ریزش مو و عمل کاشت مو در زنان
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ریزش مو و عمل کاشت مو در زنان
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1397

ریزش مو و عمل کاشت مو در زنان

  • کدام زنان گزینه های خوبی برای عمل کاشت مو هستند؟

از آنجا که عمل کاشت مو گزینه خوبی برای تقریبا 90% از مردان تاس در کشور ما می باشد، زنان فکر می کنند که آنها نیز گزینه های خوبی برای این کار هستند، اما معمولا قضیه اینطور نیست.

زنان بسیار کمی به نوعی از ریزش مو مبتلا هستند که آنها را به گزینه های خوبی برای عمل کاشت مو تبدیل کند. در عوض بیشتر زنان ریزش موی منتشره دارند، یک کم پشت شدن در تمامی نواحی سر، از جمله طرفین و پشت سر، که به عنوان نواحی اهدا کننده در مردان عمل می کنند. در عمل کاشت مو، موها از همین نواحی برداشته شده و در دیگر نواحی سر کشت می شوند.

در مردان، نواحی اهدا کننده نواحی با ثبات نامیده می شوند، که به این معنی است مو و پیازهای مو در این نواحی تحت تاثیر دی هیدرو تستسترون (DHT) که پیازهای مو را در دیگر بخش های سر از بین می برد قرار نمی گیرند. این وضعیتی است که در افراد مبتلا به آلوپسی آندروژنتیک، یا آنچه معمولا تحت عنوان الگوی تاسی مردانه شناخته می شود، روی می دهد.

با این وجود، در الگوی تاسی زنانه این نواحی اهدا کننده معمولا بی ثبات هستند. آنها در حال کم پشت شدن هستند، درست همانند دیگر نواحی سر. نواحی اهدا کننده در زنان تحت تاثیر DHT کشنده پیاز مو می باشند. این بدان معنی است که اگر شما مو و پیازهای همراه آن را از این نواحی اهدا کننده در زنان بردارید و آنها را در دیگر نواحی کاشت کنید، به خطا رفته اید. هر پزشکی که تلاش کند تا موها را از یک ناحیه بی ثبات بر داشته و کشت کند به طور بالقوه عملی غیر اخلاقی انجام داده است و ممکن است صرفا تلاش کند از بیمار خود بهره اقتصادی ببرد.

یک تفاوت دیگر بین الگوهای تاسی مردان و زنان خط موی جلو سر می باشد. برخلاف مردان، خط مو در زنان دارای ریزش مو حفظ می شود. آنها نباید نگران آن باشند که در عمل کاشت مو قاب صورت شان تغییر کند و در عوض بیشتر نگران این هستند که موهای شان را در رو و پشت سر از دست بدهند. با این وجود، کاشت مو کار زیادی در جهت افزایش حجم مو انجام نمی دهد. بلکه فقط مو را از یک محل به محل دیگر منتقل می کند. پيشنهاد مي كنم مقاله روشهاي درمان ريزش مو را مطالعه فرماييد .

کدام زنان گزینه های خوبی برای عمل کاشت مو هستند؟

به گفته متخصصان، درصد بسیار کمی از زنان گزینه های خوبی برای جراحی کاشت مو هستند. حدود 2% تا 5% زنانی که به ریزش مو مبتلا می شوند از این نوع عمل بهره می برند. این زنان عبارتند از:

  • زنانی که به واسطه آلوپسی مکانیکی یا کششی (غیر هورمونی) دچار ریزش مو شده اند.
  • زنانی که جراحی های زیبایی یا پلاستیک پیشین داشته اند و نگران ریزش مو در محل های اطراف زخم های خود هستند.
  • زنانی که یک الگوی مشخص ریزش مو دارند، مثل آن چیزی که در الگوی تاسی مردانه دیده می شود. این الگو شامل عقب رفتن خط مو، کم پشت شدن فرق سر (بر روی تاج یا بالای سر)، و یک ناحیه اهدا کننده که متاثر از آلوپسی آندروژنتیک نمی باشد.
  • زنانی که به واسطه آسیب، از جمله قربانیان سوختن، زخم های ناشی از تصادفات، و سوختگی به واسطه مواد شیمیایی، دچار ریزش مو شده اند.
  • زنان مبتلا به آلوپسی جانبی، شرایطی که شبیه به آلوپسی کششی به نظر می آید.   

 

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن  نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.