مجتمع فنی تهران پایتخت را بهتر بشناسیم
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مجتمع فنی تهران پایتخت را بهتر بشناسیم
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 19 شهريور 1397

مجتمع فنی تهران پایتخت را بهتر بشناسیم

 

 

مجتمع فنی تهران پایتخت ارائه دهنده دوره های حسابداری , با بیش از بیست سال سابقه مفتخر هستیم کارورزان گرامی بعد از اتمام دوره جذب بازارکارمی گردند, آموزش تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و لپ تاپ و همچنین آموزش تعمیرات حرفه ای نوت بوک وتبلت می باشد و دوره های فناوری اطلاعات و شبکه دوره های دیپلم کار و دانش برگزار می شود 
جهت رزرو کلاسها با شماره های آموزشگاه تماس حاصل نموده و یا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل نمایید. جزوات و سی دی های آموزشی در طول دوره در اختیار کارآموزان قرار می گیرد
طی دوره و پس از دوره، پشتیبانی رایگان می باشد 

کارشناسان همه روزه آماده پاسخگوئی به سوالات کارآموزان می باشند 
خوابگاه آمادگی خدمت رسانی به کارآموزان شهرستانی می باشد 
مجتمع فنی تهران پایتخت فعالیت رسمی خود را از سال 1380 درقالب آموزشگاه تخصصی نرم افزار آغاز نموده است و این موسسه به عنوان یکی از حرفه ای ترین موسسات ایران ظاهر شده است. هم اکنون نیز با در اختیار داشتن اساتید مجرب و باتجربه در زمینه های مختلف و با شیوه های نوین آموزشی بر این باور هستیم که شما با ما میتوانید به یکی از بهترین دانش آموخته ها تبدیل شوید

 

مجهزترین و معتبرترین مرکز آموزش سخت افزار و نرم افزار موبایل

آموزش تعمیرات  تخصصی موبایل و لپ تاپ

آموزش برنامه نویسی

آموزش حسابداری

شماره های تماس 02166123878 – 02166903165 - 02166424530



هر آنچه که باید راجع به تیغ اورفرز بدانید!
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 19 شهريور 1397

هر آنچه که باید راجع به تیغ اورفرز بدانید!

 

انتخاب و استفاده از تیغ اورفرز:

اکثر نجاران یک تیغ اورفرز ارزان را امتحان کرده اند زیرا انها با قیمت کم وسوسه شده اند . به قول معروف شما همان مقدار مزایا دریافت میکنید که برای آن پول پرداخت کرده باشید . مهم  است بدانیم اگر چه ممکن است تیغ اورفرز های برند های مختلف از لحاظ ظاهری یکسان باشند ،ولی تفاوت های مهم آن ها بدون ابزار اندازه گیری دقیق امکان پذیر نیست.

به عنوان مثال، برای ارزان تر شدن تیغه ، قطر شفت تیغ را باریک تر میگیرند ؛ این باعث می شود که تیغ،در هنگام کار شکننده تر شود. در مقابل تیغ هایی که شفت آنها ۱۲ میلیمتر است مقاومت بیشتری در مقابل فشار دارند. همین ویژگی تضمین می کند که تیغ از لحاظ شفت شکنندگی نداشته باشد.

 

فولاد کاربید استفاده شده در تیغه ها نیز یکی از مهمترین ویژگی های آنهاست. تیغ های ارزان قیمت اغلب از کارباید با دانه های درشت و تراکم کم استفاده میکنند. همین امر موجب میگردد تا لبه های تیغ به مرور زمان خراب شده و در هنگام استفاده قطعه کار شما نیز خراب شود. همچنین ضخیم بودن لبه های تیغ نیز مهم است. هر چه لبه ها ضخیم تر باشد میتوانید تیغ را به دفعات بیشتری تیز کنید و طول عمر ابزار را افزایش دهید.

 

 

جای گذاری تیغ اورفرز در دستگاه اورفرز میزی:

همانطور که شما تیغ های موجود در فروشگاه اینترنتی چوبک ابزار را مشاهده و بررسی میکنید ،متوجه خواهید شد که تیغ های زیادی برای اورفرز موجود هست. همینطور متوجه خواهید شد که بسیاری از تیغ اورفرز ها برای استفاده در دستگاه اورفرز بسیار بزرگ هستند. این تیغ ها فقط برای دستگاه اورفرز میزی ساخته شده اند نه اورفرز دستی. برعکس کردن یک اورفرز دستی و قرار دادن آن زیر یک میز ، اورفرز دستی را به یک اورفرز میزی تبدیل میکند و شما را قادر میسازد تا تیغ های متنوع تری را نسبت به قبل استفاده کنید.

میز اورفرز باعث می شود محیط کار شما امن تر و پاکیزه تر نیز باشد، زیرا شما می توانید یک محافظ  گرد و غبار را به گونیا میز ضمیمه کنید.

شما لازم نیست کل بودجه خود را برای یک میز اورفرز هزینه کنید. در واقع، می توانید با کمی خلاقیت یک میز اورفرز برای خود ایجاد کنید.

 

انتخاب سایز تیغ اورفرز:

توجه داشته باشید که تمامی تیغ های اورفرز در شفت ها ۶-۸-۱۲ موجود هستند. بهترین انتخاب شامل شفت های بزرگتر میشوند. تیغ هایی با شفت ۱۲ میلیمتر به طور قابل توجهی قوی تر بوده و شکنندگی کمتری نسبت به تیغ های با شفت کوچکتر دارند. تیغ های با شفت کوچکتر در دستگاه اورفرز مشتی و اورفرز های کوچکتر استفاده میشوند که اغلب برای ورقه های کوچک ایده آل هستند.

 

 

انواع  تیغ اورفرز:

در فروشگاه اینترنتی چوبک ابزار سعی شده است تا کامل ترین آرشیو تیغ های اورفرز را تهیه کرده و به فروش برسانیم. شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا تمامی تیغ های اورفرز را مشاهده نمایید.

 

تیغ پروفیل:

تیغ اورفرز پروفیل ها به شما این امکان را می دهند که طرح های سفارشی و خاص برای مبلمان، کابینت و کلیه قطعات چوبی  را ایجاد کنید.تیغ های پروفیل در طرح های بسیار متنوع و سایز های متفاوت در بازار موجود هستند. با داشتن کمی خلاقیت و استفاده از چند تیغ برای یک قطعه میتوانید طرح های خاص و شیک مورد نظرتان را ایجاد کنید.

 

شیارزن و کف بردار ها:

شیارزن ها و کف بردار ها یکی از مفیدترین تیغ های اورفرزی هستند که یک نجار میتواند داشته باشد. بنابراین مهم است که در جعبه ابزار تیغ های خود ، یکی از این تیغ ها داشته باشید.

در فروشگاه اینترنتی چوبک ابزار طیف گسترده ای از تیغ های شیارزن و کف بردار ها در ابعاد مختلف موجود میباشد.شیارزن های افقی و عمودی که میتوانید از اینجا آنها را مشاهده نمایید.

 

تیغ اتصال:

این روز ها شما میتوانید با استفاده از تیغ های اتصال ، اتصالات بین دو قطعه را ایجاد کنید. اتصال دندانه ای ، اتصال انگشتی ، اتصال ۴۵ درجه بخشی از این اتصال ها هستند.

 

تیغ های ست و متقابل:

تیغه های ست تیغ هایی هستند که باید همراه با یکدیگر استفاده شوند تا طرحی را ایجاد کنند. اکثر تیغ های ست برای ایجاد اتصال و تونیکه کردن درب های کابینت میباشند.این تیغ های منحصر به فرد مناسب برای برش و ابزار زنی چوب و کامپوزیت است.

