گیت کنترل تردد راهکار جدید برای حضور و غیاب
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

گیت کنترل تردد راهکار جدید برای حضور و غیاب
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397

گیت کنترل تردد راهکار جدید برای حضور و غیاب

امروزه در بیشتر اماکن و ادارات برای کنترل ورود و خروج کارکنان و افراد نیاز به گیت کنترل تردد می باشد.

گیت کنترل تردد برای کمک به کنترل و حراست از حریم محل و جلوگیری از تردد های نامتعارف و مشکوک می باشد.

با سرمایه گذاری کوچک در این سیستم بهره وری بلند مدتی در پی دارد.

گیت کنترل تردد مانعی برای جلوگیری از ورود و خروج های غیر مجاز بوده که از انواع مختلفی از راه کار ها تشکیل شده است، که نسبت به سرعت عمکرد و کارایی سیستم از آنها استفاده می شود.

در مدیریت ورود و خروج شرکت ها، سازمان ها و اماکن پر تردد مانند مترو و ورزشگاه ها که هجوم تردد لحظه ای بالایی در آنها وجود دارد به گیت سریع و مقاوم در برابر شوک و ضربه نیاز است. طراحی گیت های کنترل تردد علاوه بر ارگونومی و نحوه عملکرد گیت، نسبت به طراحی و معماری فضای مورد نظر نیز می تواند انجام شود.

دستگاه حضور و غیاب با انواع روش های شناسایی افراد مانند: تشخیص اثر انگشت، تشخیص چهره، شناسایی کارت و شناسایی انواع بارکد ها در حوضه کنترل اشخاص و اتصال به گیت کنترل تردد میتواند کنترل بیشتری در عبور و مرور کارکنان داشته و از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کند.

برای درک دیگر این سیستم یک شرکت را در نظر بگیرید که از قسمت های عمومی و امنیتی تشکیل شده است و در ورودی هر بخش گیت کنترل تردد وجود دارد، هر کارمند با اثر انگشت خود قابل شناسایی می باشد و مجاز به تردد برای قسمت خاصی از شرکت می باشد، در این مرحله سیستم یکپارچه کنترل تردد وارد عمل می شود که مجوز های هر کارمند برای بخش های مختلف شرکت در آن تعریف شده است که برای مدیر سیستم قابل مشاهده و تغییر می باشد.

هر کارمند بعد از ورود به اداره به بخش خود مراجعه کرده و چون مجوز دسترسی از سیستم مرکزی برای آن بخش تعریف شده است گیت ورودی از ورود شخص جلوگیری نمیکند، در صورت تردد شخص به مکان هایی که مجوز لازم را برای آن شخص تعریف نشده، گیت ورودی آن بخش مانع از ورود شده و سد راه می شود.

سیستم کنترل تردد از اجزای مختلف نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده است که به نوبه خود نقش اساسی و سیستم یکپارچه داشته و بصورت شبکه با هم در ارتباط هستند و از دور قابل مدیریت و گزارش گیری آنلاین می باشند.

در برخی از مراکز برای کنترل از سوی حراست آن بخش درخواست کنترل جداگانه برای مواقع ضروری صورت می گیرد که در این مورد گیت کنترل تردد مجهز به ریموت برای کنترل دستی می شود.

گیت های کنترل تردد برای مدیریت و کنترل نفرات در اماکنی مانند: شرکت ها، سازمان ها، ایستگاه های مترو، ورزشگاه ها، باشگاه های ورزشی، دانشگاه ها، خوابگاه ها، استخرها، بانک ها و غیره به کار گرفته می شوند.

گیت سه میله ای از پرطرفدارترین گیت ها در کنترل تردد افراد می باشند که از طریق میله های متصل به ماژول محرکه باعث ایجاد مانع هوشمند در ورودی و خروجی اماکن می شود و عموما در باشگاه ها، ورزشگاه ها، دانشگاه ها، استخرها، هتل ها، کارخانه ها استفاده می شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.