رامین فلاح کیست؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

رامین فلاح کیست؟
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 28 دی 1397

رامین فلاح کیست؟

رامین فلاح در دهم آذر ماه 1344 در تهران به دنیا آمد. ولی حسب شغل پدر وی که کارمند وزارت کشاورزی بود دوران کودکی او در شهرهای مختلفی سپری شد. شهرهایی مثل دزفول، اهواز، اندیمشک، لاهیجان، رشت، کاشان، کرمان، اردبیل...

زندگی در شهرهای مختلف قطعاً در زندگی او تأثیر بسیار زیادی داشته. زندگی با اقوام مختلف باعث شد تا او با فرهنگ‌های مختلفی آشنا شود و به قول خودش بتواند با هر شخصی ارتباط بهتری برقرار کند.

 

دوران کودکی و مدرسه

دوران ابتدایی رامین فلاح مقارن شد با دوره‌ای که او همراه خانواده‌اش در استان اردبیل و در منطقه‌ی دشت مغان زندگی می‌کردند. در مدرسه‌ی کوچکی که با مدارس عادی تفاوت زیادی داشت. مدرسه‌ای که در آن همه‌ی کادر آموزشی را یک نفر به عهده داشت. در آن مدرسه همه‌ی مقاطع تحصیلی ابتدایی در یک کلاس آموزش می‌دیدند و معلم مجبور بود برای درس دادن به همه‌ی آنها یک به یک به ایشان درس بدهد. ولی جالب اینجاست که استعدادهای بسیاری از همان مدرسه ظهور کردند.

رامین فلاح تا چهارم ابتدایی را در دشت مغان گذراند. ده ساله که شد همراه خانواده راهی تهران شدند. در تهران او دبستان را در مدرسه نراقی و راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه خوارزمی گذراند.

دانشگاه، آغاز رشد و شکوفایی

او رشته تجربی که با روحیاتش سازگارتر بود را انتخاب کرد و در سال 1362  وارد دانشگاه شد. در رشته زمین شناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان قبول شد و بعدها این رشته را در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد.

دانشگاه محلی بود که در آن رامین فلاح بسیاری از استعدادهای خود را شناخت. بخصوص در زمینه‌های ورزشی او استعداد خیلی زیادی از خود نشان می‌داد. روحیات رامین فلاح طوری بود که در دانشگاه هم روابط اجتماعیش به کارش آمد. شاید به خاطر همان سالهایی که در دوران کودکی در شهرهای دیگر سپری کرده بود. در دانشگاه او در چند رشته ورزشی هم فعالیت می‌کرد. این موضوع و روابط اجتماعی قوی او باعث شد تا به سرعت تبدیل به نماینده رشته و بعد نماینده دانشکده و بعد نماینده دانشگاه شود.

همچنین دانشگاه محلی بود که در آن بسیاری از روابطش شکل گرفت. در همان دوره‌ی دانشجویی بود که وارد بازار کار شد. البته شرکای کاری او دوستانی خارج از محیط دانشگاه بودند.

بعد از دوره کارشناسی او در کارشناسی ارشد در رشته ژئوفیزیک پذیرفته شد، ولی این نتیجه در عین ناباوری بعد از چهار سال به او اعلام شد. دلیل آن هم آنچنان که خود دانشگاه اعلام کرد فقط فراموش کردن این موضوع توسط دانشگاه بود!

او برای ادامه تحصیل در رشته ژئوفیزیک به دانشگاه رفت، ولی خیلی زود آن را به خاطر مشغله‌ی کاری رها کرد. او بعدها در رشته MBA تحصیلات خود را ادامه داد و مدرک کارشناسی ارشد گرفت.

زندگی کاری رامین فلاح

او اکنون به جز مدیر عاملی در شرکت "فن‌آوری آزمایشگاهی" در اتحادیه بازرگانان، و در انجمن شرکتهای مهندسی پزشکی عضو هیئت رئیسه و نایب رئیس هر دو آنهاست.

او به همراه دو نفر از دوستان خود، شرکت (طب تکنولوژی) را در سال 1366، زمانی که هنوز دانشجو بود تاسیس کرد. این شرکت بعدها به (تکنولوژی آزمایشگاهی) و بعد از آن به (فن آوری آزمایشگاهی) تغییر نام داد.

این شرکت را رامین فلاح با آقای سلیمانی و آقای ملکانیان شروع کرد. همان یارانی که هنوز هم در کنار آقای فلاح هستند.