 

تیغ های پرداخت:

این تیغ اورفرز بیشتر از هر نوع تیغ دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. در نگاه اول تیغ های پرداخت مشابه تیغ های شیارزن هستند. درحالیکه این تیغ ها دارای یک بلبرینگ بوده که نقش راهنمای تیغ را دارند. این بلبرینگ به منظور جلوگیری از فرورفتن تیغ در قطعه کار شما و حرکت روی لبه هاست.

 

 

 

چند نکته مهم در مورد استفاده از تیغ اورفرز:

در زیر به چند دستور العمل مفید برای استفاده بهینه از تیغ های اورفرز اشاره خواهیم کرد.

 

قبل از روشن کردن دستگاه اورفرز، برنامه ریزی کنید که میخواهید چه برشی بزنید و چگونه دستگاه را هدایت کنید. بسیاری از تیغ اورفرز ها دارای بلبرینگ هستند که میتواند دستگاه را هدایت کند و مانع از ورود تیغ به داخل قطعه کار شود. با این حال بعضی از تیغ ها ، مانند شیارزن ها، برای برش نیاز به گونیا یا قرار دارند .

 

قبل از نصب تیغ اورفرز به دستگاه اورفرز اطمینان حاصل کنید که دستگاه به برق متصل نباشد. برای نصب مناسب تیغ، باید تیغ اورفرز را در کُلِت قرار دهید و سپس روی دستگاه سوار کنید.

 

برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کارباید های تیغ، از تماس فلزات و سطوح سخت با آن جلوگیری نمایید. همچنین هنگام نصب تیغ، اجازه ندهید که تیغ با سطوح جامد و سخت میز اورفرز برخورد کند. ضربه ناگهانی با یک سطح جامد سخت ممکنه است به لبه های کارباید آسیب برساند.

 

تیغ های اورفرز را همیشه تیز نگه دارید. ایجاد نویز روی قطعه کار و صدای بیش از اندازه نشان دهنده این است که تیغه کند شده است. قبل از اینکه تیغ ها به این نقطه برسند جهت تیز کردن آنها اقدام نمایید. تیز کردن دوره ای، طول عمر تیغ اورفرز را افزایش میدهد، زیرا کاربید کمتری برای تیز کردن مجدد لبه ها برداشته میشود.بهتر است جهت تیز کردن تیغ ها آنها را به مراکز اره تیز کنی ارسال کنید تا اینکه خودتان اقدام به تیز کردن آنها بکنید زیرا ممکن است شما هندسه و طرح تیغ را خراب کنید.

 

تیغ های خود را به درستی محافظت کنید. تیغ های اورفرز جزو ابزار های گران قیمت نجاری است که با نگهداری درست آنها میتوانید از این سرمایه در مدت بیشتری استفاده کنید. هرگز تیغ های اورفرز را در یک کشو و در تماس یکدیگر قرار ندهید. بهترین روش نگهداری تیغ ها درون جعبه های محافظ خودشان است.

 

از میزان خوراک مناسب استفاده کنید. در هنگام استفاده از یک اورفرز هیچ تنظیم سرعت خوراکی وجود ندارد، اما با کمی تمرین و کسب تجربه خواهید فهمید که با چه سرعتی اورفرز را روی قطعه کار حرکت دهید. حرکت نامناسب دستگاه روی چوب باعث داغ شدن تیغ ها میشود که همین امر موجب میگردد تا هم به چوب آسیب برسد و هم به کارباید تیغه ها. گرمای بیش از حد عمر کارباید را به طور چشمگیری کاهش میدهد. برای فهمیدن بهترین میزان خوراک بهتر است به سطح چوب نگاه کنید. نویز های تولید شده روی سطح چوب نشان دهنده میزان خوراک بیش ار حد است. همچنین هنگام تغذیه با سرعت مطلوب، سطح قطعه کار باید صاف و بدون تغییر رنگ و سوزش باشد.

 

سرعت چرخش تیغ در اورفرز باید با توجه به قطر تیغ اورفرز تنظیم گردد. اکثر دستگاه اورفرز های امروزی دارای یک کلید برای تغییر سرعت هستند که به آن کلید دیمر میگویند. با این دکمه میتوانید به راحتی سرعت چرخش تیغ را مطابق با قطر تیغ تنظیم کنید. تیغ های با قطر زیاد به سرعت چرخش کمتری نسبت به تیغ های با قطر کم نیاز دارند. هر چه قطر تیغ بیشتر باشد سطح اصطکاک بیشتری با چوب ایجاد میشود و همین امر موجب داغ شدن تیغ و سوختن کارباید ها میشود. برای تنظیم سرعت چرخش تیغ در دستگاه اورفرز میتوانید از جدول زیر استفاده نمایید.

 

 

استفاده ایمن از اورفرز:

در زیر به چند دستورالعمل ایمنی برای استفاده از یک دستگاه اورفرز اشاره خواهیم کرد.

 

قطعه کار را با توجه به جهت چرخش تیغ اورفرز باید حرکت دهید. ممکن است پیدا کردن جهت مناسب در ابتدای کار کمی گیج کننده باشد اما به مرور زمان به یک امر عادی برای شما تبدیل خواهد شد. جهت چرخش تیغ ها معمولا راست گرد یا ساعت گرد است. جهت حرکت دادن قطعه کار را با توجه به شکل زیر میتوانید انتخاب کنید.

 

هنگام کار با دستگاه های برش قوی مانند اورفرز حتما از محافظ چشم استفاده کنید.

 

استفاده طولانی مدت از دستگاه های برش به ویژه اورفرز ها، بدون محافظ شنوایی میتواند باعث کاهش شنوایی اوپراتور شود.

 

هرگز کار اورفرز را با تماس با قطعه کار آغاز نکنید. در عوض، قبل از شروع کار و برش به اورفرز اجازه دهید تا به سرعت مورد نیاز برسد و سپس آغاز به برش کنید.

 

هرگز از یک تیغ بزرگ در اورفرز دستی استفاده نکنید . در عوض میتوانید اورفرز را در یک میز قرار دهید.

 

هنگام استفاده، مراقب سیم برق دستگاه باشید تا مبادا در مسیر حرکت اورفرز قرار گیرد.

 

هنگام استفاده از اورفرز میزی، از یک دستگیره هدایت گر قطعه استفاده کنید و دست هایتان را از تیغ در حال گردش دور نگه دارید.

 



چگونه بلیط هواپیمای چارتر ارزان بخریم
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 19 شهريور 1397

چگونه بلیط هواپیمای چارتر ارزان بخریم

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی راه سبز ( دو بلیط ) به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکتهای مسافرتی با افتتاح دفتر خود در شهر سانفرانسیسکو در سال 1975 میلادی (1353 شمسی) به نام تراول سرویس یا قالیچه پرنده کار خود را شروع کرد. این شرکت پس از 3 سال، شعبه های دیگر خود را به نام Flytoiran و Millrun Tour در شهرهای لس آنجلس و نیویورک افتتاح نمود. راه سبز (دو بلیط) در طی سالهای متوالی با پشتیبانی مسافران عزیز خود موفق گردیده همواره به عنوان مجموعه ای قابل اطمینان در بین هموطنان عزیز خارج و داخل کشور قرار گیرد. دفتر راه سبز به شماره مجوز 33214414 از سازمان هواپیمایی کشوری و مجوز شماره 962/126/420 از سازمان میراث فرهنگی در سال 1383 در تهران افتتاح گردید و پس از اندکی به یکی از بزرگترین شرکتهای هواپیمایی ایران نائل آمد. امروزه به لطف خداوند منان ، هزاران همکار در ایران و آمریکا از سرویس های شرکت راه سبز به خصوص خرید بلیط هواپیما استفاده می نمایند. اکنون و با بیش از 40 سال خدمت راستین به هموطنان گرامی، راه سبز به برندی قابل اطمینان و اعتماد تبدیل شده است. از این رو سایت دوم خود را با عنوان (دو بلیط) با هدف پشتیانی هرچه بهتر مشتریان و همچنین ارائه بلیط چارتر و بیمه مسافرتی راه اندازی نمود تا مشتریان عزیز بتوانند کلیه برنامه های مسافرتی خود را با بهترین و نازلترین قیمت بهمراه سرویس وکیفیت عالی دریافت نمایید.



