موسسه حرف آخر
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

موسسه حرف آخر
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 29 آبان 1397

موسسه حرف آخر

موسسه حرف اخر بعنوان موسسه کنکوری پیشرو در زمینه تولید محصولات کنکوری به صورت دیجیتال و انیمیشنی توانسته با کمتر از یک دهه فعالیت، جایگاه ویژه ای در بین موسسات و انتشارات کنکوری پیدا کند. روز به روز به جامعه آماری حرف آخر افزوده میشود و این اتفاق و رویداد یک دلیل بیشتر ندارد و آن هم شیوه تدریس بی نظیر حرف آخر است.

به جرات میتوان گفت که حرف آخر با شیوه تدریس بی نظیریش انقلاب بزرگی در آموزش کنکور کشور ایجاد کرده است و تحولات جدیدی در تدریس دروس کنکوری به وجود آورده است. استاد عبدالرضا منتظری مدیر موسسه و دبیر ریاضی با تلاش سایر اساتید برتر کشور در مجموعه حرف آخر آموزش متفاوتی را رقم زده اند که خوشبختانه کمک شایانی به بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور کشور کرده است. با ابتکار موسسه حرف اخر روش پویا نمایی و استفاده از تصاویر سه بعدی به عرضه آموزش وارد شد و زمینه آموزش مفهومی و شهودی را فراهم کرد. با این روش نیازی به حفظ کردن مطالب احساس نمیشودو داوطلبان کنکوری به صورت کاملا مفهومی و شهودی تمام مطالب را یاد خواهند گرفت. این روش علاوه برآموزش مفهومی باعث تقویت حافظه تصویری و بلندمدت در نیمکره سمت راست مغز میشود که این نیمکره وظیفه ماندگاری طولانی مدت مطالب را برعهده دارد.

ابتکار حرف اخر در آموزش فقط به این مورد ختم نمیشود. بخش دوم شیوه تدریس حرف آخر ارائه راهکارهای ساده برای دروس محاسباتی است. حرف آخر بعنوان موسسه پیشتاز در زمینه ارائه راهکارهای ساده محاسباتی تحت عنوان الگو، موفق به ایجاد و ابداع راهکارهای علمی و آکادمیک، کوتاه و میانبر برای دروس ریاضی، شیمی و فیزیک شده است. این راهکارهای ساده نتیجه تلاش اساتید بی نظیر کشور و اتاق فکر(دانشجویان دانشگاههای تهران) مجموعه حرف آخر است که به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری کمک میکند استفاده از فرمولها و درگیر شدن با تکینک های سنتی را به حداقل برساند و دیگر نیازی به حفظ کردن فرمولهای دروس محاسباتی نباشد. برای هر مبحث یک راهکار یا یک الگو ارائه میشود تا داوطلبان بتوانند به صورت مفهومی مباحث را یاد بگیرند. به طور مثل استاد منتظری دبیر ریاضی حرف آخر با الگوی عقربه N سر تمام مباحث مثلثات را تدریس کرده است. با وجود این الگو دیگر نیاز به حفظ فرمولهای این بخش وجود ندارد و میتوانید زوایایی معادلاتی را با این الگو یکبار برای همیشه یاد بگیرید. روش الگو محور در تمام مباحث ریاضی، فیزیک و مسائل شیمی ارائه شده است که باعث کاهش زمان یادگیری و افزایش سرعت تست زدن دروس فوق میشود. و از طرف دیگر با این الگوها یا راه های میانبر محاسباتی یک بار برای همیشه مباحث را به صورت کاملا مفهومی یاد خواهید گرفت و دیگر نیاز به تکرار مکررات نیست و بقیه زمان خود را به تست زدن و جمعبندی مباحث اختصاص خواهید داد.

بخشی سوم شوه تدریس حرف آخر به راهکارهای سریع تست زدن دروس محاسباتی و زیست شناسی برمیگرد. خیلی از داوطلبان کنکوری علیرغم تلاش زیاد و آمادگی کافی برای کنکور نتیجه عالی را کسب نمیکنند. و علت این امر به مدیریت زمان سر جلسه کنکور برمیگردد. بسیاری از داوطلبان کمبود وقت و زمان را دلیل ناکامی در کسب رتبه برتر خودشان اعلام میکنند. به جای اینکه به هر تست کمتر از 1 دقیقه وقت اختصاص بدهند بعلت استفاده از روش های تست زنی سنتی 4 الی 5 دقیقه و حتی بیشتر به بعضی تست ها اختصاص میدهند و این امر یعنی شکست و ناکامی. خیلی از داوطلبان بعلت کمبود وقت ماه ها زحمت و تلاششان بر باد میرود و این امر دیگر قابل جبران نیست.

به همین منظور حرف آخر و برای رفع مشکل مدیریت زمان و تست زدن سریع، دو پکیج محاسبات و هفت الگوی طلایی زیست شناسی(پکیج های رایگان حرف آخر) را ارائه کرده است. در پکیج محاسبات روش های علمی و آکادمیک برای حل سریع تست های دروس ریاضی، شیمی و فیزیک در کمتر از 40 ثانیه ارائه شده است که در نوع خودش بسیار کاربردی و جالب است. پکیج هفت الگوی طلایی زیست شناسی نیز با تقسیم زیست به هفت قسمت جدا از تدریس نکات مهم و کنکوری زیست شناسی، راهکارهای سریع تست زنی تست شناسی ارائه شده است و این پکیج نیز میتوانند به افزایش درصد زیست داوطلبان گروه آزمایشی تجربی کمک شایانی کند. بخصوص در زیست دوازدهم حرف آخر به خوبی این نقاط قوت ارائه شده است.

آنچه بیان شد قسمتی از ویژگی های منحصر بفرد موسسه حرف آخر است که باعث برتری و موفقیت این مجموعه شده است و هر چند که موسسات رقیب و بدخواهان انگ کلاهبردای حرف آخر را این روزها در شبکه های اجتماعی جار میزنند اما خوشبختانه  پیکج های کنکوری حرف آخر مورد استقبال و استفاده جامعه آماری بسیار بزرگی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان قرار گرفته است. به طور خلاصه اگر بخواهیم ویژگی های حرف اخر را توضیح بدهیم میتوان گفت که موسسه حرف آخر تمامی متن و فرمولهای کتاب را جهت درک بهتر به تصویر و راهکارهای ساده تبدیل کرده است. در مثلث موفقیت کنکور( تلاش، منبع و برنامه ریزی) موسسه حرف آخر بهترین منابع کنکوری را تولید و با برنامه ریزی متناسب با آن دو ضلع مثلث موفقیت شما را تضمین میکند. برای کسب موفقیت شما فقط تلاش و پشتکارتان نیاز است. بر این اساس می توانیم به جرات اعلام کنیم که تنهای موسسه موجود در کشور برای تضمین قبولی شما دوستان کنکوری، موسسه حرف آخر است. بنابراین ما در مجموعه حرف آخر مشتاقانه منتظر تماس شما عزیزان کنکوری هستیم تا در کنار شما حرکت به سمت موفقیت و کسب رتبه برتر را آغاز کنیم.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال آن نداریم و مسئولیت محتوای آن متوجه سایتی است که داخل متن لینک شده است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.