برترین تأمین کننده مصالح و مجری پروژه های ساختمانی
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برترین تأمین کننده مصالح و مجری پروژه های ساختمانی
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 22 آذر 1397

برترین تأمین کننده مصالح و مجری پروژه های ساختمانی

معرفی کناف:

ساختار کلی سیستم های ساخت و ساز خشک شامل صفحات روکش دار گچی (و یا صفحات مسلح سیمانی) و پروفیلهای فولادی سبک می باشد ، که این صفحات به عنوان پوشش و پروفیلها به عنوان زیرسازی عمل می نمایند.

مزایایی همچون سهولت،سرعت و دقت بالا در اجرا،ایمنی در برابر زلزله و حریق،خواص عایق بندی حرارتی،صوتی و رطوبتی،وتعمیرات و نگهداری آسان موجب شده است که امروزه سیستمهای ساخت و ساز خشک به عنوان جایگزین روشهای منسوخ سنتی (بنایی) در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گیرند.

تایل های گچی ساده

تایل های گچی ساده فاقد خاصیت جذب صوت می باشند.این تایل ها در دو نوع بدون روکش و روکش دار تولید و عرضه می گردند.

تایل های بدون روکش دارای قابلیت رنگ آمیزی می باشند.

تایل های با روکش P.V.C نیازی به رنگ آمیزی نداشته و بدین ترتیب سرعت کار بالا می رود.

تایل های با روکش آلومینیوم (در پشت تایل)در مکان هایی که احتمال ریزش آب به پشت تایل وجود دارد(مانند محل عبور لوله های تاسیساتی)و یا در محیط هایی که احتمال تعرق وجود دارد(مانند مناطق شرجی نظیر شمال یا جنوب کشور)مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت عمران گستر ایده نو تاسیس سال 1386 با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش و اجرای مصالح نوین ساختمانی هم اکنون دفتر فروش فایبر سمنت برند SCG اسمارت برد تایلند و فروشنده مصالح کناف ایران میباشد. بطور کلی فعالیت شرکت عمران گستر ایده نو در زمینه " فروش کناف - اجرای کناف & فروش فایبر سمنت برد - اجرای فایبر سمنت برد " می باشد. شرکت عمران گستر ایده نو در راستای ارتقای کیفیت ساخت و ساز در کشور ، نظارت و اجرای پروژه های فایبر سمنت برد ، درای وال و سقف کاذب کناف را برعهده دارد. نظارت و اجرای این پروژه ها بصورت کاملا تخصصی و تحت سرپرستی مهندسین دارای صلاحیت انجام میگردد.

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.