تفاوت B2B با Link Directory چیست؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تفاوت B2B با Link Directory چیست؟
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 9 مرداد 1397

تفاوت B2B با Link Directory چیست؟

شفاف سازی مفهومی مبهم در مارکتینگ

اگر دستی بر آتش مارکتینگ داشته باشید، حتما با عبارات B2B وweb directory یاLink Directory  آشنا هستید. اما اینکه تمایزات بین مفاهیم بیان شده را دقیق، شفاف و صریح بدانید، مساله ای است دیگر. ما در این نوشته، با تکیه به تجربه و توان متخصصان حوزه ی مارکتینگ، کوشیده ایم در حد توان، پرده از رخ مفاهیم ثقیل و پیشرفته ی این بحث برکشیم.

امیدواریم در نقطه ی آخر این مقاله، ما و شما اشراف بیشتری پیدا کرده باشیم و با ذهنیتی باز تر مسائل را دنبال کنیم، با ما همراه باشید.

مقدمه؛ تشریح بحث یا بیان مساله

برای اینکه به تمایز این دو ابزار مارکتینگ پی ببریم، نیاز است ابتدا ماهیت هر یک را بیان کنیم. با این کار، به صورت خودکار تفاوت های B2B وweb directory نمایان می شود. اما برای محکم کاری، در بخش نهایی کار، در قالب یک نتیجه گیری، چگونگی کارکرد و مزایای هر قالب را از نظر خواهیم گذراند.

پلتفرم B2B دقیقا چیست و چه کاربردی دارد؟

فروش، تامین منابع و ارائه ی سرویس و خدمات، از طریق پلتفرم های B2B مقدور و عملی می شود. این امر، به انگلیسی، تجارت Business-to-business نامیده می شود و از طریق حذف واسطه های غیر ضروری، فضای کسب و کار یک کشور، منطقه و حتی جهان را شفاف و چالاک می سازد. اگر به دنبال نمونه می گردید، باید بگوییم Alibaba و IndiaMART و Made-in-China پلتفرم های جهانی B2B هستند و ویترین نت، نمونه ی ایرانی این ساختار است.

فرض کنید قصد دارید خط تولید یک شرکت بسته بندی را راه اندازی کنید، وارد پلفترم B2B مورد نظر شده و سرویس را از یک شرکت، محصولات و دستگاه های بسته بندی را از شرکتی دیگر و دانش اداره و خرید و فروش کالا را از بخشی ثالث دریافت می کنید. این هنر یک پلفترم B2B است.

نگاهی تخصصی به web directory یا Link Directory

حال به بخش دوم مقاله می رسیم. سایت هایی وجود دارند که لیست شرکت، پایگاه های اینترنتی و مسائلی از این دست را به صورت منظم طبقه بندی می کنند. مثلا شما می خواهید دستگاه بسته بندی بخرید و آن ها لینک انواع و اقسام شرکت هایی که در این حوزه فعال هستند را به شما ارائه می دهند.

این کار یک مزیت فوق العاده دارد و آن این است که لینک ها به صورت دستی، توسط یک شخص وارد سایت Link Directory  شده، در نتیجه شما در فضای بیکران اینترنت سرگردان نمی شوید. اما تفاوتی عظیم بین B2B و Link Directory  ها وجود دارد، می دانید آن چیست؟

نتیجه گیری؛ تفاوت B2B با Link Directory

کاری که B2B انجام می دهد، ارائه محصول، مقایسه ی برندهای مختلف با هم، ارائه ی امکان قرار داد و مذاکره با شرکتی دیگر و حتی قابلیت عرضه ی کالا و شکل گیری مشارکت و همکاری است. مثال های زیادی در مقیاس جهانی و داخلی برای این امر وجود دارد که در بالا به آن اشاره شد. کافی است سری به Alibaba بابا بزنید یا اگر حوصله ی سر و کله زدن با اعداد و نوشته های فرنگی را ندارید، ویترین نت را باز کنید.

اما یک Link Directory  با همه ی کاربرد فوق العاده ای که دارد، چیزی فراتر از واژه ی عامیانه ی "لینکدونی" نیست. توصیه می کنیم حتما از آن ها استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید، جای حضور برندها در یک B2B  با آن ها پر نمی شود.

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم. مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.