اقامت و خرید و فروش املاک و مستغلات در ترکیه
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اقامت و خرید و فروش املاک و مستغلات در ترکیه
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 28 دی 1397

اقامت و خرید و فروش املاک و مستغلات در ترکیه

یکی از روش هایی که شما می توانید در کشور ترکیه اقامت بگیرید این است که خانه بخرید و یا در آن کشور سرمایه گذاری داشته باشید.کشور ترکیه به دلیل اینکه مرز زمینی با ایران دارد و برای سفر کردن نیازی به ویزا ندارد و فرهنگ آن کشور نزدیک به ایران می باشد مردم ایران زیاد به آن کشور سفر می کنند همین دلیل سبب شده که خریداری کردن خانه در این کشور جز اهداف ایرانیان باشد این کشور توریستی به دلیل داشتن مناظر زیبای و آب و هوای خوب به یکی از کشورهای عالی برای گرفتن اقامت تبدیل شده است و یکی از راحت ترین روش هایی که شما می توانید در این کشور اقامت بگیرید این است که در آن کشور خانه بخرید.

خیلی از شهرهای تفریحی در ترکیه قیمت های خوبی برای خرید خانه دارند و همین دلیل خریداری کردن منزل را در این کشور برای ایرانیان ممکن کرده است در شهرهای متفاوتی مثل آنتالیا ویلاهای زیادی با معماری اروپایی وجود دارد که ایرانیان می توانند آن ها را خریداری کنند.

خرید کردن خانه در استانبول یک کار مناسب و مثبت می باشد استانبول یکی از توریستی ترین شهر های ترکیه می باشد که آب و هوای 4 فصل را دارد و یک مکان عالی برای خرید خانه می باشد.

قانون های خریداری خانه در ترکیه به وسیله وزارت کشور و امورخارجه آن کشور تنظیم شده است اگر هر کسی به ترکی یا انگلیسی تسلط داشته باشید می تواند این قوانین را مطالعه نماید ولی باید توجه کنید این قانون ها به عنوان یک سندرسمی معتبر نمی باشد و فقط جنبه قرارداری را دارد.

براساس تبصره 35 قانون اراضی و املاک خریداری کردن خانه برای همه اتباع خارجی در کشور ترکیه منعی ندارد برای اینکه اطلاعات بیشتری بدست بیاورید با کنسولگری و سفارت ترکیه تماس بگیرید علاوه بر این می توانید با سازمان و نقشه برداری اراضی تماس بگیرید و همه مشخصات سند و ملک را با آن ها چک کنید بر طبق این قانون همه شهروندان خارجی هر خانه ای را می توانند با استعلام گرفتن از مراجع ذیصلاح خرید کنند.

کسی که خارجی است می تواند تنها تا 30 هکتار از اراضی جمهوری ترکیه را خرید کند شهروندان خارجی نمی توانند زمین هایی که در جاهای امنیتی و نظامی هستند را اجاره کنند علاوه بر این قرارداد خریداری خانه در ترکیه بر طبق شرایط زیر برای خانه های تجاری و مسکونی می تواند باطل باشد:

-اگر خانه ای که خریداری می کنید سبب شود که قوانینی در کشورترکیه نقض شود.

-اگر ملکی را وزارتخانه و ارگان های امنیتی تایید نکنند سبب می شود که قرارداد لغو گردد.

-اگر مهلت قانونی شروع پروژه تمام شود امکان دارد که مالکیت فرد باطل شود.

-پایان کار ندادن براساس برنامه ای که به وزارتخانه ارائه شده است.

کسانی که می خواهند ملکی در ترکیه خریداری کنند باید تابع یکی از کشورهای مجاز باشند که خوشبختانه ایران جز افراد مجاز هستند که می توانند خانه خریداری کنند.

وکیل شما یا مالک باید درخواستش را برای ارائه کردن اقدام های مقدماتی انتقال سند و انجام دادن اموراداری قبل از انجام معامله و عقد بستن هر قرارداری به وزارتخانه مربوطه ارائه نماید اگر درخواست را در زمانی که مشخص شده ارائه نکد بستن قرارداد هم با تاخیر مواجه می شود.

زمانی که می خواهید آپارتمان در استانبول خریداری کنید باید هم خریدار و هم فروشنده مدارکی که لازم است را با تایید سازمان ثبت اسناد برای محل قرار گرفتن ملک ، احراض مالکیت خانه ، آدرس و مختصات زمین را به سازمان های مرتبط ارائه نماید از مدارک دیگری که لازم است مدرک شخصی مثل شناسنامه و کارت ملی می باشد.

برای اطلاع از پروژه های جدید در مرزهای خارجی میتوانید در سایت Benim Ev قسمت  ProjectsReal Estate  پروژه های  جدید ثبت شده را چک کنید. شرکت خانه من (Benim Ev) در زمینه املاک و مستغلات بین المللی International Real Estate فعالیت میکند و ثبت املاک در سایت برای فروش و یا اجاره رایگان است. در این سایت شما میتوانید لیست آژانس ها و سازنده های کشور های مختلف را ببینید و در صورت تمایل بررسی و خرید کنید.

همچنین در صورتی که ملکی خارج از کشور دارید از طریق وبسایتEmlak konut Benimev میتوانید بی رایگان آگهی کنید و بفروشید.

.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.