چه نوع آهنگها و کارتون هایی برای کودکان مناسب است؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

چه نوع آهنگها و کارتون هایی برای کودکان مناسب است؟
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 10 دی 1397

چه نوع آهنگها و کارتون هایی برای کودکان مناسب است؟

آهنگ های کودکانه چه فایده ای دارد؟ آیا اصلا لزومی دارد کودکان آهنگ شاد کودکانه گوش کنند؟ آیا دیدن آنها میتواند تاثیر مثبتی داشته باشد یا تاثیر منفی؟ در این مقاله به بررسی این موضوع میپردازیم و هم چنین سایتی را معرفی خواهیم کرد جهت دریافت آهنگ شاد کودکانه رایگان صوتی که قطعا به کارتان خواهد آمد:).

آهنگ شاد کودکانه چه فوایدی دارد؟

آهنگ های شاد برای کودکان میتواند بسیار مفید و کاربردی باشد چرا که گوش دادن به موسیقی همزمان میتواند احساس،جسم و عقل کودک را تحت تاثیر قرار داده و او را در جهت مثبت قرار دهد.

یا از دیگر فواید گوش دادن به موسیقی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گوش دادن به آهنگ های شاد میتواند کودکان را باهوش کند
  • طبق تحقیقات انجام شده این کودکان مهارت بیشتری در حل مسائل ریاضی خواهند داشت
  • گوش دادن به موسیقی میتواند کودکان یش فعال را آرام تر و در کنترل بهتری قرار داد
  • قطعا موسیقی های شاد میتواند او را شاداب و سرحال کند
  • و....

حال با توجه به نکات بالا میتوان دریافت که گوش دادن به آهنگ های شاد کودکانه صوتی ( روزی 2 الی3 ساعت حداکثر) میتواند به او کمک کند اما مسئله اینجاست که از کجا میتوان به آهنگ شاد کودکانه رایگان صوتی دست یافت که بتواند تاثیرات مثبتی بروی فرزندانمان داشته باشد؟

همواره پیدا کردن این آهنگ ها که هم متناسب با عقاید ما مسلمانان باشد و هم در آن انرژی و شادی را به کودک منتقل کند بسیار سخت یافت میشود اما بنده میخواهم سایت کودکان ما را که یکی از سایت های فعال در زمینه ی کودکان است، جهت دانلود رایگان آهنگ ها برایتان معرفی کنم.

از دیگر امکانات خوب و پر طرفدار این وبسایت میتوان به خرید کارتون (کارتون های جدید با کمترین قیمت) ، دانلود رایگان فیلم کودکانه ، دانلود رایگان کتاب جهت انتخاب اسم کودک و هزاران چیز دیگر اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

فیلم و کارتون مناسب برای کودکان چه نوعی هستند؟

بسیاری از والدین فکر میکنند که دیدن کارتون و انیمیشن میتواند به ضرر کودکان تمام شود و نه تنها اثرات مثبت نخواهد داشت بلکه اثراتی به تدریج مضر و غیر قابل جبران را در ذهن کودکان خواهد گذاشت.

به طور صریح و واضح میتوان گفت این تفکر در حال حاضر اشتباه و بی معنی است. بله این تفکر کاملا غلط و برخلاف عقاید و تحقیقات روانشناسان میباشد.

روانشناسان بر این باورند که بسیاری از خانواده ها توانایی ارتباط با کودکان را ندارند و حرف ها و گفته های آنان برای تربیت کودکان بی اثر و پوچ است! آنها میگویند در این نوع خانواده ها تنها راه ارتباطی و آموزش به آنها فقط و فقط از طریق فیلم و انیمیشن خواهد بود.

چرا که انیمیشن و کارتون است که به داد این والدین خواهد رسید و مشکل تربیت و آموزش آنها را برطرف خواهد کرد. اما نکته ی قابل توجه ای که در آن وجود دارد این است که این فیلم ها و کارتون ها را میتوان به آسانی یافت؟ آیا هر کارتونی را میتوان به آنها نشان داد؟

قطعا نمیتوان هر کارتون و فیلمی را برای کودکان جهت مشاهده نشان داد چرا که همانگونه که گفته شد بسیاری از آنها میتواند اثرات منفی و غیر قابل پیش بینی را در ذهن کودکان برجای بگذارند.

بنابراین اگر قصد خرید کارتون ، مشاهده و دانلود رایگان فیلم کودکانه همچون آهنگ شاد کودکانه رایگان صوتی را دارید ،  به وبسایت کودکان ما مراجعه کنید تا بهترین و مناسب ترین کارتون و فیلم ها  را در اختیارتان قرار دهند.

نکات مهم در خرید کارتون و فیلم های کودکانه:

در پایان این مقاله باید یکسری نکات ریز و مهم را جهت خرید کارتون های جدید و هم چنین فیلم های کودکانه را خدمتتان عرض کنم.

مثلا اینکه در خرید کارتون حتما دقت کنید که کارتون ها اورجینال یا اصل باشند.

کارتون ها باید با موضوع کودکانه باشند که مبادا در اخلاق و رفتار کودکان تاثیرات منفی بگذارند.

فیلم ها در عین شاد بودن و جذابیت بایستی درونش آموزش های تربیتی را شامل گردد.

مورد تایید افراد متخصص و روانشناس باشد.

در کارتون ها و فیلم ها شخصیت هایی به عنوان نقش اصلی باشند که قهرمان و افرادی خوب نشان داده شده اند.

مناسب با سن و عقاید مان انتخاب گردند و...

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.