اجازه تحصیل در کانادا - درباره روند
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اجازه تحصیل در کانادا - درباره روند
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 7 بهمن 1397

اجازه تحصیل در کانادا - درباره روند

اجازه تحصیل در کانادا سندی است که دولت کانادا آن را صادر می کند که اجازه می دهد اتباع خارجی در موسسات و دانشگاه های کانادا تحصیل کنند . اکثر اتباع خارجی اجازه  تحصیل در کانادا را دارا می باشند . قبل از ارسال درخواست مطمئن شوید که همه اسناد مورد نیاز را در اختیار دارید . شما باید قبل از سفر به کانادا درخواست خود را ارائه دهید .

توجه داشته باشید که مجوز تحصیل در کشور کانادا شما ، ویزای تحصیلی شما نیست . با در اختیار داشتن آن به تنهایی ، اجازه ورود به کانادا را نخواهید داشت . همچنین ممکن است به یک ویزای اقامت موقت یا مجوز سفر الکترونیک نیز ، نیاز داشته باشید . اگر چنین است ، دولت کانادا آن را به عنوان بخشی از اپلیکیشن اجازه تحصیل در کانادا شما بررسی خواهد کرد .

1

مدت اقامت در کانادا با اجازه تحصیل چقدر است ؟

اعتبار اجازه تحصیل به اندازه طول دوره تحصیلی به علاوه 90 روز می باشد . این زمان اضافی به شما اجازه آماده شدن برای ترک کانادا یا ارائه درخواست اقامت در آن را ارائه می دهد .

اگر نمی توانید قبل از اعتبار اجازه تحصیل ، فارغ التحصیل شوید ، می بایست به عنوان یک دانشجو برای تمدید آن ، درخواست خود را ارسال نمایید .

اگر زودتر از زمان معمول فارغ التحصیل شوید ، اعتبار اجازه تحصیل در کانادا شما 90 روز پس از اتمام دوره به پایان می رسد . ( در این صورت تاریخ چاپ شده بر روی اجازه تحصیل مهم نیست )

شما در صورتی مطالعات خود را به پایان رسانیده اید اگر

  • در تاریخی که اولین اعلان از موسسه خود را دریافت می کنید (مانند ایمیل ، نامه ، متن ، و غیره) یا
  • هنگامی که مدرک ، دیپلم یا گواهی خود را دریافت می کنید .

شما باید تاریخی را که یکی از این ها را دریافت کرده اید ، اثبات کنید .

نکته : اگر تاریخ اولین اعلان دریافتی از دانشگاه را نتوانید اثبات کنید ، دولت کانادا از اولین تاریخ موجود در سند استفاده می کند . ممکن است لازم باشد این تاریخ را با موسسه شما مطابقت دهند .

اگر دارای پذیرش مشروط از دانشگاه های کانادا باشید ، دولت کانادا مجوز تحصیل در کانادا شما را برای مدت این دوره ها صادر می کند ( به ععنوان مثال دوره های زبان قبل از آغاز دوره اصلی ) . هنگامی که شما پذیرش دوره اصلی را اخذ کردید ، می توانید درخواست اقامت خود را به عنوان دانشجو از داخل کانادا اعمال کنید .

آیا می توانید در حین تحصیل در کانادا به خانه برگردید ؟

اگر می خواهید کانادا را در تعطیلات تحصیلی مانند تابستان ، تعطیلات زمستانی یا ... ترک کنید ، ممکن است مجبور باشید هنگام برگشت به کانادا ثبت نام خود در یک موسسه کانادایی را اثبات کنید . در این صورت :

  • باید مطمئن شوید که ویزای شما اعتبار دارد
  • و مجوز سفر الکترونیک شما ( eTA ) نیز کماکان اعتبار دارد .

برای کسب اطلاعات بیستر در این زمینه و مشاهده مقاله به صورت کامل  به وب سایت ما مراجعه فرمایید .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در متن رپرتاژ آگهی لینک آن قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.