کارواش بخار، بهترین فناوری جایگزین کارواش سنتی
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کارواش بخار، بهترین فناوری جایگزین کارواش سنتی
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 28 مرداد 1397

کارواش بخار، بهترین فناوری جایگزین کارواش سنتی

در کارواش بخار که بخارشوی صنعتی یا نانوبخارشوی صنعتی تعریف ‌می‌شود نسل جدیدی کارواش محسوب می‌شود، با به‌کارگیری تنها سه لیتر آب برای روشویی و رفع مشکل پس‌آب شیمیایی، تمامی هزینه‌های تامین آب، هزینه رفع پس‌آب و هزینه عوارض سالیانه پس‌آب شیمیایی رفع می‌شود. همچنین بهینه سازی فضای شست و شو، مصرف انرژی کمتر، صرفه جویی در هزینه های جانبی کارواش نظیر تجهیزات، و سرعت بیشتر شست و شوی خودروها از دیگر مزایای کارواش بخار است.

aasd

کارواش بخار نسبت به کارواش‌های سنتی هزینه کمتری دارند، کیفیت شست‌وشو در آن‌ها به شدت بالاتر است (چون بخار به منافذ نفوذ می‌کند)، معایب استفاده از مواد نانو را ندارد و همچنین درآمد آن‌ها بالاتر و هزینه های آن کمتر است.

امروزه کارواش‌ها یکی از کسب‌وکارهای پر سود هستند. معمولا کارواش‌ها بعد از خریدن یا اجاره زمین، و تامین تجهیزات اولیه کارواش، درآمد قابل توجهی نسبت به هزینه ماهانه‌شان دارند. اگرچه این درآمد و هزینه ماهانه نسبت به نوع کارواش که از نوع سنتی باشد یا از نوع کارواش مدرن (یا کارواش بخار)، متفاوت است.

کارواش بخار نسبت به کارواش‌های سنتی هزینه کمتری دارند، کیفیت شست‌وشو در آن‌ها به شدت بالاتر است (چون بخار به منافذ نفوذ می‌کند در حالی که فشار آب این قابلیت را ندارد)، معایب استفاده از مواد نانو مثل بردن رنگ ماشین را ندارد و همچنین درآمد آن‌ها از کارواش‌های سنتی بالاتر است.

در کارواش‌های سنتی معمولا کارواش‌داران روزانه هزینه ثابتی را بابت تامین آب می‌پردازند. در شست‌وشوی سنتی با واترجت که از فشار آب برای نظافت استفاده می‌کند، تقریبا به ازای هر خودرو بین ۸۰ تا ۱۲۰ لیتر آب نیاز است. هزینه تخمینی تامین آب به نسبت موقعیت جغرافیایی کارواش و میزان دسترسی به آب در آن محیط بستگی دارد. در بعضی از کارواش‌ها هزینه تامین آب به صورت روزانه حدود ۱۰۰ هزار تومان است، که شامل سه میلیون تومان در ماه می‌شود.

از آنجا که برای نظافت هر خودرو به طور متوسط ۱۰۰ لیتر آب مصرف می‌شود، اگر فرض کنیم در بدترین حالت تنها ۲۰ خودرو در روز شست‌و‌شو شود، ۲۰۰۰ لیتر پس‌آب تولید می‌شود که حل معضل این حجم از پس‌آب و آلودگی ناشی از پاشیدن آب در حین شست‌و‌شو یکی دیگر از معضلات و هزینه‌های تحمیلی به کارواش‌های سنتی است. در شهرهای بزرگ، شهرداری به این پس‌آب برچسب پس‌آب شیمیایی اطلاق می‌کند و عوارضی را هم به صورت سالانه بر کارواش‌ها تحمیل می‌کند.

کارواش بخار استیم پاور

کارواش بخار باعث افزایش درآمد کارواش و رفع مشکل پس‌آب شمیایی و هزینه‌های تامین آب می‌شود.

کارواش بخار را می‌توان به صورت ثابت (نصب شده در محل کارواش) یا به صورت کارواش بخار سیار به کار برد. در مطلب آشنایی با راه‌اندازی کارواش بخار سیار می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دستگاه کارواش بخار و بخارشوی صنعتی استیم پاور مجهز به آخرین فناوری‌های روز دنیا، با امکانات مختلفی از جمله بخار خشک، بخار مرطوب، آب گرم، جاروبرقی و … جهت مصارف مختلفی از جمله کارواش بخار، کارگاه‌های تعمیرات خودرو، کارخانجات صنعتی، استریلیزاسیون و میکروب‌کشی، نماشویی و نظافت ساختمان، شستشوی مبلمان و دیگر صنایع و مصارف به کار می‌رود. استیم پاور مفتخر به کسب استاندارد اتحادیه اروپا و نیز تمامی استانداردهای کشورمان ایران است.

