمقایسه با دیگر محصولات کشاورزی، باعث شده که استقبال از پرورش قارچ همواره رو به افزایش باشد، چراکه برای این فعالیت کشاورزی نیازمند تهیه زمین وسیع نخواهیم بود و کشت آن به صورت طبقاتی قابل انجام است.

اهداف آموزش دوره پرورش قارچ

  • کسب دانش مربوط به پرورش قارچ توسط کارآموز
  • کسب مهارت کارآموز برای راه اندازی صفر تا صد سالن پرورش قارچ
  • عدم اتلاف وقت کارآموز در یادگیری.
  • آموزش های واقعی و گفتن واقعیت های پرورش قارچ
  • شما پس از مطالعه این دوره با قطعیت میتوانید برای شروع کار در حوزه پرورش قارچ تصمیم بگیرید.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.