Dwall نسل نوین نما ساختمان
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 19 شهريور 1397

Dwall نسل نوین نما ساختمان

استفاده از متریال­ های پیش­ ساخته در سطح جهان، سابقه­ ی دیرینه در صنعت ساختمان­ سازی دارد. این صنعت امروزه با هدف یافتن جانشین مناسب به جای روش­های سنتی گذشته، اقدامات چشم­گیری در جهت تغییر و پیشرفت در تکنولوژی ساختمان انجام داده است.در ایران نیز در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است که تولید محصولات پیش ساخته دیوال Dwall در راستای این اقدامات می باشد.

ویژگیهای کلی  محصولات  Dwall

  • عایق رطوبت، صوت و حرارت
  • دارای روکش نانو ضد جلبک و قارچ و کپک با عمر مفید 15 سال
  • فوق سبک و ضد زلزله
  • رنگ پذیری بالا
  • گستردگی و تنوع ابزارهای مصرفی

1

نمای داخلی فوم :EPS

با دانسیته بالا  20) تا 22 ) با روکش بتن پلیمری مناسب با هر شرایط اقلیمی و هر گونه آب و هوایی میباشد. روکش بتن بتن پلیمری متشکل از حدود 15 نوع مواد و رزینهای مختلف که عمده آنها از کشورهای آلمان و ایتالیا و … وارد کشور میشود و همچنین یکی از ترکیبات اصلی آن سیلیس میباشد.

مزایای مشهود  Dwall در دکوراسیون داخلی:

  • بسیار سبک ، قابلیت رنگ پذیری ، نصب سریع و آسان
  • مکمل کناف ( از آنجایی که کناف یا گچبرگ ابزار ندارد مالک یا سازنده ساختمان میتواند سقف را یا با گچ ساده یا با کناف به صورت کاملا مسطح بپوشاند ودر نهایت از ابزارهایXPS یا پلی استایرن  استفاده کند).
  • قابلیت اجرای گلویی , نور مخفی , هالوژن , باندهای اتوبوسی , باکسهای وسط , جا پرده ای و …
  • عدم ترک خوردگی و عدم پوسته کردن رنگ رویه
  • قابلیت تولید در طرح و سایز مورد نظر مصرف کننده

نمای بیرونی فوم  :Xps

ورق های پلی استایرن اکسترود شده (Extruded Poly Styrene) که اختصارا به  XPS مشهور است. ورق عایق xps جهت عایق کاری در ساختمان ها و صنعت , دارای کاربرد وسیعی می باشد . این فرآورده از اختلاط پلی استایرین معمولی (GPS) با عوامل فوم کننده (Foaming Agent) طی فرآیند اکستروژن بدست می آید.محصول تولیدی ما عاری از هرگونه گازهای مخرب محیط زیست مانند CFC است که بر طبق قوانین وضع شده پروتکل مونترال استفاده از آنها منع شده است. عایق ساختمان XPS به دلیل ویژگی های خاص خود در موارد زیادی جهت عایقکاری ساختمان ها جایگزین پشم سنگ، پشم شیشه و ورق عایق EPS)در کشور ما مشهور به یونولیت شده است). علاوه بر ویژگی عایقکاری، سطوح ایجاد شده پس از نصب عایق ساختمان فوم XPS قابلیت ویژه ای جهت استفاده از مصالح سنتی را دارست.

Öá

مزایای Dwall در نمای بیرونی:

  • بسیار سبک
  • عدم نیاز به زیرسازی و آهنکشی از قبیل نبشی و میلگرد و رابیتس و دوغاب و اسکوپ و.
  • عایق سرما و گرما و صوت
  • صرفه جویی در مصرف انرژی به علت عایق بودن
  • نصب سریع و آسان در عین حال بسار فنی و اصولی
  • عایق رطوبت
  • کاهش زمان اجرا
  • علی رغم اینکه بسیار سبک است در عین حال بسیار محکم نیز میباشد
  • کاهش بار مرده ساختمان و در نتیجه صرفه جویی در مصرف میلگرد و بتن مصرفی ( کمک به کم شدن قطر ستونها وکاهش زمان و هزینه اجرای ساختمان)
  • عدم نیاز به رنگ و در عین حال قابلیت رنگ آمیزی به دلخواه مصرف کننده
  • تنوع طرح در انواع تاج ( سینه کفتری یا کمربندی ) , انواع ستون , انواع دور پنجره , انواع دیوارپوش ( پانل ) انواع ابزارهای تزییناتی از قبیل گوشواره و ..
  • قابلیت اجرای ترکیبی نما به طور مثال نمای دیوال ترکیب با نمای آجر یا سنگ یا سیمان یا … یعنی هم میتوان کل نما را از جنس دیوال اجرا کرد و یا هم میشود زمینه کار را از آجر یا سنگ یا سیمان استفاده کرد و در قسمتهای تاج و ستون و سرستون و پایه ستون و دور پنجره و … را از متریال دیوال استفاده کرد.
  • مقاوم در مقابل زلزله

شرکت مانادکو دارای تجربه طولانی در زمینه تولید نماهای نوین ساختمان، مجهز به تکنولوژی مدرن روز، با پیشرفته ترین خطوط تولید و با تکیه بر نیروهای متخصص، خلاق، جوان و مجرب ، افتخار دارد که با هدف بهینه ساختن هزینه ساخت و کاهش مدت زمان اجرا، اقدام به تولید ورق پلی استایرن فشرده EPS با روکش‌ بتن پلیمری(متریال نوین عایق های ساختمانی) با بالاترین کیفیت نماید.



در هنگام خرید ملک در ترکیه به این موارد بسیار توجه کنید
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 19 شهريور 1397

در هنگام خرید ملک در ترکیه به این موارد بسیار توجه کنید

خرید ملک در ترکیه ، باید با آگاهی و کسب اطلاعات کامل صورت پذیرد. در ابتدا برای جلوگیری از بروز مشکلات در خرید ملک و گرفتار شدن از طریق کلاهبرداران …

در قدم اول مشورت با یک وکیل و یا مشاور حقوقی که به قوانین ترکیه آشنایی کامل دارد را در اولویت قرار دهید  .

قوانین مربوط به خرید املاک برای خارجی ها در ترکیه به دفعات مورد بازبینی قرار گرفته و مدام در حاله تغییر است . از این رو مشورت با یک وکیل یا مشاور آگاه بسیار حائذ اهمیت است .

در خصوص محدودیت های خرید املاک در ترکیه

در مورد ترکیه و خرید ملک در استانبول باید دقت کنید که بیش از سی هکتار ملک در ترکیه را نمی توان قانونا مورد خرید و فروش قرار داد. همچنین  ممنوعیت خرید و فروش ملک برای خارجیان در برخی مناطق اعمال می شود.

