چگونه میتوان به راحتی خودرو اقساطی خرید؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

چگونه میتوان به راحتی خودرو اقساطی خرید؟
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 29 آبان 1397

چگونه میتوان به راحتی خودرو اقساطی خرید؟

فروش خودرو اقساطی

شما می توانید از شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل 45 روزه استفاده کنید و با خرید خودرو مناسب راحتی و آرامش را برای خود و خانواده فراهم کنید. شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان در زمینه فروش اقساطی کلیه خودرو های داخلی و خارجی با سرمایه گذاری شخصی فعالیت میکند.

مشتریان میتوانند 40 تا 50 درصد از قیمت اصلی خودرو را ( قیمت روز بازار) به صورت پیش پرداخت و مابقی به صورت اقساط 24 الی 60 ماهه پرداخت نمایند. بابت ضمانت دو فقره از مشتری دریافت می گردد  و سند دست اول به نام مشتری صادر میشود.

در حال حاضر ایران خودرو یکی از قدرتمند ترین شرکت های ایرانی می باشد که تحولات عظیمی در خودروسازی کشور داشته است. در سال1388، ايران‌خودرو نقش قابل توجهی در رشد تولید خودرو در کل کشور ایجاد کزد  و با هدف بر صادرات برند ملی، موفق به افزایش 40 درصدي صادرات خودرو کشور و محصولات ایران خودرو گردید. این شرکت نقش بسزایی در خاورمیانه و ایران داشته است و محصولات ایران خودرو یکی از پرفروش ترین محصولات بازار فعلی ایران می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید با توجه به بودجه خود هر یک از محصولات این کمپانی را خریداری کنید و از فروش اقساطی ایران خودرو استفاده کنید.

ماشین دنا مدل بهینه سازی شده و لوکس تر سمند میباشد که در قالبی با پرستیژ تر و مدرن تر وارد بازارشد  و اکنون دنا پلاس نمونه تکامل یافته دنا میباشد . ماشین دنا نسبت به دیگر ماشین های داخلی از نظر ظاهری بهترو شکیل تربه شمار میرفت اما طراحی ماشین از نظر فنی ایراد هایی مانند کشیدگی دماغه ماشین نسبت به دیگر قطعات بدنه یا طراحی ضعیف چراغ ها داشت و اکنون در ماشین دنا پلاس که  فیس لیفت جزئی صورت گرفته است  دنا پلاس چهره بهتر و نواورانه تری را در کل کاملتری را دارا میباشد . چراغ های جلو و عقب ماشین دنا پلاس از نظر طراحی داخلی تغییر کرده اند که علاوه بر بهبود چهره ماشین از نظرپرتاب نور و روشنایی هم بهتر عمل میکنند . هم چنین بر روی این چراغ ها دی لایت هم به صورت استاندارد بر روی ماشین دنا پلاس تعبیه شده اند .  در چهره جلو ماشین شاهد هستیم که در جلو پنجره دنا پلاس تغییراتی صورت گرفته است و به مراتب چهره جلو ماشین مدرن تر و لوکس تر گشته است . در قسمت جانبی ماشین شاهد هستیم که دنا پلاس  خطوط بهتر زیبا تری نسبت به ماشین دنا دارد که طرح در ها و گلگیر های عقب را به طور کامل تغییر داده است .

شرکت خودرو سازی سایپا از سال 1344 با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن آغاز به کار کرد و اولین خودرو های خود را به نام ژیان تولید نمود. این شرکت درسال 1372 مرکز تحقیقات خود را جهت ارائه خدمات آزمایشگاهی احداث کرد تا بتواند آزمون های ایمنی، آلایندگی، تست جاده و… را روی خودرو های تولیدی اجرا کند. سایپا از سال 1386 با تلاش متوالی توانست تندر 90 و نمونه های جدیدی از پراید را تولید کند. استقبال از خودروهای این شرکت باعث شد تا فروش اقساطی سایپا همیشه جالب توجه خریداران باشد. در حال حاضر شرکت سایپا با در اختیار داشتن بیش از 80 شرکت مربوط به تولیدات قطعات خودرو، به یک گروه صنعتی بزرگ با امکان تولید “انواع مختلف خودروهای سواری و تجاری” تبدیل شده به طوری که مقام 21 جهان را در میان شرکت های خودروساز کسب کرده است.

تیبا به عنوان جایگزین غیر رسمی پراید توسط سایپا معرفی شده است. خودرو بر روی شاسی تقویت شده پراید تولید شده و دارای طراحی جدیدی است. یک موتور 1.5 لیتری با قدرت تولید 80 اسب بخار وظیفه تامین نیروی خودرو را بر عهده دارد. شتاب 0 تا 100 تیبا 13.5 ثانیه است و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برای آن در نظر گرفته شده است. تیبا هم اکنون با شرایط فروش اقساطی سایپا توسط سپند خودرو ارائه میگردد. مصرف سوخت ترکیبی تیبا طبق اعلام کارخانه 7.1 در نظر گرفته شده که با توجه به حجم موتور و وزن خودرو عدد مناسبی نمی باشد. قیمت گذاری تیبا چندان رقابتی نبوده و در این بازه میتوان خودرو های دست دوم خوبی یافت. گرچه فاصله چندانی نیز با قیمت پراید ندارد. همچنین نمونه هاچ بک تیبا با نام تیبا 2 عرضه شده که تنها تفاوت آن فرم بدنه خودرو است.

