چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشیم؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشیم؟
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 9 مرداد 1397

چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشیم؟

آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی

 

اگر قصد ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی دارید باید 4 مرحله را به درستی طی کنید:

  1. طراحی سایت
  2. معرفی محصولات و خدمات به بهترین شکل
  3. ایجاد سیستم ایمیل مارکتینگ
  4. جذب ترافیک به وب‌سایت

طراحی سایت

سایت را به دو شیوه می‌توان طراحی نمود:

  1. از فرد یا شرکتی بخواهیم سایت ما را طراحی کند
  2. استفاده از سایت سازهای رایگان

روش اول را در ابتدای هر کسب و کاری اصلا توصیه نمی‌کنم زیرا هم هزینه بسیار زیادی را مطلبد و هم اینکه شما کاملا به برنامه نویس وابسته خواهید بود و برای کوچکترین کاری در سایت منتظر برنامه نویس خودتان باشید. اما روش دوم بسیار مقرون به صرفه و ایده‌ال است.

نگران نباشید

شما بدون حتی یک خط کد نویسی می‌توانید یک سایت حرفه‌ای و زیبا داشته باشید و به سادگی می‌توانید با سایت ساز وردپرس که رایگان است و داشتن یک هاست که می‌توانید از شرکت‌های میزبانی وب تهیه نمایید  سایت خود را راه اندازی نمایید.

اگر می‌خواهید به صورت رایگان طراحی سایت بدون کد نویسی را یاد بگیرید، سایت فرید پارسایی این آموزش را در قالب فایل‌های آموزشی تصویر به رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

معرفی خدمات و محصولات به بهترین شکل

یکی از مهم‌ترین دلایل عدم فروش وب‌سایت‌ها، حتی کسانی که کسب درآمد در منزل دارند، عدم توانایی در معرفی خدمات و محصولات است. حتی اگر بهترین خدمات و محصولات را داشته باشید، تضمینی وجود ندارد که فروش خوبی داشته باشید. این در حالی است که اگر بتوانید تبلیغ مناسبی از محصول و خدمات خود بنویسید، میزان فروش‌تان، به حد بسیار زیادی متفاوت خواهد بود.

در بخش آموزش بازاریابی اینترنتی دوره آنلاین و رایگان راه اندازی کسب و کار آنلاین در سایت فرید پارسایی، یاد می‌گیرید که چطور خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل معرفی کنید.

ایجاد سیستم ایمیل مارکتینگ

کسانی که وارد سایت شما می‌شوند باید ایمیل‌شان دریافت شود. زیرا بازدیدکنندگان معمولا در اولین بازدید خرید نمی‌کنند و 95 درصد بازدیدکنندگان دیگر به سایت شما باز نخواهند گشت. حال که ایمیل بازدیدکنندگان سایت را دارید می‌توانید از طریق ارسال ایمیل با آن‌ها در ارتباط باشید. این در ارتباط بودن باعث می‌شود شما از ذهنشان خارج نشوید، به شما وفادار شوند و در نهایت خدمات و محصولات بیشتری در آینده به آن‌ها بفروشید و کسب درآمد اینترنتی عالی را تجربه کنید.

سیستم ایمیل مارکتینگ بر خلاف نظر بعضی‌ها نه تنها منسوخ نشده، بلکه در میان تمام ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، قدرتمندترین ابزار برای ایجاد وفاداری مخاطبان شما محسوب می‌شود. آموزش ایمیل مارکتینگ را نیز به صورت رایگان می‌توانید از سایت فرید پارسایی دانلود کنید.

حلقه گمشده کسب و کارهای اینترنتی عدم داشتن قیف بازاریابی یا قیف فروش است. این قیف فرضی باعث می‌شود که شما نتایج بسیار عالی در فروش خود داشته باشید و بازدیدکنندگان را بسیار راحت‌تر به خریدار تبدیل کنید. این قیف را در سیستم ایمیل مارکتینگ می‌شود پیاده سازی کرد.

جذب ترافیک به وب‌سایت

حالا شما تمام مقدمات را آماده کرده‌اید که به سمت وب‌سایت‌تان جذب ترافیک داشته باشید. سئو و شبکه‌های اجتماعی کانال‌های بسیار قدرتمندی هستند که شما بصورت رایگان می‌توانید از طریق آن‌ها ترافیک بسیار قابل توجهی جذب وب‌سایت‌تان کنید.

برای سئو کردن سایت‌تان پیشنهاد می‌کنم در دوره رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی به سایت فرید پارسایی مراجعه کنید. در این دوره بطور کامل سئو داخل سایت و خارج سایت را آموزش خواهید دید. از طرف دیگر شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام در ایران بهترین بازدهی را چه از نظر جذب ترافیک مستقیم چه برندسازی برای شما خواهند داشت.

با استفاده از تبلیغات اینترنتی و گوگل ادورز نیز می‌توان ترافیک‌های زیادی را به صورت چریکی و کم هزینه به سمت سایت‌تان هدایت نمایید و نتایج بسیار عالی دریافت نمایید.

مهم‌ترین رکن موفقیت در کسب و کار اینترنتی

و اما اگر می‌خواهید در کسب و کار اینترنتی خودتان رقیب نداشته باشید یک راهکار قدرتمند وجود دارد. شما می‌توانید با اجرای این راهکار طوری از رقیبان‌تان سبقت بگیرید که به گرد پای شما نرسند. این راهکار «تولید محتوای ارزشمند» است.

در حال حاضر بزرگترین مشکلی که در تولید محتوا وجود دارد، تولید محتوای بومی سازی شده است. بطوریکه مطلب بعضی از بهترین سایت‌های ایران، ترجمه وب‌سایت‌های خارجی است. شما باید در تولید محتوا از نتیجه تحقیقات، تجربیات و اطلاعات خودتان استفاده کنید.

اگر اطلاعات را بصورت رایگان ارائه می‌کنید، باید تفکرتان اینطور باشد که دارید این اطلاعات را می‌فروشید. منظور این است که باید اطلاعات بسیار ارزشمندی را که ممکن است مخاطبیان شما در جاهای دیگر بابت آن پول پرداخت کنند، بصورت رایگان در اختیارشان قرار دهید.

در دوره رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی که علاوه بر آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی یک دوره دیجیتال مارکتینگ نیز محسوب می‌شود، بطور کاملا کاربردی، مواردی را که در بالا گفته شد، آموزش خواهید دید.

 

این یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم. مسئولیت بر عهده سایتی است که در متن رپرتاژ لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.