در صورت پرداخت هرگونه وجه در ابتدای پروسه سعی کنید وجه پرداختی خود را از طریق سیستم بانکی پرداخت کنید و اگر به دلیل مشکلاتی قادر به این کار نشدید، حتما رسید کتبی و مطمئنی از شخص دریافت کننده مبلغ، دریافت کنید .

 

انتقال نام ملک

و همچنین سعی کنید انتقال نام ملک در اداره ثبت املاک (تاپو)، همزمان با پرداخت وجه نقدی صورت گیرد. نکته حائز اهمیت دیگر این که  وجه را به مالک ملک تحویل دهید نه به دلال و بنگاهی و واسطه ها.

قبل از پردخت وجه و با راهنمایی مشاور از عدم وجود هرگونه بدهی ملک (اعم از بدهی های مالیاتی یا قبوض برق و گاز و آب….) اطمینان حاصل فرمایید. همچنین در قسمت توضیحات سند رسمی ملک ،در رابطه با اینکه ملک در رهن بانک یا شخص خاص نباشد اطمینان حاصل فرمایید .

تا حد امکان و با راهنمایی مشاورتان سعی کنید ملک مورد خریداری را از نزدیک دیده و با مشخصات سند تاپو انطباق دهید. بارها مشاهده شده که ملکی که در تاپو به نام خریدار انتقال داده شده با ملکی که فروشنده مدعی فروش آن بوده، متفاوت بوده است.

 

در این خصوص صحبت با همسایگان یا مستاجر احتمالی ملک هم راهگشا خواهد بود.

دقت کنید که ملک خریداری شده مشکل مربوط به شهرداری نداشته باشد.

 

مشاهده شده که هموطنان ملکی را خریداری نموده اند و پس از آن متوجه شده اند که ملک بدون مجوز شهرداری بنا شده و یا فاقد پایان کار و بدون رعایت اصول ایمنی است. در مواردی مشخص شده است که ملک در طرح شهرداری قرار دارد و فروشنده هم با شهرداری توافق نموده است!

در پایان مجددا تاکید می شود که رعایت همه موارد فوق از عهده شخص عادی خریدار خارج است و حدالامکان باید توسط وکیل یا مشاور حقوقی معتبر انجام گیرد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره اقامت ترکیه با شرکت شایانکو تماس بگیرید.

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم. مسئولیت محتوای آن بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی لینک شده است.



آموزش رایگان افزایش درآمد سایت شما با سئو سایت
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397

آموزش رایگان افزایش درآمد سایت شما با سئو سایت

fghj

آموزش سئو در سالهای اخیر به شدت مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است به طوریکه بیش از 50 درصد سایتهای برتر ایران، بیشترین ورودی و فروش خود را مدیون گوگل هستند. از جمله این سایت ها می توان به دیجی کالا، دیوار، فارس نیوز، بیتوته، نیوسئو و ... اشاره کرد. قطعا می دانید که سئو سایت فقط برای سایت های بزرگ کارآمد نیست چراکه بسیاری از سایت های قدرتمند کنونی مثل بیتوته، سیمرغ، نیوسئو، نشاط آوران و برترین ها از ابتدا با سئو پیشرفت کرده اند.

یک خواهش دوستانه: 5 دقیقه وقت بگذارید و این مطلب کاملا آموزشی و تاثیرگذار را تا پایان بخوانید.

اگر بخواهیم صریح و راحت در مورد تاثیر سئو در افزایش فروش اینترنتی صحبت کنیم؛ ذکر همین نکته به تنهایی کافیست که حدود 50% کل درآمد سایت های برتر ایرانی از طرق گوگل و در واقع سئو سایت تامین می شود.

سئو فقط به معنای بهینه سازی سایت ها برای Google نبوده و شامل تمام موتورهای جستجو می شود. اما در ایران استفاده از گوگل به مراتب بیشتر از سایر موتورهای جستجو است. موتورهای نام آشنایی همچون Bing  وYahoo  در کشورهای دیگر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند که البته باید این نکته را نیز مطرح کنم که بیش از 87% کل جستجوها در دنیا از طریق موتور جستجوگر گوگل اتفاق می افتد.

سایت شما با قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل با افزایش بیش از 10 برابری فروش مواجه خواهد شد که شاید باورکردنی نباشد اما کسانی که تجربه کرده اند می دانند قدرت سئو سایت حتی از این هم بیشتر است. بهینه سازی وب سایت ها برای گوگل شاید سخت و زمان بر باشد اما باید بدانید که واقعا این مسئله بسیار ارزشمند و پربازده است. البته این 10 برابر در طولانی مدت به صدها برابر تغییر می کند ...

اگر من خودم را جای شما بگذارم این سوال در ذهنم پدیدار می شود :

·         با توجه به هزینه و زمان بهبود روند سئو سایت چه تضمینی برای رسیدن به هدف وجود دارد؟

 

اما پاسخ امیر قمصری : این سوال را بارها شنیده و پاسخ داده ام. نگرانی شما کاملا طبیعی است. بگذارید پاسخ شما را با یک مثال واقعی بدهم. دو سال قبل در یک شرکت فروشنده خدمات الکترونیکی حضور پیدا کردم. من در آن جلسه به هیئت مدیره گفتم شما اگر بر روی سئو سایت و آموزش سئو کارکنان خود سرمایه گذاری کنید در عرض یک سال فروشتان حداقل 10 برابر می شود. چندین نفر ناگهان شروع کردند به خندیدن و گفتند "ما با این همه تجربه و ... نتونستیم حتی دو برابر کنیم درآمدمون رو بعد شما چی میگی؟!!" آن روز گذشت و یک هفته بعد مدیر سایت اون شرکت تماس گرفت و گفت من با مسئولیت خودم هزینه های سئو رو پرداخت می کنم و می دونم چیزی که شما گفتید امکان پذیره ... پروژه شروع شد و یک سال بعد، اردیبهشت ماه بود که همون مدیر سایت تماس گرفت گفت "میشه خواهش کنم مارو از لینک یک بردارید، اونقدر تماسهامون زیاد شده که نمی تونیم پاسخگو باشیم!!!" بنده هم گفتم "والا من به گوگل زنگ نزدم شمارو بیاره بالا که حالا زنگ بزنم بیارتون پایین (با خنده و شوخی زیاد)"

آن شرکت حالا دیگر هیچ فروشگاهی در دنیای واقعی برای خدماتش ندارد و تمام تمرکزش را روی فروش اینترنتی و سئو سایت قرار داده است.

ghjjtr

امیر قمصری به عنوان کارشناس و مشاور سئو؛ این کار را برای برندهای بزرگی انجام داده است و 16 سال تجربه خود در این زمینه را راهی مطمئن برای آموزش سئو و بهبود شرایط کسب و کار اینترنتی تمام وب سایت ها می داند.

گوکل روز به روز هوشمندتر می شود و با رونمایی از الگوریتم هایی مثل RankBrain، Fred، Penguin و Panda نشان می دهد هرگز از فعالیت و پیشرفت دست برنخواهد داشت و از طرفی هم به کارشناسان سئو و علاقه مندان این علم پیچیده امید می دهد که راهی را انتخاب کرده اند که هرگز قدیمی نخواهد شد و پایانی برای آن نیست.

مطمئن باشید افزایش فروش همه سایت های ایرانی در گرو سئو است.

امروزه گوگل با رونمایی از بروزرسانی RankBrain نشان داده است که به شدت بر روی محتوا و سورس کاربرپسند تمرکز دارد و همانطور که همواره گفته است باز هم فریاد می زند که سایت خود را برای کاربران بهینه کنید تا گوگل سایت شما را دوست داشته باشد و دقیقا اینجاست که مشخص می شود آموزش سئو چقدر برای شما مفید است.

