پرداخت ارزی با مستر کارت
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

پرداخت ارزی با مستر کارت
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 1 مهر 1397

پرداخت ارزی با مستر کارت

در پرداخت های آنلاین و یا در سفر های خارج از کشور، همه ما مجبور به پرداخت ارزی شده ایم. حتی موقعیت هایی وجود دارد که در صورت انجام پرداخت ارزی می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد. به طور مثال بلیط هواپیمای خودتان را خودتان بخرید و یا هتل مورد نظر خود را خودتان رزرو کنید. اما چگونه می توان یک پرداخت ارزی آسان و بی دردسر را تجربه کرد؟

داشتن یک کارت اعتباری بین المللی می تواند تمام این امکانات را برای شما به همراه بیاورد. مستر کارت یک نوع کارت اعتباری بین المللی است که انواع مختلفی دارد و هر کدام از این انواع برای شرایط و نیازهای خاصی ایجاد شده اند. مستر کارت ها به دلار شارژ می شوند اما از آنها می توانید در تمامی کشورهایی که از شبکه پرداخت مسترکارت پشتیبانی می کنند استفاده کنید. این کارت ها با کسر 5/2 درصد کارمزد از موجودی کارت شما، می تواند دلار را به هر ارزی که مورد استفاده شماست تبدیل کند.

مسترکارت مسافرتی: مستر کارت های مسافرتی ، برای افرادی که قصد سفر به خارج از کشور و یا نگهداری ارز برای مدت طولانی را دارند مناسب تر از سایر مستر کارت هاست. زیرا تاریخ انقضای این نوع مستر کارت دو سال بوده و از بقیه انواع مستر کارت بیشتر است. همچنین مستر کارت های مسافرتی قابل شارژ هستند و شما می توانید به میزان مورد نیاز خود آن را شارژ کرده و استفاده کنید. از مسترکارت مسافرتی می توانید برای پرداخت آنلاین، پرداخت از طریق دستگاه  POS و حتی کار با دستگاه ATM استفاده کنید. یکی دیگر از کاربردهای مستر کارت مسافرتی، انتقال ارز برای دانشجویان خارج از کشور است. تهیه این مستر کارت می تواند راه حلی بسیار آسان برای والدینی باشد که فرزندانشان در خارج از کشور سکونت دارند و مشغول به تحصیل هستند. معمولا بزرگترین دغدغه این افراد نحوه ارسال ارز به فرد مورد نظر است. در صورتی که انتقال ارز دانشجویی راهکاری بسیار ساده دارد و آن نیز تهیه یک مستر کارت مسافرتی است. با داشتن مستر کارت قابل شارژ والدین به راحتی می توانند از ایران و با پرداخت ریال آن را شارژ کنند و فرزندشان در کشور مورد نظر از ارز مورد نظر خود استفاده کند.

مستر کارت هدیه: مستر کارت هدیه نوع دیگری از مستر کارت است که تاریخ انقضای کمتری نسبت به مستر کارت مسافرتی دارد. مدت اعتبار مستر کارت های هدیه 1 سال است. این نوع کارت برای افرادی که قصد سفری کوتاه به خارج از کشور را دارند بسیار مناسب است. شما با این کارت می توانید پرداخت های حضوری خود را از طریق دستگاه POS انجام دهید و دیگر نیازی به همراه داشتن ارز نقد هنگام سفر نخواهید داشت. همچنین پرداخت های آنلاین نیز می تواند از طریق مستر کارت هدیه انجام شود.

مستر کارت مجازی: کاربرد مستر کارت های مجازی تنها برای پرداخت های آنلاین است. شما پس از خرید یک مسترکارت مجازی، کارتی دریافت نخواهید کرد، بلکه اطلاعات کارت مورد نظر برای شما ارسال شده و شما می توانید از طریق این اطلاعات به خرید آنلاین ارزی خود بپردازید. بنابراین مسترکارت های مجازی یک کارت فیزیکی نیستند. این موضوع موجب می شود تا قیمت این نوع کارت نسبت به دو نوع دیگر پایین تر باشد و زمان صدور آن نیز بسیار کمتر از انواع دیگر باشد. اما باید توجه داشته باشید که تاریخ انقضای مستر کارت های مجازی تنها 3 ماه است. بنابراین پیش از اقدام برای تهیه مسترکارت مجازی ابتدا نیاز خود را به طور کامل بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع مسترکارت های پیش پرداخت  شرایط خرید و مقایسه کامل آنها با یکدیگر می توانید به سایت moneyacard.com مراجعه فرمایید. افتخار مانیاکارت ارائه راهکارهای متناسب با شرایط و نیاز مشتریان است. از ویژگی هایی که مانیاکارت را از سایر شرکت ها متمایز می کند می توان به سرعت بالا در انجام خدمات، کارمزد بسیار پایین، مشتری مداری و ایجاد حس اعتماد و اطمینان نزد مشتریان اشاره کرد.

جهت مشاوره رایگان در زمینه انواع مسترکارت و پرداخت های ارزی خود نیز می توانید از طریق شماره تلفن های 88480838 و 88480737 با مشاورین مانیاکارت تماس بگیرید.

giftcard travelcard virtualcard

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما در قبال محتوای آن مسئولیتی نداریم و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.