چگونه یک آگهی استخدام مناسب بنویسیم
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

چگونه یک آگهی استخدام مناسب بنویسیم
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 14 مهر 1397

چگونه یک آگهی استخدام مناسب بنویسیم

آگهی استخدام مناسب برای کمک به جذب کارجویان واجد شرایط برای کار شما ضروری است. با وجود بیش از 20 میلیون شغل در واقع، یک آگهی استخدام عالی می­تواند کمک کند تا موقعیت شغلی شما را از بقیه جدا کند. جذب نیروی مناسب برای شما از جایی شروع می­شود که شما شروع به معرفی مناسب شرکت و شغل مورد نظرتان می­کنید.ویژگی آگهی استخدام شغل­های کارآمد این است که تعادل کامل را بین ارائه­ی جزئیات کافی پیدا می کنند، و با اینکه شما تنها شرح مختصری را از موقعیت شغلی خود داده­اید ولی کارجویان وظایف و شرکت شما را به خوبی درک می­کنند.

ما در کافه استخدام با تحقیق برروی 700 تا 2000 نفر از کارجویان دریافتیم که از طریق آگهی استخدام، کارجویان به بیش از 30 درصد از اطلاعات شغل مربوطه دسترسی پیدا می­کنند.بنابراین برای نوشتن یک آگهی استخدام متقاعد کننده از نکات ونمونه راهنمایی­هایی که در زیر ارائه شده استفاده نمائید.

وب سایت کافه استخدام با راه اندازی سرویس هوشمند ارسال آگهی در کشور و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیربط ، آگهی های استخدامی محلی و کشوری را چند لحظه پس از اعلام و انتشار و گرفتن تاییدیه صحت آنها، در پایگاه اینترنتی خود تجمیع و بازنشر نموده و پس از تفکیک آنها براساس رشته تحصیلی، تخصص کاری و شهر و استان و جنسیت به کاربران متقاضی خود پیامک و ایمیل می نماید.

کافه استخدام فعالیت خود را در شهر تهران برای استخدام تهران آغاز کرد و هم اکنون در سراسر کشور به تمامی کارفرمایان و کارجویان ارائه سرویس می نماید.

01

عنوان شغل آگهی استخدام

عناوین شغلی مورد نظرتان را مشخص کنید.عناوین شغلی هدفمند مؤثر تر از موارد عمومی هستند، بنابراین با داشتن عبارات کلیدی که دقیقاً شغل را توصیف می­کند می توان برداشت دقیقی از آن داشت.

اجتناب از گفتار محاوره­ای که ممکن است کارجویان را دچار اشتباه کند.

خلاصه شغل در آگهی استخدامی

با یک قدرت شروع کن، خلاصه­ای قابل توجه.به طور خلاصه شما باید یک نمای کلی از شرکت و انتظاراتتان در مورد موقعیت شغلی مورد نظر ارائه دهید.

 خواننده ­ی خود را با جزئیات  در مورد آنچه که شرکت شما را منحصر به فرد می­کند، جذب کنید.آگهی استخدام شما مقدمه­ای برای شرکت و نام تجاری کارفرمایی شماست. شامل جزئیات کلیدی در مورد فرهنگ شرکت­تان و خلاصه اینکه چرا یک جویای کار تمایل به کار کردن در شرکت شما را دارد.

 در بر­داشتن دقیق موقعیت شغلی. یک شرح دقیقی از موقعیت شغل مورد نظرتان به منظور بهینه­سازی این فرصت ارائه دهید. این توضیحات سبب می­شود آگهی استخدامی شما نسبت به دیگر آگهی ­ها متمایز باشد.

کلیه­ی مسئولیت­های اصلی موقعیت شغلی را شرح دهید. اطمینان حاصل کنید که فهرست مسئولیت­های شما دقیق و مختصر است. همچنین، برروی وظایفی که ممکن است برای سازمان شما منحصر به فرد باشد، تأکید داشته باشید. برای مثال، اگر شما برای یک "موقعیت مدیریتی" استخدام می­کنید، این موقعیت نیاز به تخصص رسانه­های اجتماعی برا ی ترویج رویداد­ها دارد. این موضوع شامل جزئیاتی می­شود که شما اطمینان حاصل کنید که کارجویان نیاز خود را درک می­کنند و می­توانند تعیین کنند که آیا آنها واجد شرایط استخدام هستند یا خیر.

وظایف روزمره­ی شغل مورد نظرتان را بزرگنمائی کنید.این امر به کار جویان کمک می­کند که محیط کاری و فعالیت­هایی را که روزانه در معرض آن قرار می­گیرند درک کنند

 مشخص کنید که چه ویژگی از کارجویان مورد تأئید سازمان است.مثلاً مشخص کنید که چه کسی گزارش کار می­دهد و فرد چگونه در سازمان شما کار می­کند.این امر به کارجویان کمک میکند تا فهم و تصور بهتری از اینکه چگونه این نقش بر کسب و کار شما تأثیرگذار است داشته باشند.

02



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.