استفاده از فایل های صوتی و ویدئویی در بخش تولید محتوا به شدت در بهبود رتبه در گوگل تاثیرگذار شده است تا حدی که پیش بینی می شود تا سال 2020 بازدید ویدئوها در گوگل به بیش از 85% برسد.

چند نکته بسیار مهم و جدید سئو سایت هدیه امیر قمصری به شما :

  • از 100 درصد کل SEO حدود 30 درصد مربوط به تولید محتوا و سئو محتوا می باشد (دقت کنید که باید هر دو باهم باشند)، حدود 30 درصد بک لینک، حدود 10 درصد بهینه سازی سایت و 30 درصد باقیمانده هم سایر موارد تاثیرگذار در بهبود سئو سایت است.
  • بهینه سازی ساختار لینک های داخلی برای انتقال اعتبار و رنک صفحات قوی به صفحات ضعیف، یکی از روش های استاندارد سئو کردن صفحه بوده است. اما مسئله ای که اهمیت دارد این است که تعداد مناسبی از لینک ها را در صفحه درج کنیم تا به تجربه کاربری آسیبی وارد نشود.
  • استفاده از لینکهای دائمی و مرتبط به جای لینک های موقتی و بی کیفیت آنچنان مهم شده است که عدم دقت به آن می تواند سایت شما را به شدت جریمه کند؛ در حدی که شاید باورتان هم نشود ... پس بر روی این مورد اصلا ریسک نکنید.
  • مهمترین نکته در سئو محتوا آن است که تشخیص دهید عبارت کلیدی و اصلی محتوای شما چیست. این عبارت باید به صورت همزمان در عنوان، محتوا، توضیحات سئو و آدرس صفحه وجود داشته باشد و البته چگالی آن نسبت به سایر عبارت های کلیدی در محتوا بیشتر باشد.
  • در حال حاظر مهم ترین نکته در بحث بهینه سازی سورس وب سایت ها برای گوگل، استفاده از کدهای AMP است که قطعا دیر یا زود اجباری خواهد شد. در آینده (که پیشبینی می شود سال 2020 باشد) گوگل فقط سایتهایی را در جستجوهای موبایلی نمایش خواهد داد که نسخه AMP آنها فعال باشد.
  • از لینک دادن به سایت های بزرگ، باکیفیت و مرتبط نترسید که این مهم به شما به راحتی کمک می کند تا افزایش رتبه داشته باشد.
  • همواره در جریان الگوریتم های جدید گوگل قرار بگیرید و بدانید بسیاری از اوقات این سایت شما نیست که برایش مشکلی پیش آمده و افت رتبه داشته است بلکه سایت های دیگر هستند که در زمینه سئو سایت براساس الگوریتم های جدید پیشرفت هایی داشته اند که شما از آن غافل بوده اید.
  • ساخت بک لینک قطعا یکی از مهم ترین راه های بهبود شرایط سئو سایت است اما همیشه دقت کنید که گوگل به چه چیزی بک لینک می گوید. بک لینک از منظر گوگل لینکی است که سایت های دیگر جهت تعریف و تمجید از سایت شما به آن می دهند. حال خودتان را جای گوگل بگذارید؛ آیا این طبیعی است که سایت های بزرگ و قوی به سایت های ضعیف لینک بدهند؟! طبیعتا خیر. پس لطفا همیشه خودتان را جای گوگل بگذارید و فکر کنید. اینگونه بهترین لینک ها را خواهید ساخت.

gfds

در سایت نیوسئو آموزش سئو رایگان ارائه می گردد تا افراد علاقه مند به این عرصه بتوانند دانش خود را در زمینه سئو، لحظه به لحظه بهبود بخشند و از آن در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنند. این آموزش ها به چند حالت کتاب آموزش سئو، فیلم آموزش سئو و متون آموزش سئو ارائه شده است.

در اپلیکیشن نیوسئو که اولین و تنها اپ آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی در ایران است مباحث سئو به بهترین شکل ممکن به صورت تصویری و صوتی با کمترین قیمت ممکن ارائه شده است. کافی است در سایت نیوسئو به بخش دانلود اپلیکیشن بروید.

در این مقاله و البته در سایت نیوسئو، امیر قمصری به شما نکات کلیدی مهمی را آموزش داده است و معتقد است سئو علمی نیست که منحصر به گروه خاصی از مردم باشد و باید همه وب مسترها و صاحبان کسب و کار اینترنتی آن را به خوبی فرا گیرند.



خرید و فروش زمین در گیلان
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 7 شهريور 1397

خرید و فروش زمین در گیلان

این روز های مردم برای سرمایه گذاری بهترین و پر سود ترین کار یعنی خرید زمین در گیلان را انتخاب میکنند – در ایران بدلیل کمبود اب بهترین مورد برای خرید زمین در گیلان میباشد بدلیل پر آبی و هوای مناسب . 

املاک گیلان فعال ترین مشاور املاک در خصوص خرید و فروش زمین در گیلان میباشد . اینک در آستانه هشتمین سال فعالیت با گستره‌ای از املاک متنوع خاص تمام اقشار جامعه برای مراجعین خود تجربه ی لذت بخش خرید ملک را تداعی میکند . پیگیری سریع ‌، ضمانت نازل ترین قیمت و تضمین صحت مدارک ملک ، سه اصل اولیه است که املاک گیلان از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل هر سال حوزه‌های تازه ای را در خرید و فروش انواع ملک در مناطق مختلف شمال کشور را به دایره فعالیت خود افزوده است . فعالیت در عرصه خرید و فروش املاک بدلیل حساسیت موضوع و تنوع اهداف و سلایق شما عزیزان , ما را بر آن داشته که در ارائه هر چه بهتر خدمات در راستای خرید زمین در گیلان , فروش زمین در گیلان میباشد همچنین همکاری در راستای اخذ سند مالکیت و مجوزهای مختلف اعم از پروانه ساخت ، موافقت اصولی و … از نهایت ظرفیت‌ها و پتانسیل این مجموعه استفاده نماییم. چرا که رضایت شما سرمایه ی ماست.

املاک گیلان کشور با اعتقاد به اینکه فروش پایان یک معامله نیست , بلکه آغاز یک تعهد است

 پس اگر قصد خرید و فروش زمین در گیلان را دارید با املاک گیلان همراه باشید : زیرا با املاک گیلان همیشه بهترین سرمایه گذاری ممکن را خواهید کرد

املاک گیلان با مدیریت علی احمدپور کارمند جهاد کشاورزی (سازمان تعاون روستایی) آماده ارائه هر گونه مشاوره در امور سرمایه گذاری و قراردادهای خرید ، خرید و فروش املاک در شمال کشور به شما عزیزان می باشد.

راه های ارتباطی

 https://telegram.me/gilanestate

 Giland.ir

 @ShomalEstate 

 09027087013  

 

 



اجاره خودرو تهران رنت کار
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 7 شهريور 1397

اجاره خودرو تهران رنت کار

f2b8c6f3-9b50-4223-a7ae-deb36a8288d3

مرکز اجاره خودرو تهران رنت کار . تخصصی ترین مرکز اجاره خودرو در تهران .

مرکز اجاره خودرو تهران رنت کار دارای مجوز رسمی از سازمان گردشگری و توریستی در زمینه اجاره خودرو در ایران.

