چگونه خوب نقاشی کردن را یاد بگیریم
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

چگونه خوب نقاشی کردن را یاد بگیریم
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 12 آبان 1397

چگونه خوب نقاشی کردن را یاد بگیریم

شما نیز ممکن است برای یادگیری هنرهای تجسمی به کلاس نقاشی مراجعه کرده باشید. باید در نظر داشته باشید که یادگیری نقاشی در مراکز هنری، از یک استاندارد مشخص پیروی نمی کند. بنابراین انتخاب یک روش مناسب یا استاد خوب اهمیت زیادی در سرعت پیشرفت کار شما دارد. پیش از هر چیز وقت خود را صرف یادگیری اصول پایه در طراحی و نقاشی کنید. بسیاری از هنرجویان برای رسیدن به مراحل پیشرفته تر مانند طراحی چهره عجله می کنند و این موضوع روند آموزشی آن ها را با اشکال مواجه می کند. در یک سیستم آموزشی درست، شما باید حداقل دو ماه را به یادگیری مفاهیم پایه با موضوع طراحی از اجسام بی جان اختصاص دهید. شناخت ابزارهای طراحی و نحوه کاربرد آن ها نیز باید در همین دوره صورت پذیرد. پس از آن می توانید اصول طراحی چهره را آغاز کنید. در این دوره دو ماهه نیز باید آناتومی اجزای صورت و نحوه حجم پردازی چهره را یاد بگیرید. پس از آن می توانید ضمن تجربه کردن تکنیک های مختلف طراحی و نقاشی، مهارت هنری خود را به مرور افزایش دهید.

استفاده از انواع کتاب های آموزش نقاشی یا فیلم های اینترنتی نیز می تواند مکمل خوبی برای یادگیری باشد. در واقع شما باید ضمن مراجعه به کلاس، خودتان نیز فرایند آموزش خود را مدیریت کنید. تنها در این صورت است که تمرین کردن باعث پیشرفت هنری شما خواهد شد. بدون تمرین کافی، دانسته های شما به توانایی تبدیل نخواهند شد. بنابراین حداقل سه روز در هفته به مدت 3 ساعت تمرین کنید. به عبارت دیگر برای فراگیری صحیح هنرهای تجسمی، وجود سه فاکتور اهمیت زیادی دارد و از آن به عنوان مثلث آموزش هنری یاد می کنیم. یعنی استاد خوب، تمرین کافی و مطالعه. در صورت رعایت این سه نکته، رویای تبدیل شدن به یک نقاش موفق، محقق خواهد شد.

در صورتی که به دلیل کمبود وقت یا شرایط جغرافیایی امکان دسترسی به یک آموزشگاه را ندارید، می توانید از آموزشهای مجازی نیز استفاده کنید. البته در این مورد نیز کلاسی را انتخاب کنید که واجد شرایط بالا باشد و امکان دسترسی مستمر به استاد و رفع اشکال را نیز داشته باشد. کلاسی را انتخاب کنید که فرایند آموزشی مشخصی داشته باشد و از روش های زود بازده، تبلیغاتی و غیر اصولی استفاده نکند. با جستجوی عبارت آموزش مجازی نقاشی در گوگل، به نمونه های مناسبی در این زمینه خواهید رسید. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.