اخذ اقامت اسلواکی
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اخذ اقامت اسلواکی
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 11 دی 1397

در سال های اخیر گرفتن اقامت اسلواکی بین ایرانیان طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای اخذ اقامت اسلواکی و یا اطلاع از هزینه اخذ اقامت اسلواکی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی بین المللی تک دژ پارس تماس بگیرید.

اسلواکی با اینکه یک کشور کوچک اروپایی و کم جمعیت است؛ اما امروزه از آن به عنوان دروازه ورود به اروپا یاد می‌کنند. علت آن را به این صورت می‌توان بیان کرد که اسلواکی برخلاف کشورهای همسایه خود، شرایط مهاجرتی بسیار راحت‌تری را دارد. اقامت اسلواکی بدون سرمایه گذاری یکی از همین روش‌ها است. جمله‌ای که شاید با شنیدن آن حتماً بسیار تعجب کرده‌اید. برای اخذ اقامت اسلواکی بدون سرمایه گذاری و یا اطلاع از هزینه اخذ اقامت اسلواکی بدون سرمایه گذاری با کارشناسان ما در موسسه حقوقی بین المللی تک دژ پارس تماس بگیرید.

اقامت اسلواکی از طریق خرید ملک را ممکن است که در چند سال گذشته بارها آن را توسط شرکت‌های مهاجرتی شنیده باشید. برای اخذ اقامت اسلواکی از طریق خرید ملک و یا اطلاع از هزینه اخذ اقامت اسلواکی از طریق خرید ملک با کارشناسان ما در موسسه حقوقی بین المللی تک دژ پارس تماس بگیرید. پس از پیوستن این کشور کوچک و کم جمعیت به اتحادیه اروپا، بسیاری از مردم به ویژه آسیای شرقی و خاورمیانه به دلیل شرایط راحت و آسان اسلواکی، این کشور را برای زندگی یا کار انتخاب کرده‌اند تا بتوانند بعداً اقامت اروپا را بگیرند. متأسفانه بعضی از شرکت‌های مهاجرتی از این روند سوءاستفاده کرده و با دادن وعده‌هایی از جمله اقامت اسلواکی از طریق خرید ملک درصدد کلاهبرداری از افراد هستند.

چرا اقامت اسلواکی از طریق خرید ملک؟

شاید اسلواکی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی دارای شرایط ویژه و راحت‌تری برای مهاجرت باشد؛ اما هیچگاه خرید ملک در این کشور به معنای دریافت اقامت نیست. در واقع در هیچ کشور اروپایی، کسی نمی‌تواند با خرید ملک، مجوز اقامت دریافت کند و این دریافت اقامت از این طریق، یک وعده پوچ و توخالی است. البته خرید ملک در اسلواکی قوانین راحت‌تری دارد و افراد خارجی می‌توانند با پرداخت هزینه حدود 12 هزار یورو و همچنین دریافت وام از بانک، ملک یا ساختمانی را در هر کجایی از این کشور خریداری کنند و هیچ گونه محدودیتی برای افراد در این خصوص وجود ندارد

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم. مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.