گیت ها ی فروشگاهی بی ان بی
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

گیت ها ی فروشگاهی بی ان بی
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 28 دی 1397

گیت ها ی فروشگاهی بی ان بی

در حال حاضر، گیت ضدسرقت یکی از مفیدترین وسایل ضدسرقت برای فروشگاه‌ها و . . . در جهان می‎باشد و همین مفید بودن و کارآمد بودن باعث شده است که زمینه کاری گیت ضدسرقت بیشتر و تکمیل‌تر شود.

از گیت فروشگاهی در موزه، گالری نقاشی، گمرک، کتابخانه‌های مرجع دنیا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها استفاده می‌شود. ولیکن خرید گیت ضدسرقت دو روی سکه دارد که گاه بسیار موفق است و گاه ناموفق. که باید در خرید آن بسیار دقت کنیم. البته محل‌های بزرگی که در بالا مقاله به  آنها اشاره شد معمولا با دقت خریداری می‌کنند. درواقع آنها با مشاوران و کارخانه‌جات تولید گیت مشورت می‌کنند و گیت مناسب صنف خود را با کیفیت بالا تهیه می‌کنند و بعد آن قراردادی بین دو طرف، برای انجام خدمات پس از فروش و رفع مشکلات بعدیبسته می شود، زیرا در گیت فروشگاهی خدمات پس از فروش امری حیاتی است و تضمین‌کننده کارکرد گیت ضدسرقت می‌باشد. گیت‌های ضدسرقت معمولا نیاز به تنظیمات در زمان و مدت مشخص دارند که همان‌طور که بالا اشاره شد این اتفاق معمولا برای فروشگاه‌های بزرگ یا هایپرمارک‌ها روی نمی‌دهد .

درمقابل بسیاری از مغازه‌های کوچک که بدون تحقیقات گیت ضدسرقت خود را تهیه می‌کنند درگیر این مسئله می‌شوند. بعضی شرکت‌ها که بدون تجربه خاصی وارد این صنف می‌شوند و از مشورت با مشاوران مربوطه هم استفاده نمی‌نمایند، بدون داشتن اطلاعات خاص در مورد گیت ضدسرقت و تگ لباس و فقط به خاطر ارزان بودن این اجناس آنها را از چین تهیه می‌کنند که بسیار دیده شده این اجناس اصلا کیفیت ندارند، یا مرجوعی دیگر کشورها هستند و یا جنس‌هایی هستند که از لحاظ تکنولوژی، به صورت وقت گذشته می‌باشد و آنها را تهیه می‌کنند و به ایران می‌اورند و به همین جهت، بسیار ارزان‌تر فروخته می‌شوند و چون این شرکت‌ها، تخصص خاصی جهت نصب و تنظیم گیت‌های ضدسرقت ندارند تازه مشکل دوم شروع می‌شود که آن، نصب غیرکارشناسی گیت فروشگاهی می‌باشد. شرکت گیت فروشگاهی بی ان بی همیشه همراه شماست و به شما کمک میکند تا مناسب ترین سیستم ضد سرقت را برای خود انتخاب کنید .درواقع باید گفت که انتخاب گیت ضدسرقت فروشگاهی مناسب برای هر صنف و نصب مناسب و تنظیم و راه‌اندازی آن کار بسیار کارشناسی می‌باشد که با آموزش و یادگیری فراوان به دست می‌آید. خیلی از عزیزان دزدگیر فروشگاهی خود را  از شرکت‌ها و یا افراد متفرقه که تخصصی خاصی نداشته‌اند، خریداری کرده‌اند و گیت آنها بی‌کیفیت بوده و نتوانسته آنها را به طور صحیح راه‌اندازی کنند و با وعده مختلف فروشنده، آن‌ها واردار به تسویه حساب می‌شوند و پس از مدتی مغازه‌دار متوجه شده گیت فروشگاهی که تهیه کرده کارایی مناسب را ندارد یا به علت بی‌کیفتی سوخته است و شرکت یا فرد موردنظر پای‌بند به قرارداد و گارانتی و خدمات پس از فروش ندارد و شخص مورد نظر به علت هزینه که کرده فعلا قصد دوباره هزینه کردن را ندارد و مجبور به استفاده از یک گیت ضد سرقت بی‌فایدهمی‌شوند که بعد از مدتی ممکن است مشتریان و دیگران، متوجه شوند که گیت ضد سرقت کار نمیکند و باعث می‌شود آمار سرقت از فروشگاه بالا برود وعملا وجود گیت ضدسرقت کارایی خود را از دست بدهد و همچنین سبب می‌شود برای شما یک خرید ناکام صورت گیرد. همیشه سعی داشته باشید با تحقیقات از شرکتها معتبر که چندین سال است در این صنف مشغول به کار می‌باشند خرید کنید. زیرا شرکت های معتبر  برای ادامه حیات خود، مجبور به بستن قرارداد با تولیدکنندگان باکیفیت هستند و معمولا از کارشناسان استفاده می‌کنند و باعث می‌شود که دستگاه‌های مناسب به شما پیشنهاد دهند و نصب مناسب و بی‌عیبی برای شما انجام دهند و به دنبال آن، اگر زمانی نیاز به تنظیم و استفاده از گارانتی باشد حتما برای شما انجام می‌دهند و شما قادر خواهید بود تا دستگاهی مفید برای فروشگاه خود تهیه کنید که باعث می‌شود آمار سرقت شما کاهش یابد و باعث آسودگی خیال برای شما می‌شود. شرکت بی ان بی همچنین نماینده انحصاری قفل هوشمند شرکت سامسونگ کره جنوبی میباشد که مشتریان جهت خرید قفل دیجیتال و هوشمند به سایت شرکت بیایند.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.