بازار املاک ترکیه را بهتر بشناسیم
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بازار املاک ترکیه را بهتر بشناسیم
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 13 بهمن 1397

 بازار املاک ترکیه را بهتر بشناسیم

در چند  سال اخیر ، املاك کشور ترکیه، به خصوص  نواحی ساحلی تركیه نظیر آنتالیا، آلانیا، بلک ، بدروم و کوش آداسی، به یك هدف فوق العاده برای خریداران بین المللی خانه تبدیل شده است.همانند آنجه سابقا در اسپانیا تجربه شده است ، رشد  سريع در بازار نوظهور املاك در تركیه سرمایه گذاران بین المللی را به سمت خود جلب می كند.

عوامل قابل ملاحظه كه تقاضا برای خرید ، فروش و سرمایه گذاری در تركیه را تعیین می كنند عبارتند از:

1 - با وجود رونق بازار مسکن در سالهای اخیر،  قیمت ملک در ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای مشابه همچنان ارزان است  ( مثلا برابر است با قیمت ملک در اسپانیا در سال ۱۹۸۰ میلادی )

 

2 - هر ساله قوانین جدیدتری در جهت حذف مالیات و ایجاد تسهیلات بیشتر بمنظور ایجاد انگیزه برای                     سرمایه گذاران و خریداران خارجی املاک در ترکیه وضع می شود.

 

3 - طبق آمار کشور ترکیه،  بازار مسکن در شهرهای بزرگ نظیر استانبول و آنتالیا رشد بین 10% تا 15%          داشته و این رشد برای سالهای آتی نیز پیش بینی میشود .

 

4 - صنعت بزرگ توریسم ترکیه با رشد سریع و پایدار و دور نمایی طلائی، موجب تقاضای بیشتر برای بازار مسكن با كیفیت شود كه برای سرمایه گذاران املاك یک فرصت ایده آل است .

 

5- مراحل آسان سرمایه گذاری با نرخ پایین بهره بانکی و ارائه تسهیلات به اتباع خارجی موجب عدم رکود در بازار مسکن و سرمایه گذاری در ترکیه گردیده است .

 

6-  سواحل مهیج و آب و هوایی كه برای زندگی بازنشستگی مناسب است.

 

7 - مخارج پایین زندگی ( رتبه چهارم پایین ترین بین كشورهای OECD  ) و ضریب  بالای امنیت .

 

8 - علاوه بر خریداران خارجی، ترکیه با داشتن جمعیتی 75 میلیونی و درصد بالای جمعیت جوان، نیاز جوانان برای داشتن خانه افزایش یافته است که این خود یکی از امتیازات رونق سرمایه گذاری در بخش مسکن  میباشد.

.

 

شما با مراجعه به سایت جامع  پارسیان آنتالیا (اولین سایت فارسی املاک در ترکیه) میتوانید به تمامی آگهی های املاک و مستغلات بازار مسکن ترکیه با جامع ترین مشخصات و توضیحات ، دسترسی پیدا کنید      www.parsiangrup.com

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.