کفپوش سه بعدی ، کفپوش اپوکسی و سقف کشسان
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کفپوش سه بعدی ، کفپوش اپوکسی و سقف کشسان
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 7 شهريور 1397

کفپوش سه بعدی ، کفپوش اپوکسی و سقف کشسان

اگر برای خرید کفپوش برای خانه یا محل کار خود به بازار سری زده باشید ، با تنوع بسیار بالایی از انواع کفپوش های مختلف مانند : کفپوش سه بعدی ، کفپوش اپوکسی ، کفپوش pvc ، کفپوش لمینت و … مواجه خواهید شد ، این تنوع کالایی قطعا شما را سر در گم خواهد کرد از موکت و کاشی گرفته تا پی وی سی ، سرامیک و پارکت هرکدام به عنوان کفپوش ساختمانی یا صنعتی شناخته شده و ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.

ما در سایت تخصصی کفپوش می کوشیم که به شما کمک کنیم که برای ساختمان و آپارتمان محل سکونت خود با بهترین قیمت کفپوش مد نظر خود را برگزینید. انواع كفپوش سه بعدي ، قیمت کفپوش سه بعدی اپوکسی ، قیمت کفپوش اپوکسی و تمایز آن با کفپوش های قدیمی را بررسی خواهیم نمود. با ما همراه باشید

کف پوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی یکی از جدیدترین کفپوش های می باشد که بازار کفپوش را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده .  این کفپوش به دلیل تنوع بالای طرح و ایجاد جلوه ای تازه به محیط داخلی خانه یا محل کار  شما معمولا افراد را کاملا شگفت زده می سازد. معمولا واکنش خانواده ، مشتریان و یا همکاران شما در مقابل این کفپوش ، این است که در لحظه اول نمی توانند باور کنند که کف خانه چنین تغییر کرده است ! برای این که این موضوع را بهتر درک کنید، می توانید به تصاویر زیر نگاهی بیندازید:

lkhytddt

سقف کشسان یا سقف باریسول

سقف کشسان یکی از مدل های جدید از معماری داخلی است که برای پوشش سقف اصلی به کار می رود. سقف کشسان به عنوات یک متد جدید در معماری داخلی به سرعت در زمانی کوتاه جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد. از مزایای سقف کشسان میتوان به موارد زیر اشاره کرد : پوشش تأسیسات زیر سقف اصلی ، آکوستیک کردن فضا ، ایجاد حجم ها دکوراتیو ، هدایت و جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت ، نورپردازی مناسب با شرایط کار و زندگی و… پوشاندن ، مهم ترین کارکرد سقف کشسان است ، در کنار پوشش ، کارکرد دکوراتیو و نورپردازی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

سقف‌های کشسان نوعی از سقف‌های کاذب هستند. این نوع از سقف‌های دکوراتیو سیستم سقفی معلقی هستند که برخلاف دیگر سقف‌های کاذب موجود در بازار  مثل کناف ، آسمان مجازی و pvc نیازی به آویز ندارد بلکه توسط یک ریل محیطی و غشای  سبک نگه داشته می‌شود. این غشا در طول مسیر ریل کش می‌آید . این نوع سقف‌های کشسان قابلیت مخفی نمودن اتصالات را دارا می‌باشد و توسط حرارت نصب می‌شوند.

مزیت مهم سقف کشسان باریسول نسبت به دیگر سقف هاوزن بسیار کم ، ایمنی بسیار بالا ، نصب و راه اندازی سریع ، انعطاف پذیری بالا ، قابلیت انواع نورپردازی ، انتقال و جابجایی آسان و امکان چاپ انواع تصاویر

gjb,.

کفپوش اپوکسی و اطلاعاتی که باید بدانید!

کفپوش اپوکسی ( epoxy flooring ) و پلی اورتان نوعی کفپوش ( polymer ) هست که کاربرد خانگی و صنعتی دارد که قابلیت نصب و اجرا بر روی انواع سطوح به ویژه سطوح بتنی را دارد. از ویژگی های کفپوش اپوکسی ضخامت کم ، عایق حرارتی ، رطوبتی ، آنتی باکتریال ، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و مستحکم است. کفپوش اپوکسی برای انواع سطوح بیمارستانی ، سالن‌های ورزشی ، محیطهای مسکونی ، کارخانه‌های صنعتی و… کاربرد دارد. این کفپوش نسبت به انواع دیگر کفپوش قیمت معقول تری دارد و از کاربرد گسترده‌ تر و استحکام بیشتری برخوردار است. از لحاظ زیبایی بصری نیز ظاهری درخشان و براقی دارد که محیط را درخشان نشان میدهد و به دلیل عایق رطوبتی و شیمیایی بودن ، قابلیت شستشو داشته و در تسریع نظافت محیط تاثیر بسزایی دارد . همچنین رنگبندی متنوع کفپوش‌ اپوکسی به شما طیف وسیعی را ارائه می دهد و قدرت انتخاب شما را بالا می برد.

ویژگی های جالب کفپوش اپوکسی

از ویژگی های بارز کفپوش اپوکسی می توان به ضد سایش، ضد ضربه ، یکپارچه بودن ، ضد آب ، قابلیت ترمیم سریع ، قابلیت شست و شو با انواع مواد شوینده می توان اشاره کرد. کفپوش های اپوکسی در طرح ها و رنگ های متنوع برای محیط های مختلف با فرم های صاف ، نیمه صاف ، نیمه زبر و زبر تولید شده است . کفپوش های اپوکسی در انواع مختلف ضد اسید و مقاوم در برابر مواد شیمیایی ، بهداشتی ، ضدحریق ، آنتی استاتیک ، عایق الکتریکی ، دکوراتیو و جنرال در بازار عرضه شده است.

.knn.;i



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.