اقامت گرجستان از طریق خرید ملک
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اقامت گرجستان از طریق خرید ملک
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 7 شهريور 1397

اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

 

دولت گرجستان در سال ۲۰۱۵ قانون اقامت گرجستان از طریق خرید ملک را وضع کرد که با خرید ملک در گرجستان مجوز اخذ اقامت گرجستان برای فرد و اعضای خانواده اش صادر و حق مالکیت قانونی املاک با قیمت بالاتر از معادل ۳۵ هزار دلار را دارد.

قانون اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک به شما این اجازه را میدهد که بدون نیاز به ثبت شرکت در گرجستان و  پرداخت مالیات، کارت اقامت گرجستان را به مدت زمان یکسال دریافت کنید و تا زمانی که ملک مورد نظر در مالکیت آن تبعه خارجی قرار دارد اقامت یکساله وی به صورت سالانه تمدید خواهد شد.

  • خانه نوساز در محله رو به پایین تفلیس هر متر مربع۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار آمریکا
  • خانه نوساز در محله متوسط تفلیس هر متر مربع۵۰۰ تا ۸۰۰ دلار آمریکا
  • خانه نوساز در محله اعیان نشین و بسیار عالی تفلیس هر متر مربع۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار آمریکا

با خرید ملک در گرجستان اقامت موقت یکساله دریافت میگردد، پس از شش سال دریافت اقامت موقت یکساله، قادر خواهید بود که اقامت دائم گرجستان دریافت و در صورت داشتن شرایط لازم تبدیل به شهروند گرجی خواهید شد.

اقامت گرجستان با خرید ملک

اقامت گرجستان از طریق خرید ملک آسانترین راه برای اخذ اقامت گرجستان هست.

هر کدام از ما وقتی تصمیم به مهاجرت میگیریم پس از بررسی کشور مورد نظر اول از همه راه های اخذ اقامت آن کشور را بررسی میکنیم و همیشه آسان ترین و کم هزینه ترین راه ها را انتخاب میکنیم.

کشور گرجستان که امروزه به یکی از قطب های مهاجرت ایرانیان تبدیل شده راه های مختلفی را برای اخذ اقامت پیش روی متقاضیان قرار داده است ولی یکی از آسان ترین راه های اخذ اقامت، اقامت گرجستان از طریق خرید ملک است.

دولت گرجستان در سال ۲۰۱۵ قانونی را وضع کرد که بر طبق آن اتباع خارجی میتوانند اقامت گرجستان از طریق خرید ملک را بدست آورند.

در واقع این قانون بدین گونه است که با خرید ملک در گرجستان مجوز اخذ اقامت گرجستان برای فرد و اعضای خانواده اش صادر و حق مالکیت قانونی املاک با قیمت بالاتر از معادل ۳۵ هزار دلار را دارد.

قانون اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک به شما این اجازه را میدهد که بدون نیاز به ثبت شرکت در گرجستان و  پرداخت مالیات، کارت اقامت گرجستان را به مدت زمان یکسال دریافت کنید و تا زمانی که ملک مورد نظر در مالکیت آن تبعه خارجی قرار دارد اقامت یکساله وی به صورت سالانه تمدید خواهد شد.

هزینه های خرید ملک در گرجستان

اگر بخواهیم قیمت خرید خانه در گرجستان را با کشور ایران مقایسه کنم باید به شما بگویم که قیمت ملک در گرجستان بسیار پایین تر از ایران است.

تمامی معاملات ملکی که در این کشور انجام میشود با دلار یا معادل آن به لاری خواهد بود. یعنی حتی اگر رشد قیمت املاک وجود نداشته باشد فقط با افزایش قیمت دلار به خودی خود رشد نسبتا زیادی ایجاد خواهد شد و یک سرمایه گذاری عالی برای شما محسوب میشود.

اما اگر بخواهید از قیمت آپارتمان ها و خانه های موجود در شهر تفلیس مطلع شوید بهتر است به چند نمونه ای که برای شما مثال میزنم توجه کنید:

به عنوان مثال:

  • خانه نوساز در محله های رو به پایین شهر تفلیس معادل هر متر مربع قیمت۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار آمریکا می‌باشد.
  • خانه نوساز در محله های متوسط شهر تفلیس معادل هر متر مربع قیمت۵۰۰ تا ۸۰۰ دلار آمریکامی‌باشد.
  • و در نهایت خانه های نوساز در محله های اعیان نشین و بسیار عالی شهر تفلیس است که قیمتی معادل هر متر مربع۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار آمریکا دارند.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید همانطور که در کشور ایران قیمت خانه های نوساز با خانه های قدیمی متفاوت است، در کشور گرجستان نیز این قانون وجود دارد و هزینه خانه های قدیمی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از قیمت خانه های نوساز آن کمتر است.

همچنین خانه های بالای ۴۵ سال ساخت فقط قیمت زمین آن محاسبه میشود.

اقامت گرجستان از طریق خرید ملک و مزایای آن

همانطور که در ابتدای این مقاله برای شما گفتیم، با خرید ملک در گرجستان پس از شش سال دریافت اقامت موقت یکساله، قادر خواهید بود که اقامت دائم گرجستان دریافت و در صورت داشتن شرایط لازم تبدیل به شهروندی گرجستان خواهد شد.

در واقع اقامت گرجستان از طریق خرید ملک به همراه یک سرمایه گذاری همراه خواهد بود.

قبل از اقدام برای دریافت اقامت گرجستان با خرید ملک باید یک ملک مناسب خریداری نمایید، چندین اشتباه رایج در هنگام انتخاب ملک مناسب پیش می‌آید که باید دقت نمایید تا دچار مشکل نشوید. مطلبی با عنوان چند اشتباه رایج خرید ملک در گرجستان را آماده کرده ایم که پیشنهاد میکنیم مطالعه بفرمایید.

با مشاورین و وکلای با سابقه ویکی جورجیا جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.

منتظر دیدار شما در تفلیس گرجستان هستیم.

 

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که داخل متن لینک شده است و سایت ما مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.