مهاجرت به انگلستان کانادا
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مهاجرت به انگلستان کانادا
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 1 مهر 1397

مهاجرت به انگلستان کانادا

مؤسسه nclc با تیمی از مشاوران با تجربه در ایران و کشور های  انگلستان و کانادا  برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای این دو کشورهستند مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاهترین زمان به صورت تضمینی ارایه می نماید.

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی انگلستان

در صورت اشتغال به کار

یک نامه از کارفرما که نشان دهد برای دوره خاصی کشور را ترک می کنید. نامه باید شامل جزییات استخدام، مدت زمان اشتغال،سمت شغلی و میزان حقوق دریافتی باشد. کارفرما باید ذکر کند که در چه تاریخی به ادامه کار خواهید پرداخت.

 

در صورت تحصیل در انگلستان

اگر درس می خوانید نامه ای از دانشگاه یا مؤسسه ای که در ان مشغول به تحصیل هستید تهیه کنید همراه با جزییاتی که نشان دهد در چه دوره ای هستید، شروع و پایان دوره چه زمانی است، تاریخ تعطیلات و تاریخی که قصد دارید از انگلستان بازدید کنید، سند مالکیت یا ازدواج که پایبندی شما را به کشور نشان دهد، برنامه سفر، رزرو بلیط یا هتل و نامه بانکی برای حداقل ۳ تا ۶ماه که نشان دهنده تمکن مالی در مدت زمان اقامت شما در انگلستانباشد. شما حداکثر ۶ ماه می توانید در انگلستان باشید، در صورتی که ویزا برای مدت کمتری صادر شده باشد می توانید تا ۶ ماه درخواست تمدید ان را بکنید.

 

در صورتی که بازدید کننده ورزشی هستید (sports visitor)

اگر یک ورزشکار حرفه ای یا آماتور هستید و می خواهید به انگلستان بیایید تا در یک رویداد ورزشی شرکت کنید یا یکی از اعضای تیم هستید و می خواهید تیم را همراهی کنید باید به عنوان بازدید کننده ورزشی درخواست ویزای توریستی را بدهید.

عناوین کامل تحصیل در انگلستان

  • تحصیل در دوره کارشناسی
  • تحصیل در دوره کارشناسی ارشد
  • تحصیل دکترا در انگلستان
  • Assistantship & Phd studentship
  • ویزای تحصیلی کوتاه مدت انگلستان
  • تحصیل بدون مدرک زبان در انگلستان
  • تحصیل در دوره ابتدایی
  • دورهGCSE در انگلستان
  • دورهA LEVEL
  • دورهFOUNDATION 

 

ویزای تحصیلی کانادا

کانادا دارای یکی از بالاترین سطح تحصیلات عالیه در جهان است و طبق سرشماری سال ۲۰۰۶، از هر ۱۰ نفر ۶ نفر بین سن ۲۵ و ۶۵ سال تحصیلات عالیه خود را در کانادا به اتمام رسانده اند. آموزش تحصیلات تکمیلی در کانادا از سال ۱۶۶۳ آغاز شده و در سال ۱۸۶۷ هیجده دانشگاه و تعدادی کالج درکانادا وجود داشتند.

در ان دوران تحصیل در کانادا در کالج برای پاسخ به نیازهای آموزشی فنی و حرفه ای بود و سپس در دهه ۱۹۹۰ تغییرات مهمی در سیستم آموزشی تحصیلات عالی در کانادا ایجاد شد و برخی از کالج ها در کانادا و همچنین برخی از مؤسسات دولتی در کانادا توسط دولت های استانی کانادا مجوز اعطای مدرک را دریافت کردند.

فناوری اطلاعات به راحتی در دسترس قرار گرفت و جذب دانشجویان بین المللی پس از سال ۲۰۰۰ به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافت. کیفیت تحصیل در کانادا و استاندارد های زندگی در کانادا یکی از بالاترین سطح ها را در جهان داراست و در مقایسه با تحصیل در انگلستان و آمریکا هزینه تحصیل در کانادا کمتر می باشد به همین دلیل اغلب دانشجویان بین المللی تحصیل در این کشور را ترجیح می دهند.

 

.

.

.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن، لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.