اجاره ویلا در شمال و نکاتی که باید بدانید
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اجاره ویلا در شمال و نکاتی که باید بدانید
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398

اجاره ویلا در شمال و نکاتی که باید بدانید

تابستان و زمستان ندارد؛ شمال در هر فصلی طرفداران خودش را دارد! آنچه که برای لذت بردن از سفر ضروری است داشتن همسفران خوب، تجهیزات کافی و اجاره ویلا مناسب است. اجاره ویلا در شمال بحث مهمی است که اگر به خوبی انجام نگیرد می تواند کل سفر را به شما تلخ کند.

ش

در این مطلب بهترین جاهای دیدنی و بهترین تفریحات شمال را بیان می کنیم. در ادامه هم به شما می گوییم برای اجاره ویلا شمال به بهترین نحو ممکن چگونه عمل کنید. بنابراین این مطلب حاوی تمامی نکاتی است که باید پیش از شمال رفتن بدانید.

بهترین دیدنی‌های شمال

در ادامه چندتایی از بهترین جاهای دیدنی شمال کشور را ذکر خواهیم کرد. ممکن است هرگز نام این مکان ها به گوشتان نخورده باشد و یا اینکه بارها بهشان سر زده باشید. به هرحال صرف بودنشان در این لیست نشانگر این است که این موارد جاهای بسیار خاصی هستند؛ پس در رفتن به این مکان ها تردید نکنید!

تالاب کیاکلایه

تالاب کیاکلایه در گیلان و منطقه لنگرود قرار دارد. در این مکان تنوع گستره ای از حیاط جانوری و گیاهی را مشاهده خواهید نمود. مناظر اطراف این تالاب بسیار چشم نواز بوده و این یکی از دلایلی است که سالانه افراد زیادی را به سوی تالاب میکشاند. اگر در گیلان اجاره ویلا انجام دادید، بازدید از این تالاب را فرااموش نکنید.

دریاچه بره سر

در بره سر دریاچه ای بسیار زیبا وچود دارد که آن را ویستان می نامند. این دریاچه بر اثر زلزله پدید آمده است و آب آن از طریق چشمه ها و کوه های اطراف تامین می گردد. در دو طرف این دریاچه کوه هایی پوشیده از درخت قرار دارند که به زیبایی محیط افزوده اند. اگر اچاره ویلا در شمال انجام دادید یادتان باشد حتما از این دریاچه دیدن کنید.

ی

جنگل توسکستان

این جنگل در جنوب شرقی گرگان قرار گرفته است. جاده توسکستان بسیار زیباست و در واقع جاده ای است که از میان جنگل عبور می کند. بنابراین هر جا دلتان خواست می توانید از ماشین پیاده شوید و به دیدن مناظر زیبای جنگل بپردازید.

اگر خوش شانس باشید در زمانی ابری به این جنگل می رسید؛ زیرا در این گونه مواقع جنگل پر از ابر است و منظره ای بسیار رویایی مقابل چشمانتان قرار خواهد گرفت.

چشمه های باداب سورت

چشمه های آب معدنی باداب سورت از زیباترین مکان هایی است که هر فرد ممکن است در طول عمرش ببیند. ممکن است بارها به مناطق شمالی کشور سفر کرده باشید و اجاره ویلا در شمال انجام داده باشید اما هنوز هم این چشمه ها را ندیده باشید. اگر اینطور است باید حواستان را جمع کنید که دفعه بعدی حتما به دیدن این چشمه ها بروید.

چشمه های باداب سورت شامل دو چشمه هستند که آب ان ها از لحاظ مزه، رنگ و بو کاملا متفاوت است. یکی از آن ها آبی بسیار شور دارد که برای درمان بیماری هایی همچون روماتیسم، کمردرد، پادرد و بیماری های پوستی مفید است. چشمه دیگر آبی با مزه ترش دارد که نارنجی رنگ است.

اگر به مازندران رفتید، این شاهکار طبیعت را فراموش نکنید.

دریاچه چورت

دریاچه چورت در نزدیکی روستایی به همین نام قرار دارد. در سطح دریاچه چورت تنه درخت های قدیمی که در گذشته در این منطقه وجود داشته اند قابل مشاهده می باشند. در این منطقه هوای مه آلود، صدای حیوانات و پرندگان، جاده های خاکی و هر آنچه که برای متفاوت بودن نیاز است، قابل مشاهده می باشد.

بهترین تفریحات شمال کشور

از بحث دیدنی های شمال که بگذریم، می رسیم به بحث شیرین تفریحات! اگر اجاره ویلا شمال انجام داده باشید حتما دلتان می خواهید چند روزی را مشغول تفریح شوید. اگر اینطور است به شما پیشنهاد می کنیم لیست زیر را مطالعه کنید.

س

متل قو و هزار کار تفریحی

متل قو یک منطقه توریستی بسیار محبوب است که در آن می توانید انواع تفریحات را تجربه نمایید. یکی از تفریحات متل قو خرید از مرکز خرید مجتمع قو الماس است. در این مجتمع برندهای معتبر داخلی و خارجی مشغول فعالیت هستند. با اجاره ویلا در این منطقه می توانید به راحتی به تمام تفریحات آن دسترسی داشته باشید.

علاوه بر آن تفریحات آبی بسیار متنوعی را در متل قو می توانید تجربه کنید. این تفریحات عبارتند از:  پلاژ، جت اسکی، قایق سواری، چتربازی و... .

تفریحات بی نظیر نمک آبرود

در نمک آبرود نیز مراکز خرید، رستوران های باکیفیت و تفریحات بسیار مهیجی وجود دارند. برخی از امکانات تفریحی نمک آبرود شامل: چتربازی، پرواز با بالگرد، پینت بال، زیپ لاین، سورتمه، جت اسکی و... می شوند.

اجاره ویلا در شمال

دغدغه بسیاری از افرادی که قصد مسافرت به شهرهای شمالی کشوررا دارند اجاره ویلا می باشد. این افراد دوست دارند در طول اقامت خود ویلایی با امکانات مناسب در اختیار داشته باشند. اما برای یافتن یک ویلای خوب لازم است زمان زیادی را سپری کنید.

امروزه سایت های آنلاین برای اجاره ویلا پدید آمده اند که کار افراد را آسان تر نموده اند. اما موضوع اینجاست که هنوز هم باید زمان زیادی صرف شود تا ویلایی مناسب پیدا کنید. برای حل این مشکل سایت تیشینه ایجاد شد. این سایت اطلاعات ویلاها را از سایت های معتبر جمع آوری می کند و افراد تنها با جستجوی نام مقصد می توانند کلیه ویلاهای قابل اجاره در آن منطقه را مشاهده نمایند. در تیشینه امکان اجاره ویلا ارزان تر را خواهید داشت و به طور کلی می توانید فیلترهایی روی نتیجه جستجوی خود اعمال کنید تا اجاره ویلا شمال شما به بهترین اجاره ویلایی که تاکنون انجام داده اید تبدیل شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.