منبع تحت فشار
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

منبع تحت فشار
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 14 بهمن 1397

منبع تحت فشار

منبع تحت فشار پمپ آب که معمولا با رنگ های گوناگون عرضه میشود و با اسم هایی از جمله منبع دیافراگمی پمپ آب و مخزن تحت فشار و مخازن دیافراگمی پمپ آب و منابع دیافراگمی و مخزن تحت فشار بسته شناخته می شوند.  برای خرید منبع دیافراگمی  با ما تماس بگیرید.

منبع تحت فشار هاماک یکی از منابعی است که همانند بقیه وظیفه پمپاژ آب از داخل مخزن به لوله‌ها را در صورت نیاز به فشار آب دارد. منبع تحت فشار در حداقل 11 مدل عرضه می‌شود که توسط مهندسان ایران و ترکیه و تحت لیسانس آلمان تولید می‌شود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده رسمی فروش مخزن تحت فشار ایرانی هاماک در تهران و شهرستان ها می باشد.

شرکت منبع تحت فشار زیلمت یک برند معروف ایتالیایی است که درزمینهٔ تولید انواع منبع تحت فشار فعالیت می‌کند. منبع تحت فشار زیلمت مانند بقیه منابع دیگر برندها وظیفه انتقال آب از منبع به لوله‌ها و هدایت و کنترل آن‌ها به منظور افزایش فشار آب در هنگام مصرف بالا دارد. منبع تحت فشار زیلمت در کنار دیگر برندها با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده رسمی فروش مخزن تحت فشار زیلمت در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید منبع تحت فشار زیلمت ایتالیا با ما تماس بگیرید.

کارایی مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی به صورتی می باشد که با داشتن تیوپ منبع تحت فشار داخل منبع , باد پر فشاری که در آن است آب را با فشار به داخل لوله ها هدایت می کند , کارکرد منبع تحت فشار طوری عمل میکند که فلنج لبه بین مخزن تحت فشار و فلنج گیر می کند و باعث آب بندی آن میشود . آب که با فشار پمپ به داخل مخزن تحت فشار هدایت شده است به محض باز شدن شیر تخلیه میشود , اگر شما آبی بیش از حد مصرفی ذخیره در منبع تحت فشار را طلب کنید آنگاه پمپ روشن شده و خواسته شما را اجرا میکند , فشار باد درون منبع دیافراگمی بستگی به تعداد طبقات ساختمان و متراژ و تعداد واحد ها و … دارد ولی به طور نسبی ۲۰ تا ۴۵ پی اس آی قرار میگیرد. مزیت استفاده منبع دیافراگمی در پمپ های خانگی این است که اصطحلاک پمپ پایین آمده و مقدار فشار لازم برای خروجی آب مصرفی ایجاد میشود .مخزن تحت فشار پمپ آب از 5 تا 2000 لیتری جهت مصرف در پمپ های خانگی , بوستر پمپ های آبیاری ، بوستر پمپ آتشنشانی , پمپ های صنعتی ، جهت تصحیح در اتوماتیک کردن پمپ و جلوگیری از انبساط آب , دارای تیوپ ایتالیایی واقعی جهت دوام و مقاومت بالا در جهت افزایش طول عمر تیوپ و عدم تغییر طعم و مزه آب مصرفی. با پایه های بلند جهت نصب آسان لوله های ورودی با کانکتور استیل جهت عدم زنگ زدگی در پایان خرید منبع تحت فشار خوب شامل تیوپ و ورق استفاده شده برای منبع دیافراگمی می باشد.  شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نمایندگی فروش منبع تحت فشار یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی برندهای مختلف در تهران و شهرستان ها می باشد.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.