محیط زیست پاکیزه با مدیریت باطری فرسوده و ضایعات باطری
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

محیط زیست پاکیزه با مدیریت باطری فرسوده و ضایعات باطری
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 28 مرداد 1397

محیط زیست پاکیزه با مدیریت باطری فرسوده و ضایعات باطری

ماشین های شخصی و تمامی خودروهایی که برای حمل و جابجایی افراد یا وسایل و بار استفاده می شوند، باید بوسیله یک نیرو محرکه انرژی لازم برای حرکت آنها تامین شود. این نیرو محرکه در این ماشین ها باطری با آمپر های مختلف است. مواد داخل باطری عمدتا سرب، قلع، آنتیموان، آرسنیک و اسید بوده و از فعل و انفعالات بین این فلزات انرژی لازم برای حرکت ماشین فراهم می شود. هر چقدر ماشین بار بیشتری حمل کرده به انرژی بیشتری هم نیاز دارد، بنابراین باید آمپر باطری هم حداکثر باشد. باطری برای خودروهای شخصی، موتور سیکلت و ماشین های صنعتی مانند لیفتراک متفاوت است. یک نوع باطری دیگر هم به نام یو پی وی سی وجود دارد که برای ژنراتورهای الکتریکی استفاده می شود. همه این باطری ها از ترکیبات و مواد مشابهی ساخته شده اند و فرایند تولید انرژی هم در آنها یکسان است.

باطری فرسوده آسیبی برای محیط زیست

باطری های وسایل نقلیه بعد از مدتی که از آنها استفاده می شود، دیگر توانایی خود را در تامین انرژی مورد نیاز ماشین از دست داده و تبدیل به باطری فرسوده و ضایعات باطری خواهند شد. ضایعات باطری به لحاظ محیط زیستی بسیار مهم هستند. نشت مواد داخل آن می تواند به محیط زیست آسیب برساند. اسید و سولفات سرب و اکسید سرب موجود در ضایعات باطری اگر به شکل درستی نگهداری و دپو نشوند، بعد از مدتی نشت کرده و ایجاد مسمومیت می کنند. برای همین بهتر است، شرکت ها و اشخاصی که با این پسماند ها در تماس هستند، محل مناسبی برای نگهداری آنها در نظر گرفته و در بازه های زمانی مشخص و نه خیلی طولانی اقدام به فروش آنها نمایند.

باطری فرسوده و ضایعات باطری منبعی برای کسب درآمد

شرکت ها و سازمان هایی که به تعداد زیاد ضایعات باطری دارند و مصرف باطری در آنها زیاد است، می توانند به این پسماندها به چشم یک منبع درآمد نقد نگاه کنند. منبع درآمدی که بلافاصله به پول نقد تبدیل خواهد شد. قیمت ضایعات باطری بر اساس وزن آنها قیمت گذاری شده و پول آن به مشتری پرداخت می شود. این درآمد می تواند برای خرید باطری های جدید و نو و همچنین استفاده در فرایند تولید مصرف شود و به بهبود شرایط کار کمک کند.

بازیافت ضایعات باطری کاری مقرون به صرفه و مفید برای اقتصاد ملی

سرب به عنوان یک فلز بسیار مهم و قیمتی جزیی از منابع طبیعی بوده که همه کشورها به یک میزان از موهبت داشتن آن برخوردار نیستند. سرب در بسیاری صنایع و برای فرایندهای مختلف تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. سرب موجود در ضایعات باتری هم قابل استفاده مجدد بوده و آن را می توان در تولید دوباره باطری ماشین استفاده کرد. برای همین فرایند بازیافت ضایعات باطری در هر کشوری یک فرایند مهم برای اقتصاد ملی محسوب می شود. این کار باعث می شود، برداشت از معادن سرب کمتر شده و آسیب کمتری هم به محیط زیست وارد شود. با توجه به تحقیقاتی که صورت گرفته 40 درصد سرب مورد نیاز در صنایع از سرب بازیافت شده از ضایعات باتری بدست می آید و 60 درصد باقی مانده هم از معادن آن استخراج می شود. بنابراین هر چه بازیافت سربِ ضایعات باتری با شدت و دقت بیشتر صورت گیرد، علاوه بر اینکه باعث اشتغال زایی می شود، به اقتصاد کشورها هم کمک خواهد کرد. آب بازیافت شده از باطری ها هم به عنوان آب تمیز در برخی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

