با بوتیک‌هتل‌های باکو آشنا شوید
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

با بوتیک‌هتل‌های باکو آشنا شوید
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 14 مهر 1397

با بوتیک‌هتل‌های باکو آشنا شوید

تجار و مسافران معمولی در سفر خود به آذربایجان، یافتن مکانی آرام و ایده آل برای اقامت را در اولویت خود قرار می‌دهند. به همین منظور هتل‌های کوچک در باکو با داشتن سطح قابل قبولی از امکانات لوکس، سعی می‌کنند تا مسافران را راضی نگه دارند. فلایتیو نگاهی به برخی از بهترین هتل‌های کوچک در باکو انداخته است.

هتل Passage

این هتل که در ساختمانی تاریخی و قدیمی واقع شده، امکانات لوکس مقرون‌به‌صرفه‌ای را به مسافران خود در مرکز باکو ارائه می‌دهد. این هتل کوچک در باکو دارای ۱۲ اتاق دو تخته، چهار تخته و سوئیت با طراحی داخلی دنج است. میدان فواره و شهر قدیمی باکو کمتر از ۱۰ دقیقه با این هتل فاصله دارند. مسافران تفریحی و تجار همیشه امتیاز خوبی به این هتل لوکس کوچک می‌دهند.  برای خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو هتل خارجی از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

هتل Teatro

هتل کوچک Teatro شاید در موقعیت مکانی خوبی قرار نداشته باشد، اما تجربه‌ای آرام را به میهمانان به هنگام سفر به باکو ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌ها دارای طراحی مدرن با مبلمان جدید در هتلی ۴۰ اتاقه هستند. بالکن رستوران‌های داخلی این هتل به شما امکان تماشای شهر به هنگام صرف غذا را می‌دهد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن بدن‌سازی، سونا، حمام‌های ترکی و سرویس حمل‌ونقل روزانه به مرکز شهر اشاره کرد. میهمانان اغلب امتیازهای بالایی به این هتل به خاطر ارزش فراوان، خدمات بی‌نقص و صبحانه‌های لذیذ به‌صورت سلف‌سرویس می‌دهند. اگر برای سفرهای داخلی قصد خرید بلیط قطار را دارید فلایتیو آماده خدمت رسانی است.

هتل دنیز

میهمانان همیشه در این هتل کوچک در شهر قدیمی باکو، با یک تجربه منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی‌شده روبرو می‌شوند. هتل دنیز، صرف‌نظر از موقعیت عالی خود، با داشتن ۶ اتاق دنج در چهار طبقه حسی از یک هتل خانوادگی را به مسافران منتقل می‌کند. بالکن‌ها و پشت‌بام هتل محل مناسبی برای تماشای شهر قدیمی، برج دوشیزه و دریای مازندران هستند. صبحانه سلف‌سرویس به همراه کافه داخلی از جمله امکانات این هتل کوچک در یک عمارت قدیمی محسوب می‌شوند.

هتل باکو

هتل کوچک باکو که زمانی دارالمساکین شهر بود، حالا به مکانی لوکس برای ارائه خدمات مجلل به میهمانان تبدیل شده است. هر ۲۳ اتاق این هتل به‌خوبی تزئین شده و دارای آثار هنری کارشده بر روی دیوارهای پشت تخت خواب هستند. رستوران هتل در پشت‌بام نیز انواع غذاهای بین‌المللی و آذری را با نمایی مشرف به شهر سرو می‌کند. خدمات ارائه‌شده در کلاس جهانی از سوی خدمه در محیطی دنج، هتل کوچک باکو را به محلی ایده آل برای اقامت شما تبدیل کرده است.

هتل کوچک دو فصل

هتل کوچک دو فصل با ۶ اتاق در حصار دیوارهای شهر قدیمی واقع شده و مکانی ایده آل در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی است. هر اتاق دارای یک طراحی ساده با وسایلی به رنگ سفید و منظره‌ای مشرف به شهر قدیمی و دریای مازندران است. زوج‌های جوان معمولا به این هتل به خاطر راحتی، موقعیت مکانی و صبحانه‌های عالی، امتیاز خوبی می‌دهند.

هتل کوچک خیابان قدیمی (Old Street)

راحتی و کیفیت در منطقه‌ای ایده آل، از جمله ویژگی‌هایی هستند که مسافران را برای آمدن به هتل کوچک خیابان قدیمی ترغیب می‌کنند. این هتل چند دقیقه تا جاذبه‌ها و مرکز شهر فاصله داشته و در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری قرار دارند. ۱۱ اتاق این هتل دارای محیطی آرام همراه با تخت‌هایی بسیار راحت هستند. مزیت هتل خیابان قدیمی وجود یک رستوران و کافه پشت‌بامی برای تماشای مناظر باکو است. کارمندان هتل مسلط به زبان انگلیسی بوده و بهترین خدمات را به مسافران ارائه می‌کنند.

هتل و رستوران Museum Inn

امکانات مجلل و اشرافیت هتل Museum Inn، تنها ویژگی جذب مسافران به این هتل کوچک و لوکس در باکو نیستند. این هتل دارای موقعیتی استثنایی در قلب شهر قدیمی باکو است. مسافران با پرداخت مبالغی بسیار معقول، اتاق‌هایی مشرف به دریای مازندران و شهر قدیمی دریافت می‌کنند. این هتل تنها ۸ اتاق داشته و هرکدام از آن‌ها دارای یک دکوراسیون سنتی با فضایی دنج و آرام هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.