دانلود فیلم های قانونی با لینک مستقیم
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دانلود فیلم های قانونی با لینک مستقیم
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 17 آذر 1397

دانلود فیلم های قانونی با لینک مستقیم

وب سایت دانلود فیلم زرفیلم در شهریور ماه سال 1397 با هدف خدمت رسانی در زمینه دانلود فیلم های روز دنیا با لینک مستقیم ایجاد گردید.

هدف و محوریت سایت ابتدا امکانات بالا که شامل پنل کاربری، لیست تماشا، علاقمندی ها و یک پروفایل جامع کاربری با امکانات بالا و ظاهری کاربرد پسند بود. در ابتدای کار فعالین خود را در زمینه دانلود فیلم با لینک مستقیم شروع کردیم و بعد از مدتی اقدام به درج دانلود فیلم های دوبله فارسی نمودیم و در این زمینه توانستیم تمامی فیلم های اراوه شده را با دوبله و سینک اختصاصی ارائه نماییم که خوشبختانه با استقبال زیاد کاربران ایرانی مواجه گردید. یکی مشکلات مهم کاربران پیدا کردن زیرنویس مناسب کیفیت دانلود شده بود که تیم زرفیلم در ابتدای شروع کار تصمیم گرفت تمامی فیلم هایی که دارای زیر نویس می باشد را به صورت دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده ارائه نماید که این نیز با استقبال بی نظیر کاربران و فیلم دوستان مواجه گردید. بعد از گذشت چندین ماه زر فیلم در بخش دانلود سریال نیز ورود کرده و سریال های روز را با زیرنویس چسبیده و با کیفیت متنوع اقدام به درج نموده. امید واریم که با حمایت شما کاربران فهیم و یاری گرفتن از خداوند مننان همچنان بتوانیم خدمات شایانی را ارائه نماییم

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوا، بر عهده سایت لینک شده در متن می باشد و ما مسئولیتی در قبال آن نداریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.