پل های معلق با ساختار سیم بکسل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

پل های معلق با ساختار سیم بکسل
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 28 دی 1397

پل های معلق با ساختار سیم بکسل

امروزه از پل های معلق به عنوان یک سازه فلزی که با ساختاری از سیم بکسل و متعلقات سیم بکسل تولید و نصب میشود به منظور ایجاد اتصال پیاده رو و یا مال رو در مناطق روستایی و کوهستانی استفاده بسیاری میشود. چند دلیل عمده برای استفاده از پل های معلق با ساختاری فلزی با بکار گیری سیم بکسل می توان نام برد که مهمترین آنها عبارتند از:

عدم نیاز به پایه های بتنی: پل های سیم بکسلی معمولا نیاز به دو سطح اتکا یکی در ابتدا و یکی در انتهای پل دارند و بر خلاف پل های بتنی که در فواصل مشخص نیار به پایه های نگه دارنده دارند استفاده از سیم بکسل و حتی گاهی سیم بکسل روکش دار به عنوان حامل بار (سیم بکسل ها بر حسب میزان بار وارده و محل نصب چه از نظر مقاومت کششی، سایز و قطر و متریال انتخاب خواهند شد) نیاز به پایه های نگه دارنده را به حداقل می رساند.

هزینه پایین راه اندازی، حفظ و نگهداری: پل های بتنی نیاز به هزینه بسیار هنگفتی برای ساخت از طراحی های بسیار دقیق تا هزینه های پی ریزی و مصالح ساختمانی دارند حال آنکه نصب و راه اندازی پل های سیم بکسلی با بکار گیری اتصالات و سیم بکسل به سادگی و با حداقل هزینه صورت می پذیرد.

اطلاعات فنی سیم بکسل

گستردگی و تنوع ساختار ها و متریال های بکار رفته در تولید سیم بکسل داشتن اطلاعات فنی سیم بکسل ها را چه برای امر خرید و چه در زمینه محاسبه بار وارد بر سیم بکسل در اسلینگ های تک رشته و چند رشته امری ضروری می سازد. اطلاعات فنی سیم بکسل ها که شامل انواع بافت ها ، کارایی های مختلف هر بافت، نوع و پروفیل مفتول بکار رفته (ساده یا کمپکت)، سختی و تنسایل متریال ها و اساسا مفهوم تنسایل و اهمیت آن در مقاومت کششی سیم بکسل، مقاومت متریال های مختلف بکار رفته در ساختار سیم بکسل در برابر عوامل خورنده محیطی، میزان انعطاف و اهمیت مغزی سیم بکسل در انعطاف، نوع تاب سیم بکسل (چپ گرد و راست گرد) و تفاوت ها و اهمیت های بکارگیری هر یگ را شامل میشود. بنابراین تشریح کامل اطلاعات فنی سیم بکسل ها در واقع نیاز به یک دایره المعارف کاملا مهندسی داشته و درک کامل آنها نیاز به گذراندن دوره های پیشرفته مهندسی مکانیک می شود. اما با توجه به اینکه صاحبان مشاغل برای خرید نیاز به اطلاعات فنی سیم بکسل جهت انتخاب دقیق و خرید امن و مناسب دارند معمولا این اطلاعات تا حدودی در دست فروشندگان بوده و با راهنمایی های آنها صورت می پذیرد
.

فاکتورهای تعیین کننده قیمت سیم بکسل ها

قیمت سیم بکسل ها همانند معیارهای انتخاب آنها تحت تاثیر فاکتورهای بسیار متعددی قرار دارند. شاید بتوان گفت مهمترین این فاکتورها جنس سیم بکسل است چرا که سیم بکسل های استیل در گرید های مختلف قیمت بالاتری از سیم بکسل های فولادی در سایز برابر دارند که بدیلی قیمت بالاتر جنس استنلس استیل (بدلیل وجود کروم و نیکل در ساختار آنها است). در کنار متریال بکار رفته کشور و شرکت تولید کننده سیم بکسل ها نیز از عوامل بسیار تاثیر گذار در قیمت آنها است. کاملا طبیعی به نظر میرسد که در سایز و ساختار برابر قیمت سیم بکسل آلمانی حتی تا چند برابر بیشتر از قیمت سیم بکسل های چینی و حتی کره ای باشد. نوع بافت و تکنولوژی تولید نیز از عوامل دیگر تاثیر گذار بر قیمت سیم بکسل ها می باشد. برخی از بافت ها از شکل خاصی مفتول در استرند استفاده می کنند مانند سیم بکسل های کمپکت که تولید این ساختارها برای بسیاری تولید کنندگان مقدور نمی باشد. در مورد سیم بکسل های فولادی تنسایل مفتول های بکار رفته نیز از عوامل دیگر موثر در قیمت آنها می باشد. سیم بکسل ها با تنسایل بالاتر دارای مقاومت کششی بالاتری نیز هستند. آنچه گفته شد کم و بیش پیرامون سیم بکسل ها بوده و در مورد اسلینگ فاکتورهای متعدد دیگری نیز که اکثرا در مورد فاکتورهای امنیتی هستند به لیست بالا افزوده می شود.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.