تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 28 دی 1397

تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران

ایران به عنوان یکی از کشورهای در حال توسعه و البته بسیار قدرتمند در صنعت ساختمان می باشد و این امر سبب گستردگی تولیدات ساختمانی من جمله تجهیزات آشپزخانه در ایران است. بسیار از تجهیزات آشپزخانه تولیدی در ایران به کشورهای همسایه صادر میشوند و دارای استاندارد اتحادیه اروپا نیز می باشند. تجهیزات آشپزخانه شامل انواع سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، اجاق گاز، فر و شیر آلات بهداشتی می باشند که توسط تولید کنندگان متعددی نیز در ایران تولید میشوند. تولید کنندگان برتری چون اخوان جم، استیل البرز، کن، ناب استیل، ایلیا استیل و تولید کنندگان برتر دیگر که با بکار گیری نیروهای متخصص و دارا بودن استاندارد تولید صنایع ایران به تولید تجهیزات آشپزخانه از این قبیل می پردازند.

تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

شرکت تولیدی اخوان جم از پیشگامان تولید انواع سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر توکار، شیر آلات بهداشتی و اجاق گاز می باشد. اخوان جم فعالیت خود را از اوایل دهه پنجاه آغاز نمود و تا بحال موفق به تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد های معتبر جهانی شده است. کیفیت محصولات اخوان جم به اندازه ای بالا می باشد که گاز صفحه ای تولیدی این شرکت حتی 25% راندمان حرارتی بالاتر از استاندارد های جهانی دارد. تنوع بسیار گسترده در تولید سینک های ظرفشویی استنلس استیل از نظر سایز و کاربری، تولید هود آشپزخانه با تنوعی از جنس استیل و شیشه، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از ویژگی های محصولات اخوان جم می باشد.

تجهیزات آشپزخانه استیل البرز

شرکت تولیدی صنعتی استیل البرز یکی دیگر از تولید کنندگان بنام تجهیزات آشپزخانه می باشد. استیل البرز تولیدات خود را در شهر شیراز با تولید سینک ظرفشویی آغاز نمود و اکنون توانایی تولید بیش از 1.500.000 دستگاه تجهیزات آشپزخانه شامل سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر و اجاق گاز را دارد. محصولات شرکت استیل البرز دارای استاندارد های معتبر تولید در دنیا می باشند و محصولات این شرکت در حال صادر شدن به بیش از 40 کشور دنیا می باشند. ورق های مصرفی در تولید سینک ظرفشویی استیل البرز از کشورهای صنعتی معتبر مانند فرانسه و ژاپن وارد شده و نسبت به دیگر ورق های استیل براق تر می باشند و دارای استاندارد های صنایع ژاپن و آمریکا نیز می باشند.

تجهیزات آشپزخانه کن

شاید در بین محصولات کن هود آشپزخانه کن بیش از باقی محصولات مطرح باشد اما می بایست خاطر نشان نمود که شرکت تولیدی صنعتی کن تولید کننده گستره وسیعی از تجهیزات آشپزخانه شامل سینک ظرفشویی، اجاق گاز و فر توکار نیز می باشد.  شرکت تولیدی صنعتی کن با دارا بودن کیفیت بالایی از محصولات موفق به دریافت انواع استاندارد ها و لوح ها گردیده است. هود آشپزخانه کن در چهار دسته بندی اصلی شومینه ای، توکار، جزیره و زیر کابینتی تولید میشود. سینک ظرفشویی کن نیز در دو دسته اصلی گرانیتی و استیل موجود می باشد.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.