مرکز اجاره خودرو تهران رنت کار با کادری مجرب و متخصص اماده ارایه خدمات زیر به مشتریان محترم میباشد

  • اجاره خودرو
  • اجاره خودرو در تهران
  • اجاره خودرو بدون ودیعه
  • اجاره خودرو بدون راننده
  • اجاره خودرو با راننده
  • اجاره خودرو لوکس
  • اجاره خودرو برای تشریفات
  • اجاره ماشین عروس

در مرکز اجاره خودرو تهران رنت کار میتوانید خودروی مورد نظر خود را از قبل رزرو نمایید و بر حسب نیاز خود به صورت اجاره خودرو با راننده و یا اجاره خودرو بدون راننده از خودرو تحت اجاره خود استفاده کامل را ببرید.

در این مرکز اجاره خودرو به صورت روزانه / هفتگی و ماهیانه انجام میشود و هیچگونه محدودیتی از بابت اجاره بلند مدت وجود ندارد و در قبال اجاره بلند مدت و تسویه حساب کامل میتوانید از مزایای تخفیف تساعدی بهره مند شوید.

قابل ذکر است اجاره خودرو در تهران و یا بطور کلی اجاره خودرو در ایران از نظر محدودیت تردد دارای محدودیت تردد 200 کیلومتر در روز می باشد ولی در مرکز اجاره خودرو تهران رنت کار این محودویت با توافق طرفین قابل حل می باشد.

همچنین خدمات اجاره خودرو  برای مسافرین عزیزی که از شهرها دیگر به تهران مراجعت مینمایند و همچنین عزیزان هموطن که از خارج از کشور به ایران تشریف میاورند اینگونه است که از قبل خودروی مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید و با پرداخت بیعانه خودروی مورد نظر خود را در فرودگاه مهراباد و یا فرودگاه بین الملی امام خمینی تحویل بگیرید .

اجاره ماشین عروس در تهران یکی دیگر از خدمات شرکت تهران رنت کار می باشد .

برای دیدن البوم ویژه ماشین عروس میتوانید با مرکز اجاره خودرو تهران رنت کار هماهنگ نمایید تا عکسها برای شما ارسال شود.

ادرس مرکز اجاره ماشین تهران رنت کار

تهران. منطقه یک. بلوار قیطریه. میدان کتابی. نبش نامی. پلاک2. واحد 25.

تلفن 22240817-021

09121508600

09101508600

09301508600

.

.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و سایت ما مسئولیتی در قبال آن ندارد و مسئولیت محتوای آن بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی لینک شده است.



اقامت گرجستان از طریق خرید ملک
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 7 شهريور 1397

اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

 

دولت گرجستان در سال ۲۰۱۵ قانون اقامت گرجستان از طریق خرید ملک را وضع کرد که با خرید ملک در گرجستان مجوز اخذ اقامت گرجستان برای فرد و اعضای خانواده اش صادر و حق مالکیت قانونی املاک با قیمت بالاتر از معادل ۳۵ هزار دلار را دارد.

قانون اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک به شما این اجازه را میدهد که بدون نیاز به ثبت شرکت در گرجستان و  پرداخت مالیات، کارت اقامت گرجستان را به مدت زمان یکسال دریافت کنید و تا زمانی که ملک مورد نظر در مالکیت آن تبعه خارجی قرار دارد اقامت یکساله وی به صورت سالانه تمدید خواهد شد.

  • خانه نوساز در محله رو به پایین تفلیس هر متر مربع۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار آمریکا
  • خانه نوساز در محله متوسط تفلیس هر متر مربع۵۰۰ تا ۸۰۰ دلار آمریکا
  • خانه نوساز در محله اعیان نشین و بسیار عالی تفلیس هر متر مربع۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار آمریکا

با خرید ملک در گرجستان اقامت موقت یکساله دریافت میگردد، پس از شش سال دریافت اقامت موقت یکساله، قادر خواهید بود که اقامت دائم گرجستان دریافت و در صورت داشتن شرایط لازم تبدیل به شهروند گرجی خواهید شد.

اقامت گرجستان با خرید ملک

اقامت گرجستان از طریق خرید ملک آسانترین راه برای اخذ اقامت گرجستان هست.

هر کدام از ما وقتی تصمیم به مهاجرت میگیریم پس از بررسی کشور مورد نظر اول از همه راه های اخذ اقامت آن کشور را بررسی میکنیم و همیشه آسان ترین و کم هزینه ترین راه ها را انتخاب میکنیم.

کشور گرجستان که امروزه به یکی از قطب های مهاجرت ایرانیان تبدیل شده راه های مختلفی را برای اخذ اقامت پیش روی متقاضیان قرار داده است ولی یکی از آسان ترین راه های اخذ اقامت، اقامت گرجستان از طریق خرید ملک است.

دولت گرجستان در سال ۲۰۱۵ قانونی را وضع کرد که بر طبق آن اتباع خارجی میتوانند اقامت گرجستان از طریق خرید ملک را بدست آورند.

در واقع این قانون بدین گونه است که با خرید ملک در گرجستان مجوز اخذ اقامت گرجستان برای فرد و اعضای خانواده اش صادر و حق مالکیت قانونی املاک با قیمت بالاتر از معادل ۳۵ هزار دلار را دارد.

قانون اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک به شما این اجازه را میدهد که بدون نیاز به ثبت شرکت در گرجستان و  پرداخت مالیات، کارت اقامت گرجستان را به مدت زمان یکسال دریافت کنید و تا زمانی که ملک مورد نظر در مالکیت آن تبعه خارجی قرار دارد اقامت یکساله وی به صورت سالانه تمدید خواهد شد.

هزینه های خرید ملک در گرجستان

اگر بخواهیم قیمت خرید خانه در گرجستان را با کشور ایران مقایسه کنم باید به شما بگویم که قیمت ملک در گرجستان بسیار پایین تر از ایران است.

تمامی معاملات ملکی که در این کشور انجام میشود با دلار یا معادل آن به لاری خواهد بود. یعنی حتی اگر رشد قیمت املاک وجود نداشته باشد فقط با افزایش قیمت دلار به خودی خود رشد نسبتا زیادی ایجاد خواهد شد و یک سرمایه گذاری عالی برای شما محسوب میشود.

اما اگر بخواهید از قیمت آپارتمان ها و خانه های موجود در شهر تفلیس مطلع شوید بهتر است به چند نمونه ای که برای شما مثال میزنم توجه کنید:

به عنوان مثال:

  • خانه نوساز در محله های رو به پایین شهر تفلیس معادل هر متر مربع قیمت۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار آمریکا می‌باشد.
  • خانه نوساز در محله های متوسط شهر تفلیس معادل هر متر مربع قیمت۵۰۰ تا ۸۰۰ دلار آمریکامی‌باشد.
  • و در نهایت خانه های نوساز در محله های اعیان نشین و بسیار عالی شهر تفلیس است که قیمتی معادل هر متر مربع۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار آمریکا دارند.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید همانطور که در کشور ایران قیمت خانه های نوساز با خانه های قدیمی متفاوت است، در کشور گرجستان نیز این قانون وجود دارد و هزینه خانه های قدیمی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از قیمت خانه های نوساز آن کمتر است.

همچنین خانه های بالای ۴۵ سال ساخت فقط قیمت زمین آن محاسبه میشود.

اقامت گرجستان از طریق خرید ملک و مزایای آن

همانطور که در ابتدای این مقاله برای شما گفتیم، با خرید ملک در گرجستان پس از شش سال دریافت اقامت موقت یکساله، قادر خواهید بود که اقامت دائم گرجستان دریافت و در صورت داشتن شرایط لازم تبدیل به شهروندی گرجستان خواهد شد.

در واقع اقامت گرجستان از طریق خرید ملک به همراه یک سرمایه گذاری همراه خواهد بود.

