بهترین تفریحات کویری در اطراف دبی
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بهترین تفریحات کویری در اطراف دبی
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 17 آذر 1397

بهترین تفریحات کویری در اطراف دبی

وقتی از دُبی بازدید می‌کنید انتظار دارید معماری فوق العاده، پارک‌های ماجراجویانه، و بازارها و رستوران‌های بی‌شماری را ببینید – اما از طبیعت امارات انتظار چندانی ندارید. اگر از علاقه‌مندان به دامان طبیعت هستید، نگران نباشید – راه‌های زیادی وجود دارد که در ماه‌های اکتبر تا فوریه که هوا مناسب است، خودتان را با اردو زدن یا رانندگی در کویرهای‌های امارات مشغول کنید.

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی و همچنین تهیه بلیط قطار از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

کمپ زدن:

دریاچه‌ها و بیابان القدره

بیابان القدره یکی از نزدیک‌ترین بیابان‌ها به دُبی است که با ماشین کمتر از یک ساعت با شهر فاصله دارد، و یکی از محبوب‌ترین مکان‌های اردو زدن در میان ساکنین است. این بیابان برای گذراندن یک آخر هفته‌ی آرام یا مهمانی گروهی در کنار دریاچه‌های متعدد، بسیار عالی است و آن‌قدر نزدیک است که حس خانه را دارد و آن‌قدر دور است که می‌توان آسمان پر از ستاره را از آنجا تماشا کرد! حتماً با خودروی بیابان‌گردی و جعبه‌ی کمک‌های اولیه به آنجا بروید، اما نگران نباشید، چون به اندازه‌ی کافی به شهر نزدیک هستید به شبکه‌ی تلفن همراه دسترسی خواهید داشت.

آفرود:

صحرای سویحان

صحرای سویحان که بین دُبی و ابوظبی قرار دارد، یک انتخاب عالی برای تجربه‌ی یک آفرود ماجراجویانه است! گروه‌های محلی مثل Offroad Bug و MTM Powersports خودشان برنامه‌ریزی کرده و تورهای آفرود برگزار می‌کنند، اما پیش از آنکه بخواهید سوار این ماشین‌ها شوید با آن‌ها تماس بگیرید – آن‌ها تورهای خود را فقط با رانندگان حرفه‌ای برگزار می‌کنند!

راه‌پیمایی:

کوه جیص

یکی از مرتفع‌ترین کوه‌های امارات که در امتداد مرز امارات و عمان در امارت رأس الخیمه قرار دارد، محلی عالی برای پیاده‌روی و راه‌پیمایی است. با ماراتن‌های منظمی که از کوهپایه تا قله‌ی کوه برگزار می‌شود، ساکنین و توریست‌ها می‌توانند یک روز عالی را در آنجا سپری کنند. رسیدن به بالای قله به اندازه‌ی دور شدن از سر و صدای شهر ارزشمند و فرح‌بخش است و اگر قصد دارید شب را آنجا سپری کنید، یک محل عالی برای اردو زدن خواهد بود.

سافاری

با اینکه پروژه‌ی پارک سافاری دُبی هنوز به اتمام نرسیده است، اگر به دنبال یک تور روزانه‌ی کوچک برای بازدید از بیابان‌های دُبی و ابوظبی هستید می‌توانید برای یک سافاری ثبت نام کنید. این احتمالاً اولین چیزی است که هتل‌ها انتظار دارند شما به دنبال آن باشید، بنابراین از متصدی هتل سؤال کنید، و آن‌ها بدون شک یکی از شرکت‌های همکار را به شما معرفی خواهند کرد! این تورها با وجود سافاری، شن سواری، تتو با حنا، غذا، و موسیقی شبانه برای کل خانواده سرگرم‌کننده و امن خواهند بود. اگر سفرتان به امارات کوتاه است، این یک راه عالی برای لذت بردن از طبیعت کشور خواهد بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.