در هنگام خرید ملک در ترکیه به این موارد بسیار توجه کنید
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

در هنگام خرید ملک در ترکیه به این موارد بسیار توجه کنید
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 19 شهريور 1397

در هنگام خرید ملک در ترکیه به این موارد بسیار توجه کنید

خرید ملک در ترکیه ، باید با آگاهی و کسب اطلاعات کامل صورت پذیرد. در ابتدا برای جلوگیری از بروز مشکلات در خرید ملک و گرفتار شدن از طریق کلاهبرداران …

در قدم اول مشورت با یک وکیل و یا مشاور حقوقی که به قوانین ترکیه آشنایی کامل دارد را در اولویت قرار دهید  .

قوانین مربوط به خرید املاک برای خارجی ها در ترکیه به دفعات مورد بازبینی قرار گرفته و مدام در حاله تغییر است . از این رو مشورت با یک وکیل یا مشاور آگاه بسیار حائذ اهمیت است .

در خصوص محدودیت های خرید املاک در ترکیه

در مورد ترکیه و خرید ملک در استانبول باید دقت کنید که بیش از سی هکتار ملک در ترکیه را نمی توان قانونا مورد خرید و فروش قرار داد. همچنین  ممنوعیت خرید و فروش ملک برای خارجیان در برخی مناطق اعمال می شود.

در صورت پرداخت هرگونه وجه در ابتدای پروسه سعی کنید وجه پرداختی خود را از طریق سیستم بانکی پرداخت کنید و اگر به دلیل مشکلاتی قادر به این کار نشدید، حتما رسید کتبی و مطمئنی از شخص دریافت کننده مبلغ، دریافت کنید .

 

انتقال نام ملک

و همچنین سعی کنید انتقال نام ملک در اداره ثبت املاک (تاپو)، همزمان با پرداخت وجه نقدی صورت گیرد. نکته حائز اهمیت دیگر این که  وجه را به مالک ملک تحویل دهید نه به دلال و بنگاهی و واسطه ها.

قبل از پردخت وجه و با راهنمایی مشاور از عدم وجود هرگونه بدهی ملک (اعم از بدهی های مالیاتی یا قبوض برق و گاز و آب….) اطمینان حاصل فرمایید. همچنین در قسمت توضیحات سند رسمی ملک ،در رابطه با اینکه ملک در رهن بانک یا شخص خاص نباشد اطمینان حاصل فرمایید .

تا حد امکان و با راهنمایی مشاورتان سعی کنید ملک مورد خریداری را از نزدیک دیده و با مشخصات سند تاپو انطباق دهید. بارها مشاهده شده که ملکی که در تاپو به نام خریدار انتقال داده شده با ملکی که فروشنده مدعی فروش آن بوده، متفاوت بوده است.

 

در این خصوص صحبت با همسایگان یا مستاجر احتمالی ملک هم راهگشا خواهد بود.

دقت کنید که ملک خریداری شده مشکل مربوط به شهرداری نداشته باشد.

 

مشاهده شده که هموطنان ملکی را خریداری نموده اند و پس از آن متوجه شده اند که ملک بدون مجوز شهرداری بنا شده و یا فاقد پایان کار و بدون رعایت اصول ایمنی است. در مواردی مشخص شده است که ملک در طرح شهرداری قرار دارد و فروشنده هم با شهرداری توافق نموده است!

در پایان مجددا تاکید می شود که رعایت همه موارد فوق از عهده شخص عادی خریدار خارج است و حدالامکان باید توسط وکیل یا مشاور حقوقی معتبر انجام گیرد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره اقامت ترکیه با شرکت شایانکو تماس بگیرید.

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم. مسئولیت محتوای آن بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.