کارآفرینی در بحبوحه جنگ

شرکت طب تکنولوژی را رامین فلاح در سن 22 سالگی تاسیس کرد. آن هم در شرایط جنگ و موشک باران که خیلی ها فرار را بر قرار ترجیح میدادند. شاید همین امر باعث شده بود که شرکت بتواند از خلاء تأمین‌کننده در بازار استفاده کند و شروعی قوی داشته باشد. تا جایی که بعضی از مواقع صد در صد پیش فاکتورهایی که توسط شرکت صادر میشد منتج به خرید نهایی می‌گردید. در حالی که شاید حتی امروز که شرکت تا این حد پیشرفت داشته است این مقدار از فروش موفق وجود نداشته باشد.

به خاطر شرایط جنگی در آن سالها کسب و کار به این راحتی نبود و مشکلات خاص خود را داشت. رامین فلاح در خاطراتش می‌گوید که با پزشکی در یکی از بیمارستان ها قرار ملاقات داشتم، در همان لحظه موشک به بیمارستان اصابت کرد. موشکی که خوشبختانه عمل نکرد، ولی حتی با توجه به عمل نکردنش ماشین من را از جای خود تکان داد و به جوی آب کنار خیابان انداخت. با همان شرایط من به سر قرارم رفتم و با دکتر ملاقات کردم، و در همان وضعیت کالای مورد نظر هم فروخته شد.

شرکت (فن آوری آزمایشگاهی) به پیشنهاد آقای سلیمانی تأسیس شد. دوستی و نسبت فامیلی آقای سلیمانی با اقای ملکانیان و آقای فلاح باعث این پیشنهاد کاری و نهایتاً این شراکت گردید.

در آن زمان به علت شرایط خاصی که کشور پس از انقلاب داشت، به علت وقوع جنگ تحمیلی و دیگر عوامل اجتماعی نظم زیادی در نمایندگیهای لوازم پزشکی وجود نداشت. این خود فرصتی بود برای شرکتهای تازه تأسیسی مثل "فن آوری آزمایشگاهی" تا بتوانند از بازار بکر ایران استفاده کنند و پیشرفت نمایند. ولی همانقدر که ورود به بازار در آن شرایط آسان بود، ماندگار شدن در بازار مصائب خود را داشت. موسسان "فن‌آوری آزمایشگاهی" تصمیم گرفتند تا استراتژی خود را از همان ابتدا بر صحت و صداقت و همینطور خدمات پس از فروش درست بگذارند. معتقد بودند در طول زمان همین صداقت است که مشتری را حفظ می‌کند. سیاستی که تا امروز هم ادامه دارد.

ادامه مسیر و چالش های پیش رو

رامین فلاح معتقد است روند کار از سالها پیش که شرکت تأسیس شده به طور فزاینده‌ای در حال تغییر است و آن را از یک شرکت کوچک یک یا دو نفره تبدیل به شرکتی کرده است که تمامی مراحل وارد کردن تا فروش و بعد پشتیبانی را به صورت مستقل انجام می‌دهد.

این شرکت اکنون حدود 300 نفر پرسنل دارد و بدون شک یکی از بزرگترین شرکت در زمینه واردات تجهیزات آزمایشگاهی است. شرکتی که کار خود را با فروش 20 عدد انکوباتور شروع کرد و اکنون نماینده چندین برند بسیار معتبر جهانی در ایران است.

"فن‌آوری آزمایشگاهی" تا سال 1370 فقط در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی کار می‌کرد و از آن پس بود که به سمت واردات و فروش تجهیزات پزشکی پیش رفت.

رامین فلاح می‌گوید از همان ابتدا صداقتمان در کار بود که مخاطبان را ترغیب می‌کرد تا ما را به یکدیگر معرفی کنند و همین امر باعث پیشرفت هرروزه‌ی ما شد. به عنوان مثال قسمت آندوسکوپی شرکت "الیمپوس" که بخش بسیار بزرگی از آن شرکت است به پیشنهاد قسمت میکروسکوپ آن نمایندگی خود را به "فن آوری آزمایشگاهی" محول کرد. که این در زمان خود قدم بسیار بزرگی در جهت پیشرفت شرکت به حساب می‌آمد. نمایندگی شرکت‌های  Drager ،  Getinge ، AMSCO ، Siemens و چندین برند دیگر هم همگی تقریباً به همین صورت به "فن‌آوری آزمایشگاهی" واگذار شد.

رامین فلاح می‌گوید "فن‌آوری آزمایشگاهی" همچنان و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد، تلاش خود را برای ارائه به روزترین و بهترین تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی صد چندان کرده است و افقهای بسیار روشن‌تری پیش روی این شرکت خواهد بود.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.