قبل از اقدام برای دریافت اقامت گرجستان با خرید ملک باید یک ملک مناسب خریداری نمایید، چندین اشتباه رایج در هنگام انتخاب ملک مناسب پیش می‌آید که باید دقت نمایید تا دچار مشکل نشوید. مطلبی با عنوان چند اشتباه رایج خرید ملک در گرجستان را آماده کرده ایم که پیشنهاد میکنیم مطالعه بفرمایید.

با مشاورین و وکلای با سابقه ویکی جورجیا جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.

منتظر دیدار شما در تفلیس گرجستان هستیم.

 

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که داخل متن لینک شده است و سایت ما مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.



بهترین محل شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر hp در محل
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 7 شهريور 1397

بهترین محل شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر hp در محل

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی تقریبا همه چیز با این غولی که دنیا را فرا گرفته سر و کار دارند، حتی اسناد و کتاب ها .اما هرچقدرم هم که با تکنولوژی کارهایمان را پیش ببریم نیاز داریم که اسناد خود را بصورت چاپی در اختیار خود داشته باشیم، اما این پروسه دارای چندین چالش می باشد که اولین مورد خرید پرینتر است که باید با توجه به مصرفی که داریم پرینتر مناسب را برای خرید انتخاب کنیم، پرینتر ها به دو دسته تقسیم می شوند که اداری و خانگی هستند.

پرینتر های اداری می توانند پرینتر های قدرتمند و سرعت بالا باشند و پرینتر های خانگی، پرینتر های معمولی با کارکرد متوسط هستند.

بعد از خرید پرینتر و استفاده از آن به مرور متوجه کم رنگ شدن چاپ برگه میشوید تا زمانی که دیگر خیلی کمرنگ شده و قابل خواندن نیست، سوالی که در ذهن شما ممکن است مطرح شود این است که آیا باید پرینتر خود را عوض کنم و پرینتر نو بخرم؟ پاسخ ما به این سوال شما خیر است.طراحان شرکت های ساخت پرینتر به این موضوع پرداخته اند و راه حلی را برای پرینتر های خود پیدا کرده اند.راه حلی که برای استفاده مجدد از پرینتر وجود دارد،  شارژ کارتریج آن است که با شارژ کارتریج ، پرینتر شما مثل اولین روز خرید قادر به چاپ اسناد شما می باشد.دغدغه بعدی که در پرینتر وجود دارد خرابی های پرینتر است که با شارژ کارتریج مشکل پرینتر حل نشده و نیازمند تعمیر تخصصی پرینتر توسط تکنسین های کاربلد نیز است.آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که پرینتر شما در محل شارژ و یا تعمیر شوند؟ دراین روز ها که مردم درسطح

شهر از ترافیک رنج می برند تا حدالامکان باید از تردد های غیر ضروری در سطح شهر خودداری نمود.

تا به حال اسم شرکت ایران چاپگر به گوش شما رسیده؟ تقریبا شرکت ها و یا اشخاصی که پرینتر دارند این اسم را به دلیل خدمات در محلی که می دهد  می شناسند و از خدمات شارژ کارتریج در محل و تعمیر پرینتر hp در محل این شرکت بهره برده اند.از مزایای ایران چاپگر می توان به هزینه رایگان ایاب و ذهاب آن وهمچنین تکنسینهای متخصص در این زمینه

اشاره کرد.

¦-µ+ ü-fS-- +¦-Ä ÿ¦---f¦



کفپوش سه بعدی ، کفپوش اپوکسی و سقف کشسان
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 7 شهريور 1397

کفپوش سه بعدی ، کفپوش اپوکسی و سقف کشسان

اگر برای خرید کفپوش برای خانه یا محل کار خود به بازار سری زده باشید ، با تنوع بسیار بالایی از انواع کفپوش های مختلف مانند : کفپوش سه بعدی ، کفپوش اپوکسی ، کفپوش pvc ، کفپوش لمینت و … مواجه خواهید شد ، این تنوع کالایی قطعا شما را سر در گم خواهد کرد از موکت و کاشی گرفته تا پی وی سی ، سرامیک و پارکت هرکدام به عنوان کفپوش ساختمانی یا صنعتی شناخته شده و ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.

ما در سایت تخصصی کفپوش می کوشیم که به شما کمک کنیم که برای ساختمان و آپارتمان محل سکونت خود با بهترین قیمت کفپوش مد نظر خود را برگزینید. انواع كفپوش سه بعدي ، قیمت کفپوش سه بعدی اپوکسی ، قیمت کفپوش اپوکسی و تمایز آن با کفپوش های قدیمی را بررسی خواهیم نمود. با ما همراه باشید

کف پوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی یکی از جدیدترین کفپوش های می باشد که بازار کفپوش را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده .  این کفپوش به دلیل تنوع بالای طرح و ایجاد جلوه ای تازه به محیط داخلی خانه یا محل کار  شما معمولا افراد را کاملا شگفت زده می سازد. معمولا واکنش خانواده ، مشتریان و یا همکاران شما در مقابل این کفپوش ، این است که در لحظه اول نمی توانند باور کنند که کف خانه چنین تغییر کرده است ! برای این که این موضوع را بهتر درک کنید، می توانید به تصاویر زیر نگاهی بیندازید:

lkhytddt

سقف کشسان یا سقف باریسول

سقف کشسان یکی از مدل های جدید از معماری داخلی است که برای پوشش سقف اصلی به کار می رود. سقف کشسان به عنوات یک متد جدید در معماری داخلی به سرعت در زمانی کوتاه جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد. از مزایای سقف کشسان میتوان به موارد زیر اشاره کرد : پوشش تأسیسات زیر سقف اصلی ، آکوستیک کردن فضا ، ایجاد حجم ها دکوراتیو ، هدایت و جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت ، نورپردازی مناسب با شرایط کار و زندگی و… پوشاندن ، مهم ترین کارکرد سقف کشسان است ، در کنار پوشش ، کارکرد دکوراتیو و نورپردازی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

سقف‌های کشسان نوعی از سقف‌های کاذب هستند. این نوع از سقف‌های دکوراتیو سیستم سقفی معلقی هستند که برخلاف دیگر سقف‌های کاذب موجود در بازار  مثل کناف ، آسمان مجازی و pvc نیازی به آویز ندارد بلکه توسط یک ریل محیطی و غشای  سبک نگه داشته می‌شود. این غشا در طول مسیر ریل کش می‌آید . این نوع سقف‌های کشسان قابلیت مخفی نمودن اتصالات را دارا می‌باشد و توسط حرارت نصب می‌شوند.

مزیت مهم سقف کشسان باریسول نسبت به دیگر سقف هاوزن بسیار کم ، ایمنی بسیار بالا ، نصب و راه اندازی سریع ، انعطاف پذیری بالا ، قابلیت انواع نورپردازی ، انتقال و جابجایی آسان و امکان چاپ انواع تصاویر

gjb,.

کفپوش اپوکسی و اطلاعاتی که باید بدانید!