قیمت کارواش بخار

قیمت دستگاه کارواش بخار یا قیمت بخارشوی صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع طراحی، قطعات استفاده شده، جنس و کیفیت قطعات، میزان امنیت دستگاه، داشتن امکاناتی نظیر بیمه شدن کل دستگاه که می‌تواند هم اطمینان بخش از کیفیت دستگاه باشد و هم پوشش دهنده هزینه‌های احتمالی آتی، نوع خدمات جانبی دستگاه، مساحت کارواش، تعداد ماشین‌های مورد شست‌و ‌شو به صورت همزمان، ظرفیت به لیتر و کیلوبخار و غیره.

متاسفانه با توجه به نو بودن صنعت بخارشویی در ایران و اطلاع ناکافی مشتریان از کم و کیف ساخت این دستگاه‌ها، بعضا دستگاه‌هایی با کیفیت و امنیت بسیار پایین و با قطعات به کاررفته چینی عرضه می‌شود و حتی تقلب و کلاهبرداری در ظرفیت نهایی دستگاه که ممکن است مشتری هیچ‌وقت متوجه آن نشود و تنها روی کارایی و هزینه‌های روزمره او در کار با دستگاه تاثیر بگذارد اتفاق می‌افتد.

باعث تاسف است که بعضی مشتریان با مغالطه به کاررفته در ظرفیت دستگاه، دستگاه‌هایی با ظرفیت پایین‌تر از مقادیر عنوان شده را خریداری کرده‌اند. .ظرفیت به لیتر و کیلوبخار متفاوت است! جزئیات فنی نظیر تعداد لوله‌های آتش‌خوار و قطعات به کاررفته نیز در مدت زمان مداوم قابل استفاده دستگاه و قیمت آن موثر است

به کسانی که قصد راه‌اندازی کارواش بخار یا توسعه کارواش سنتی خود را دارند و صنعتگری که قصد تهیه دستگاه‌های بخارشوی صنعتی و بویلر صنعتی را دارند توصیه می‌شود پیش از خرید مطالعه کافی را نسبت به دستگاهی که تهیه می‌کنند داشته باشند و اطمینان لازم از کیفیت و امنیت دستگاه را به دست آورند.

توجه کنید دستگاه کارواش بخار یا همان کارواش بخارشوی قرار است سال‌ها اصلی‌ترین منبع درآمد کارواش باشد و به همین دلیل بسیار حائز اهمیت است که این دستگاه در بالاترین کیفیت و کارایی ممکن تهیه شود و خدمات و گارانتی و بیمه برای اطمینان خاطر شما را در طی سال‌های متمادی استفاده از این دستگاه داشته باشد. استیم پاور مفتخر است تنها برند ارائه‌کننده دستگاه کارواش بخار با بیمه در سطح کشور است و این دستگاه‌ها به کشورهای اطراف نیز صادر شده‌اند.

کارشناسان استیم پاور با مشاوره رایگان،با توجه به آپشن‌ها و امکاناتی که خریدار انتخاب می‌کند و با توجه به مساحت و شرایط جغرافیایی کارواش هر فرد، بهترین دستگاه را به او توصیه و قیمت دقیق را اعلام می‌کنند. همچنین فروشگاه تجهیزات کارواش استیم پاور تمامی تجهیزات لازم برای تاسیس یا گسترش کارواش را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

درآمد کارواش بخار

درآمد کارواش‌ها به مسائل مختلفی بستگی دارد، از جمله به موقعیت جغرافیایی کارواش، جمعیت شهر محل کارواش، تعداد کارواش‌های آن شهر، میزان دسترسی به آب، برق، گاز شهری و گازوئیل، مساحت کارواش و قیمت زمین. کارواش‌ها به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم می‌شوند. در کارواش‌های سنتی شست‌وشو با واترجت (فشار مستقیم آب) صورت می‌گیرد و در کارواش بخار مدرن با دستگاه بخارشوی صنعتی (فشار بخار خشک یا مرطوب). بنابر تحقیقات برند استیم پاور، برخی مشتریان در سطح شهرها برای روشویی با بخار از ۱۵ الی ۲۵ هزارتومان هزینه دریافت می‌کنند. همچنین هزینه موتورشویی دریافتی بعضی از بخارشویان صنعتی از ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان است. برخی از مشتریان در مناطق شمالی شهرهای بزرگی مثل تهران، برای توشویی ۲۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند! بنابراین کسانی که از کارواش بخار بهره می‌برند، می‌توانند با کاهشی قابل توجه در هزینه‌هایشان، درآمد بسیار خوبی کسب کنند و در کل درآمد کارواش بخار به طور متوسط چندین بار از کارواش سنتی بیشتر است.

مزایای کارواش بخار

  • کاهش مراحل شست و شو
  • کاهش فضای مورد نیاز برای کارواش
  • درآمد بالاتر نسبت به کارواش سنتی
  • کاهش زمان شست‌‌و‌شوی خودرو
  • کاهش مصرف آب و هزینه آن
  • رفع مشکلات سیستم فاضلاب کارواش
  • شست و شوی موتور بدون آسیب‌رسانی به آن
  • نظافت کامل داخل خودرو (دستگاه توشویی ماشین) و کانال کولر بدون آسیب‌رسانی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.