نکات مهم در انتخاب کت و شلوار شیک و مدرن را باید بدانید
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار شیک و مدرن را باید بدانید
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 1 مهر 1397

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار شیک و مدرن را باید بدانید

یکی از مهم‌ترین پوشش‌های کلاسیک برای هر مرد، کت و شلوار است. اما تنها کت و شلوار نیست که استایل یک مرد را شیک پوش می‌سازد. کت و شلوار باید با تمامی پوشش‌های دیگر و وسایلی که هر مرد برای زیباتر شدن ظاهرش استفاده می‌کند، متناسب باشد. اولین نقطه شروع برای انتخاب بهترین پوشش کت و شلوار مردانه، کت و شلوار با دوخت بسیار خوب و با کیفیت می‌باشد. چرا که تنها یک پوشش خوش دوخت، فرم بدن شما را به زیبایی نشان می‌دهد. علاوه بر این کیفیت پارچه آن نیز بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می‌دانید اکسسوری‌ها و وسایل گوناگونی مانند ساعت و کراوت به نحوی تکمیل کننده پوشش هر مرد می‌باشد. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب‌های لازم برای داشتن پوشش کت و شلواری بسیار شیک داشته باشید باید از یک‌سری قوانین پیروی کنید

 

 

نکات اولیه  برای انتخاب کت و شلوار مردانه

قبل از اقدام برای هر کاری باید نوع سبک انتخابی خود را انتخاب کنیم. اگر بیشتر به سبک‌های اسپرت علاقه‌مند هستید بهتر است قبل از خرید کت و شلوار یک کت تک مردانه یا کت اسپرت بخرید. هرچقدر هم که تیپ اسپرت را دوست داشته باشید وجود یک دست کت و شلوار رسمی در کمد لباس‌های شما الزامی است. اکثر آقایان سبک نسبتا یکسانی در انتخاب کت و شلوار خود دارند و زیاد بر روی کت و شلوارهای متفاوت سرمایه گذاری نمی‌کنند و اغلب به یک الی دو دست کت و شلوار که اغلب به رنگ مشکی یا آبی انتخاب می‌کنند، کفایت می‌کنند. در نتیجه این افراد برای به روز کردن سبک و استایل خود باید حداقل ۵ نوع پیراهن متفاوت داشته باشند تا متناسب با مناسبت‌های گوناگون از آن‌ها استفاده کنند. به طور مثال استفاده از کروات با طرح ها و پارچه های گوناگون یکی از راه‌هایی است که می‌توان از یکنواختی فاصله گرفت و زیبایی را چند برابر کرد، علاوه بر این توجه ها بر روی چنین مردی نیز بیشتر می‌شود. راه حل بعدی که می توان از آن کمک گرفت تناسب میان کت و شلوار و کفش می باشد که بسیار تاثیرگذار است و می تواند تغییرات مثبتی در ظاهر فرد ایجاد کرد.

 

 

تناسب میان رنگ پیراهن و کت و شلوار یکی از ضروری ترین قوانین لازم برای داشتن پوشش مردانه زیباتر است که قبل‌تر هم گفته شد. آلن کوک، مدیر طراحی لباس های مردانه Mark& spencer می گوید تناسب رنگ میان پیراهن و کت و شلوار بدین معنا نیست که هر دو به یک رنگ باشند. به طور مثال شما برای هر نوع کت و شلواری با هر رنگی می‌توانید از یک پیراهن سفید استفاده کنید. اما به جز پیراهن سفید شما انتخاب های دیگر برای زیر کت و شلوارهای خاکستری، دودی و یا رنگ های دیگر نیز دارید. پیراهن‌هایی با رنگ های بسیار ملایم سوسنی و یا آبی کمرنگ از جمله رنگ هایی است که می‌توان با بسیاری از کت و شلوارها ست کرد.

اگر می خواهید از رنگ های متضادتر یا به عبارت دیگر رنگ های تندتری استفاده کنید می توانید پیراهن خود را با رنگ ملایم انتخاب کرده و کت و شلوار خود را با رنگ تندتری انتخاب کنید. به طور مثال ترکیب یک پیراهن با رنگ سبز بسیار ملایم همراه با کت و شلوار سبز زمردی می تواند بسیار زیبا جلوه کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.