شما می توانید محصولات سایپا را با مناسب ترین قیمت از راشین خودرو مهرایرانیان  خریداری نمایید

اگر بخواهیم به شرکت کرمان موتور نگاهی کوتاه بیندازیم، کفه نکات مثبت آن از نکات کنفی پایین تر قرار می گیرد. بی شک کرمان موتور، یکی از محبوب ترین کمپانی های خودرو درون کشور است. شاید نسبت به بعضی از کمپانی ها سهم کمتری در فروش داشته باشد، اما کیفیت مناسب خودروهای کرمان موتور غیرقابل انکار هستند. مفتخریم که راشین خودرو مهرایرنیان فروش اقساطی کرمان موتور را فراهم آورده است.

یقینا یکی از پر سود ترین وارداتی های کرمان موتور را می توان هیوندای i10 نامید. این ماشین فارغ از اسم و برند خوش نام و با تجربه اش واقعا از کیفیت بالایی برخوردار است، کیفیتی که همراه با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. اگر شما به دنبال خودرو اسپرت، لوکس، سریع و جمع و جور هستید، بهترین گزینه انتخاب شما همین خودرو است. راشین خودرو مهرایرنیان امکان فروش اقساطی کرمان موتور i10 را فراهم آورده است.

کرمان موتور J5 سدان چینی با کمک و همراهی شرکت پینینفارینا ایتالیا(این شرکت که در سال ۱۹۳۰ توسط باتیستا فاربنا که خود یک طراح خودرو بود در شهر کامبیانو ایتالیا تاسیس شد و در زمینه بدنه سازی و طراحی خودرو فعالیت دارد) طراحی بدنه اش صورت گرفته است. در بین رقبای هم قیمتش از لحاظ طراحی در صدر قرار دارد. چراکه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بهترین و زیباترین خودرو کمپانی چینی جک از لحاظ ظاهری می باشد.  راشین خودرو مهرایرنیان امکان فروش اقساطی کرمان موتور J5 را فراهم آورده است.

فروش اقساطی انواع محصولات مدیران خودرو و فروش لیزینگی مدیران خودرو در راشین خودرو مهرایرنیان با شرایطی ویژه در ۶ ماه دوم سال ۹۶ به صورت تحویل فوری مدیران خودرو و فروش مدت دار مدیران خودرو

راشین خودرو مهرایرنیان یکی از پیشگامان در فروش اقساطی مدیران خودرو است محصولات مدیران خودرو بین ایرانیان عزیز از محبوبیت خوبی برخوردار

است.همیشه کمپانی های خودروسازی درون خود یک خودرو دارند که می شود آن را آقای شیک کمپانی نامید. MVM 550 آقای شیک کمپانی مدیران

خودرو است. چهره جدی و لوکس این خودرو، تغییرات انقلابی در شخصیت مردمی شما ایجاد می کند. در طراحی این خودرو به ظاهر، چراغ ها، شیشه ها،

ابعاد و... تمرکز ویژه ای شده است به طوری که کمتر نقصی را در آن می توانیم دریابیم. البته شاید در امکانات و قدرت این خودرو کمی کم کاری شده باشد

ولی در کل این خودرو نمره قبول را میگیرد و گزینه مناسبی برای خرید محسوب می شود. راشین خودرو مهرایرنیان امکان فروش اقساطی مدیران خودرو را فراهم کرده است.

در حال حاضر گروه بهمن نمایندگی رسمی محصولات مزدا در ایران می باشد که با سیاست های مناسب شرکتی در راستای رشد و تعالی گام بردارد. این شرکت اولین خودرو ساز داخلی کشور است که توانسته است لوح سبز از سازمان حفاظت محيط زيست و گواهی‌نامه IMS را دریافت کند. شرکت راشین خودرو شرایط مناسبی را برای فروش اقساطی گروه بهمن  در سال 97 فراهم نموده است.

در بین خودروهای تولیدی کمپانی مزدا ، خودرو مزدا 3 یکی از پرطرفدارترین و پر فروش ترین محصولات این شرکت است. مزدا 3 تیپ 4 در دو نوع هاچ بک و صندوق دار به بازار عرضه شده است. کمپانی مزدا برای مزدا 3 آینده بسیار روشنی می بیند زیرا چند روز مانده به معرفی رسمی این خودرو  شبی را به عنوان شب مزدا 3 نامگذاری کرد و این خودرو را به نمایندگان فروش محصولاتش معرفی کرد. فوری خودرو  شرایط ویژه ای را برای فروش اقساطی خودرو مزدا 3 تیپ 4 فراهم نموده است. راشین خودرو شرایط فروش اقساطی محصولات گروه بهمن از جمله مزدا 3 را آسان کرده است.

جهت کسب اطلاع از قیمت های به روز انواع خودروهای داخلی و خارجی و شرایط فروش  اقساطی خودرو به صورت بلندمدت و کوتاه مدت با کارشناسان مجرب و حرفه ای راشین خودرو تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید تا به راحتی بتوانید صاحب خودروی مورد نظر خود شوید

همچنین شما میتوانید تمامی محصولات ایران خودرو را به صورت تحویل فوری خودرو از شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان تحویل بگیریید.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال آن نداریم و مسئولیت محتوای آن متوجه سایتی است که داخل متن لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.