کفپوش اپوکسی ( epoxy flooring ) و پلی اورتان نوعی کفپوش ( polymer ) هست که کاربرد خانگی و صنعتی دارد که قابلیت نصب و اجرا بر روی انواع سطوح به ویژه سطوح بتنی را دارد. از ویژگی های کفپوش اپوکسی ضخامت کم ، عایق حرارتی ، رطوبتی ، آنتی باکتریال ، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و مستحکم است. کفپوش اپوکسی برای انواع سطوح بیمارستانی ، سالن‌های ورزشی ، محیطهای مسکونی ، کارخانه‌های صنعتی و… کاربرد دارد. این کفپوش نسبت به انواع دیگر کفپوش قیمت معقول تری دارد و از کاربرد گسترده‌ تر و استحکام بیشتری برخوردار است. از لحاظ زیبایی بصری نیز ظاهری درخشان و براقی دارد که محیط را درخشان نشان میدهد و به دلیل عایق رطوبتی و شیمیایی بودن ، قابلیت شستشو داشته و در تسریع نظافت محیط تاثیر بسزایی دارد . همچنین رنگبندی متنوع کفپوش‌ اپوکسی به شما طیف وسیعی را ارائه می دهد و قدرت انتخاب شما را بالا می برد.

ویژگی های جالب کفپوش اپوکسی

از ویژگی های بارز کفپوش اپوکسی می توان به ضد سایش، ضد ضربه ، یکپارچه بودن ، ضد آب ، قابلیت ترمیم سریع ، قابلیت شست و شو با انواع مواد شوینده می توان اشاره کرد. کفپوش های اپوکسی در طرح ها و رنگ های متنوع برای محیط های مختلف با فرم های صاف ، نیمه صاف ، نیمه زبر و زبر تولید شده است . کفپوش های اپوکسی در انواع مختلف ضد اسید و مقاوم در برابر مواد شیمیایی ، بهداشتی ، ضدحریق ، آنتی استاتیک ، عایق الکتریکی ، دکوراتیو و جنرال در بازار عرضه شده است.

.knn.;i



با این پیشنهاد دیگه نگران تعمیر لوازم خانگی خود نباشید
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 7 شهريور 1397

با این پیشنهاد دیگه نگران تعمیر لوازم خانگی خود نباشید

دنبال نمایندگی اصلی تعمیرات لوازم خانگی برند هستی؟ گارانتیران وارد ایران شد

مطمئنا خیلی وقتا شده لوازم منزلتون خراب شده و نمیدونی باید با کجا تماس بگیری! دنبال یه شرکت معتبری که هم کارشون خوب باشه و هم قیمتشون مناسب؟ هم سریع باشن و هم پشتیبانی قوی داشته باشن؟!

امروز به شما گارانتیران رو معرفی می کنیم که نمایندگی تخصصی برندهای مطرح اروپایی هستش و زیر مجموعه شرکت تعمیراتی جهانی فیکسر هستش و تعمیرات تمامی لوازم خانگی از جمله لباسشویی ، ظرفشویی ، ساید بای ساید و یخچال ، گاز و فر و قهوه ساز رو انجام میده !

برندهایی که زیر مجموعه این شرکت هستش گستره وسیعی از شرکت ها رو تشکیل میده که از جمله اونها میشه به نف ، آاگ ، بوش ، زیمنس الکترولوکس ، جنرال الکتریک و ده ها برند دیگه اشاره کرد.

در ضمن این شرکت سیستم مشاوره رایگان برای حل عیب دستگاه شما به صورت تلفنی رو داره و میشه گفت ی دوست خوبه.

برای اطلاعات بیشتر این شرکت می تونید وارد سایتشون بشید و یا با شمارشون تماس بگیرید.

به دنبال مرکز تخصصی نمایندگی آاگ در ایران هستی؟ گارانتیران زیر مجموعه برند جهانی تعمیرات فیکسر در خدمت شماست

نمایندگی آاگ

شعار گارانتیران اینه که ” اعتبار ما این است که نام بوش را با گارانتیران می شناسند”

نمایندگی بوش

گارانتیران ، پارتنر رسمی زیمنس آلمان در ایران هستش و به نوعی اعتبار زیمنس در ایران به حساب می آید

 نمایندگی زیمنس

گارانتیران ، نمایندگی و دپارتمان تخصصی تعمیرات و خدمات لوازم خانگی جنرال الکتریک آمریکا در ایران

نمایندگی جنرال الکتریک

سایت گارانتیران :

www.garantiran.com

آدرس : تهران سهروردی شمالی پایین تر از عباس آباد کوچه زمانی

88509329

88509257

09122267918

original Service slide3 teknesian



بهترین محل برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 7 شهريور 1397

بهترین محل برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

 

 

مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها

نگارش،استخراج و چاپ مقالات ISIو SCOPUSو ISC

کیفیت تضمینی با مناسب ترین قیمت

 

 

http://nikmoshaver.com/

 

بزرگترین، معتبرترین، منظم ترین موسسه مشاوره و آموزش و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

 

 

انتخاب و ارسال موضوع در تمامی رشته ها و گرایش ها

 

مشاوره و انجام پروپوزال و پایان نامه درتمامی رشته ها

 

شبیه سازی و تحلیل آماری با جدیدترین نرم افزار ها

 

نگارش و استخراج مقالات علمی پژوهش و ISI

 

ارسال مقالات برای ژورنال های معتبر وزارت علوم و دانشگاه آزاد

 

 

لینک ثبت سفارش پایان نامه و مقاله:

 

 

http://nikmoshaver.com/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4/

 

 

شایان ذکر است تمامی امور پایان نامه و مقاله توسط اساتید مجرب نیک مشاور که فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور هستن انجام می شود.

 

 

شماره تماس بخش پایان نامه :

02166927031

 

02166127838

 

شماره تماس بخش مقاله:

 

02166910256

 

 

ساعت کار موسسه :9 صبح تا 6 بعدازظهر

اعلام نتایج :کمتر از 12 ساعت کاری

 

 

مشاوره و انجام پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها

مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری  در تمتمی رشته ها

 

 شبیه سازی و تحلیل آماری با استفاده از جدیدترین موضوعات

 

نگارش،ویرایش و استخراج مقاله علمی پژوهشی و ISI

چاپ و اکسپت مقالات ISI،ISCو SCOPUS در معتبرترین ژورنال های مورد تایید وزارت علوم

 

 

برقرای ارتباط در تلگرام :

 

 

تلگرام بخش پایان نامه:

 

https://telegram.me/MOSHAVERAN14

 

تلگرام بخش مقاله:

 

https://telegram.me/moshaveranarticle

 

 

اطلاعات کامل در سایت نیک مشاور 

 

 

http://nikmoshaver.com/

 

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که داخل متن معرفی و لینک شده است و سایت ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.



فروشگاه تیشرت طرحدار بانیلا
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 6 شهريور 1397

فروشگاه تیشرت طرحدار بانیلا

فروشگاه تیشرت بانیلا در حال حاظر یکی از بزرگترین فروشگاه ها برای خرید تیشرت فیلم و سریال هست و در کنار تیشرت محصولاتی مانند ماگ فیلم و سریال هم ارایه میدهد

خرید تیشرت game of thrones میتواند یک ایده خیلی خوب  برای طرفداری این سریال زیبا باشد

خرید تیشرت rick and morty یک سریال انیمیشنی زیبا دیگر هم میتواند برای طرفداران سخت این سریال زیبا ایده قشنگی باشد و باعث شود شخصیت های این سریال به واقعیت بپیوندند

خرید تیشرت breaking bad هم میتواند برای طرفداران والتر وایت و جسی ایده جالبی باشد

شما میتوانید تمامی طرح های روز دنیا مربوط به تمامی فیلم ها و سریال ها در قالب تیشرت و ماگ و تابلو و سوییشرت و  هودی را در سایت بانیلا پیدا کنید

از جمله محصولات دیگری که در فروشگاه بانیلا وجود دارد میتوان به تیشرت های آستین بلند و سویشرت و هودی و پیراهن رگلان اشاره کرد

 

 

 

این متن یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و سایتی که در متن رپرتاژ لینک شده است دارای مسئولیت می باشد.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.