ضایعات باطری کمتر هوای پاکیزه تر

سرب موجود در ضایعات باطری می تواند به هوا و لایه اوزون هم آسیب برساند و البته باعث افزایش گازهای گلخانه ای هم بشود. برای همین وقتی صحبت از بازیافت ضایعات باطری می شود، فقط بحث اقتصادی آن مطرح نیست. در واقع موضوع مهمتر جان انسان ها و سلامت هوای تنفسی آنها است. نشت سرب و مشتقات آن در هوا باعث افزایش گازهای گلخانه ای شده و این گازها به لایه اوزون آسیب می رسانند. آسیب به لایه اوزون هم احتمال ابتلا به سرطان پوست و سایر سرطان ها را افزایش خواهد داد. چون نور خورشید بدون واسطه و به میزان بسیار زیادی به همراه اشعه های سرطان زای آن وارد محدوده زیست انسان می شود. بنابراین با فروش به موقع ضایعات باتری می توانید از آسیب به محیط زیست جلوگیری کرده، ضمن آنکه به لحاظ اقتصادی به خودتان و کشورتان هم کمک کنید.

حمل و نقل باطری فرسوده و ضایعات باطری

برای حمل و نقل ضایعات باطری باید با شرکت هایی همکاری کنید که اصول آن را دانسته و باعث آسیب به پسماند و محیط زیست نشوند چون شکستگی و ضربه به ضایعات باطری و باطری فرسوده می تواند سبب نشت سرب و اسید داخل آن شده و ضمن آنکه از ارزش آن می کاهد، باعث مسمومیت شخص و موجودات دیگر هم خواهد شد. علاوه بر آن برخی شرکت ها هستند که حمل و نقل ضایعات باطری را از درب شرکت به صورت رایگان انجام داده و این موضوع برای فروشنده هزینه ای در بر نخواهد داشت.

اسقاط آنلاین بهترین گزینه برای فروش ضایعات باطری و باطری فرسوده

شرکت اسقاط آنلاین خریدار ضایعات باطری با سال ها تجربه در خصوص خرید ضایعات باتری همه نوع باطری فرسوده اعم از باطری فرسوده خودروی شخصی، موتور سیکلت، لیفتراک، ماشین های کشاورزی و صنعتی و ژنراتورهای الکتریکی را خریده و در همان محل هم پول نقد پرداخت می کند و از مزیت های معامله با اسقاط آنلاین دریافت پول نقد و همچنین حمل و نقل رایگان در تهران و شهرستان های اطراف تهران است. اسقاط آنلاین سال هاست که با مراکز دولتی، شرکت ها و کارخانه های بزرگ، باتری فروشان خودرو، بانکها، بیمارستان ها، آزمایشگاهها و کلیه مراکز مرتبط همکاری داشته و به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل امکان ارائه خدمات به مشتریان را دارا خواهد بود. اسقاط آنلاین خرید ضایعات باتری را به منصفانه ترین قیمت و بر اساس کیلو و هر آمپر انجام داده و در محل پول نقد پرداخت می کند. ضمن آنکه خرید و بارگیری در تهران و شهرستان های اطراف آن به صورت رایگان انجام می شود و مشتریان در محدوده تهران هزینه ای برای حمل و نقل باطری فرسوده و ضایعات باطری خود پرداخت نخواهند کرد.

برای اطلاعات از قیمت روز باطری فرسوده روی لینک کلیک کنید.

۰۹۱۲-۸۰۹۹۸۵۶

۰۹۹۰-۲۰۹۹۸۵۶

36aaad87-24f6-4e50-a986-eee5077dc0a3 56c04be4-6ac3-417e-8af4-4d045ab0653a 8672d99d-c294-4960-a1dd-c17e8abe2bcb 09014741-9235-4bdf-bee9-b7e374e701ce fb609b39-fdcb-44e1-b371-2bc1cfa80393



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.