کلاس آموزش زبان انگلیسی
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کلاس آموزش زبان انگلیسی
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 7 دی 1397

با شناختن معیارهای یک کلاس زبان خوب دیگر سالهای عمر خود را برای تست کردن ادعاهای دروغین تلف نکنید!

                                                                                                                                                 " مهدی منوچهرزاده"

 

اگر خوب به اطراف نگاه کنید موسسات زبان زیادی را می‌‎بینید که هر کدام از سیستم آموزشی خاص خود و اساتید ویژه بهره می‌برند. مساله اینجاست که شما اینقدر عمر ندارید تا تک تک ‌آنها را امتحان کنید و بهترین را انتخاب کنید!

با خواندن این مقاله تکنیکی را یاد می‌گیرید که دیگر هیچگاه مجبور نخواهید بود سالهای عمر خود را صرف امتحان کردن ادعاهای یک آموزشگاه زبان کنید.

اولین معیار یک کلاس آموزش زبان انگلیسی خوب این است که زبان‌آموز از ابتدا تا انتها با یک معلمِ ثابت سر و کار داشته باشد. به دو دلیل:

دلیل اول اینکه حداقل در ایران هیچ دو معلم زبانی همدیگر را قبول ندارند. بنابراین اگر هر ترم معلم عوض شود شما هم مجبور خواهید شد هر ترم خود را با سبک‌ها و نظرات مختلف معلمان تطبیق دهید.

دلیل مهم‌تر اینکه اگر خدای نکرده بعد از چندین ترم کلاس زبان رفتن هیچ نتیجه‌ای نگرفتید هیچ یک از آن معلمان مسئولیت عدم یادگیری شما را به عهده نمی‌گیرد.

دومین معیار یک کلاس آموزش زبان انگلیسی خوب این است که 200% تضمینی باشد!!

موسسه زبان انگلیسی خوب باید به شما تضمین دهد که در صورتی که نتوانستید با روش آنها زبان انگلیسی را یاد بگیرید نه تنها 100% پول شما را پس می‌دهد بلکه به خاطر زمان تلف شدۀ شما، 100% پول شما را هم به عنوان جریمه بپردازد!

شما با اعتماد به یک موسسه نه تنها هزینۀ مالی می‌کنید بلکه زمان خود را صرف می‌کنید و این خواستۀ بزرگی در مقابل اعتماد شما نیست.

آخرین معیار یک کلاس آموزش زبان انگلیسی خوب این است که واقعاً کلاس زبان باشد!!

شاید در ابتدا به نظرتان خنده‌دار باشد ولی واقعیتی تلخ پشت این جمله است. تصور کنید که امروز تصمیم می‌گیرید که به کلاس گیتار بروید و در کمال تعجب می‌بینید که در آنجا خبری از گیتار نیست و به جای آن کتاب‌های زخیم نُت و تاریخچه موسیقی قرار دارد... مسلماً شما نمی‌توانید با خواندن کتاب و حفظ کردن صفحات آن کتاب‌ها، گیتار زدن را یاد بگیرین.

و صد البته شما نمی‌توانید با گوش کردن به انگلیسی و از روی کتاب خواندن، به انگلیسی صحبت کنید. کلاس زبانی خوب است که نیمی از وقت کلاس را شما به انگلیسی صحبت کنید.

 

برای اطلاع از برنامه کلاس های زبان دکتر منوچهرزاده ، کافیست عدد 20 را به آیدی MEI_JAZIRE@ ارسال فرمایید.

 

.

.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.