تنوع هود آشپزخانه اخوان
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تنوع هود آشپزخانه اخوان
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 13 بهمن 1397

تنوع هود آشپزخانه اخوان

هود آشپزخانه اخوان تلفیقی از ظرافت، زیبایی، کارایی و طول عمر می باشد. هود آشپزخانه اخوان که با بیش از 100 طرح مختلف تولید میشود در پنج دسته کلی از نظر نحوه نصب و کاربری شامل مورب، شومینه ای، جزیره، زیر کابینتی و مخفی تولید می شود. تنوع نام برده در تولید هود آشپزخانه اخوان تنها در نوع و جایگزینی بوده و از نظر ظاهر هود آشپزخانه اخوان بصورت شیشه ای، استیل و تلفیقی تولید می شود. بر حسب کدهای مختلف تولیدی هود آشپزخانه اخوان میتواند دارای آپشن های مختلفی شامل فیلتر آلومینیومی، فیلتر ذغالی، ریموت کنترل، صفحه نمایش، سنسور و لامپ باشد. هود آشپزخانه اخوان کم صدا بوده با قدرت مکش بالا بصورت تک موتوره و دو موتوره و دارای 20 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت می باشد. از نظر میزان مصرف برق هود آشپزخانه اخوان دارای گرید مناسبی بوده با برق 220 ولت و با فرکانس 50 هرتز کار می کند.

مشخصات اجاق گاز اخوان

اجاق گاز اخوان با بیش از 100 طرح مختلف تولید شده و حتی طرح های جدیدتری نیز در دست تولید می باشد. از نظر نمای ظاهری در بدنه اجاق گاز اخوان از شیشه، استیل و یا ترکیب شیشه و استیل استفاده شده است و نمای ظاهری آن در صورت شیشه ای بودن به رنگ سفید، مشکی و آینه ای و در صورت استیل بودن استیل ساده یا آجدار است. اجاق گاز اخوان بصورن دو شعله، سه شعله، چهار و پنج شعله مناسب با فضاهای مختلف تولید میشود و دارای 18 ماه گارانتی شرکت و خدمات پس از فروش می باشد. شرکت اخوان جم مفتخر است به عنوان بزرگترین تولید کننده اجاق گاز صفحه ای در خاور میانه محصولات خود را با راندمان حرارتی بیش از استاندارد تعریف شده عرضه کند. نوع سوخت اجاق گاز اخوان گاز طبیعی بوده و بسیاری از قطعات بکار رفته در ساختمان آن بصورت مستقیم از ایتالیا وارد می شوند.

مشخصات فنی سینک ظرفشویی اخوان

بدون تردید یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت اخوان جم سینک ظرفشویی تولیدی این شرکت می باشد. سینک ظرفشویی اخوان از جنس استنلس استیل ضد زنگ تولید شده و در سه دسته بندی اصلی از نظر نحوه قرارگیری شامل توکار، روکار و زیر کابینتی عرضه شده است. تنوع سینک ظرفشویی اخوان به نزدیک به 200 طرح مختلف می رسد که در دو نوع باکسی و فانتزی عرضه شده اند. سینک ظرفشویی اخوان با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی دنیا با ورق فوق کشش بصورت یک تکه تولید شده و معمولا با ده سال ضمانت پس از فروش عرضه می شود. بسته به نوع و کد محصول سینک ظرفشویی اخوان دارای متعلقات متعددی شامل تخت گوشت پلاستیکی، سبد پلاستیکی باکسی، لگن پلاستیکی باکسی، جا مایع، تخته گوشت شیشه ای و سیفون عرضه می شود. سینک ظرفشویی اخوان برای بالا بردن کاربری در فضاهای مختلف بصورت لگن چپ و لگن راست تولید شده است.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.