خرید و فروش زمین در گیلان
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

خرید و فروش زمین در گیلان
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 7 شهريور 1397

خرید و فروش زمین در گیلان

این روز های مردم برای سرمایه گذاری بهترین و پر سود ترین کار یعنی خرید زمین در گیلان را انتخاب میکنند – در ایران بدلیل کمبود اب بهترین مورد برای خرید زمین در گیلان میباشد بدلیل پر آبی و هوای مناسب . 

املاک گیلان فعال ترین مشاور املاک در خصوص خرید و فروش زمین در گیلان میباشد . اینک در آستانه هشتمین سال فعالیت با گستره‌ای از املاک متنوع خاص تمام اقشار جامعه برای مراجعین خود تجربه ی لذت بخش خرید ملک را تداعی میکند . پیگیری سریع ‌، ضمانت نازل ترین قیمت و تضمین صحت مدارک ملک ، سه اصل اولیه است که املاک گیلان از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل هر سال حوزه‌های تازه ای را در خرید و فروش انواع ملک در مناطق مختلف شمال کشور را به دایره فعالیت خود افزوده است . فعالیت در عرصه خرید و فروش املاک بدلیل حساسیت موضوع و تنوع اهداف و سلایق شما عزیزان , ما را بر آن داشته که در ارائه هر چه بهتر خدمات در راستای خرید زمین در گیلان , فروش زمین در گیلان میباشد همچنین همکاری در راستای اخذ سند مالکیت و مجوزهای مختلف اعم از پروانه ساخت ، موافقت اصولی و … از نهایت ظرفیت‌ها و پتانسیل این مجموعه استفاده نماییم. چرا که رضایت شما سرمایه ی ماست.

املاک گیلان کشور با اعتقاد به اینکه فروش پایان یک معامله نیست , بلکه آغاز یک تعهد است

 پس اگر قصد خرید و فروش زمین در گیلان را دارید با املاک گیلان همراه باشید : زیرا با املاک گیلان همیشه بهترین سرمایه گذاری ممکن را خواهید کرد

املاک گیلان با مدیریت علی احمدپور کارمند جهاد کشاورزی (سازمان تعاون روستایی) آماده ارائه هر گونه مشاوره در امور سرمایه گذاری و قراردادهای خرید ، خرید و فروش املاک در شمال کشور به شما عزیزان می باشد.

راه های ارتباطی

 https://telegram.me/gilanestate

 Giland.ir

 @ShomalEstate 

 09027087013  

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.