اجاره روزانه خانه در تهران
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اجاره روزانه خانه در تهران
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 28 مرداد 1397

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر برای یک سفر تفریحی یا حتی تجاری کوتاه به تهران می آیید گزینه های زیادی برای اقامت در تهران وجود دارد. یکی از این گزینه­ها اجاره روزانه خانه در تهران یا حتی اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران است. اجاره خانه مبله در تهران مقررات خاص خودش را دارد و رعایت آن باعث تضمین آسایش مستاجرین و موجران می­گردد. از موارد مهمی که باعث امنیت اجاره روزانه خانه می گردد دقت در مفاد قرارداد مابین موجر و مستاجر است. قرارداد قبل از هرچیزی تایید کننده رزرو خانه مبله یا سوئیت مبله توسط مستاجر است. قرارداد باعث اطمینان از موجود بودن خانه مبله اجاره­ای در تاریخ مورد نظر می­گردد. قرارداد در کل می تواند منشور آرامشی بین موجر و مستاجر باشد.

یکی از موارد مهمی که باعث تعهد مالک در برابر مستاجر در رزرو خانه مبله اجاره­ای می­گردد، پرداخت بیعانه توسط متقاضی اجاره است. قراردادی که توسط مالک و مستاجر امضاء می­شود به منزله این است که مستاجر فعلی در طول مدت قرارداد مالک خانه مبله محسوب می­شود و مسئولیت هرگونه اتفاقی در طول بازه این تاریخ برعهده مستاجر می­باشد و صاحب­خانه هیچ گونه مسئولیتی در برابر اتفاقات پیش­آمده توسط مستاجران در طول مدت اجاره ندارد.

با استناد به قانون اجاره دائم و موقت به همه مهمانها و مشتریان عزیز ذکر شده که این قرارداد شخصی است و غیر قابل انتقال است در ضمن مهمان حق ندارد واحد تحت اختیار خود را به دیگران واگذار نماید در غیر اینصورت بر اساس قرارداد امضا شده باید مهمان تا قبل از ساعت ۱۱ همان روز واحد را تحویل دهد

نگهداری و محافظت صحیح از لوازم موجود در خانه مبله:

مهمان موظف است که کلیه وسایل و مبلمان و تجهیزات موجود در خانه مبله را به درستی استفاده نماید و در پایان دوره اقامت واحد رابه همان شکلی که تحویل گرفته به مالک تحویل دهد.

پایان دوره اجاره

مهمان باید طبق قرارداد و توافق طرفین در تاریخ اعلام شده از طرف وی مبنی بر پایان مدت زمان اقامت آپارتمان مبله را تخلیه نماید.در پایان دوره و با شرایط خاصی مهمان می تواند با توافق مالک اقدام به تمدید دوره اقامت خود کند این امر حداقل باید یک هفته قبل از پایان مدت اقامت ایشان به مالک گفته شود مدت زمان اجاره خانه مبله هرگز نمی تواند بدون موافقت قبلی تمدید شود . در پایان مدت اجاره هرگونه اموال شخصی باقیمانده در آپارتمان تا ۷۲ ساعت نزد مالک نگهداری می شود و سپس امحا می گردد. مالک به هیچ عنوان مسئولیتی در قبال اشیاء جامانده یا فراموش شده ندارد.

مدارک شناسایی

مهمان در زمان مراجعه حتما یک کپی و اصل مدرک شناسایی خود و آدرس منزل و شماره ثابت و همراه خود را به مالک ارائه دهد و کلیه مبلغ اجاره باید در زمان تحویل آپارتمان مبله تسویه شود. اطلاعات دریافت شده از مهمان در نزد مالک محفوظ و به امانت می ماند تا زمان تخلیه خانه مبله ارائه هرگونه اطلاعات نادرست یا مخدوش منجر به لغو قرارداد می شود و پس از کسر مبلغ جریمه و هزینه های انجام شده به صلاحدید مالک بقیه مبلغ عودت داده می شود.

رزرو خانه مبله در تهران

حتما توصیه می شود که مسافران عزیز جهت رفاه حال خود قبل از رسیدن به مقصد اقدام به رزرو خانه مبله نمایند تا زمانیکه به مقصد سفر خود رسیدند برای پیدا کردن مکان مناسب جهت اقامت خود سردرگم نشوند و با اطمینان خاطر به اقامتگاه آماده شده خود بروند و دغدغه محل اقامت نداشته باشند.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و سایت ما مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.