تولید لوازم صنعتی حرفه ای در اندیشه سبز
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تولید لوازم صنعتی حرفه ای در اندیشه سبز
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 5 اسفند 1397

تولید لوازم صنعتی حرفه ای در اندیشه سبز

اندیشه سبز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم صنعتی در سطح ایران میباشد که امروزه یه عنوان یکی از قطب ها در این زمینه محسوب میگردد. این کارخانه تولیدی توانسته با بیش از 25 سال سابقه فعالیت برترین محصولات صنعتی را با گارانتی معتبر تولید نماید. اندیشه سبز دارای وب سایت رسمی میباشد که شما میتوانید تمامی محصولات این کارخانه را از فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز به صورت آنلاین خریداری نمایید. این واحد صنعتی همچنین دارای بیش از 100 نمایندگی در سطح ایران میباشد که توانسته برترین خدمات پس از فروش را تا به امروز ارائه نماید.

از جمله تولیدات این کارخانه میتوانیم به انواع دستگاه جوجه کشی در اندازه های خانگی ، صنعتی ، شترمرغی و فوق صنعتی اشاره نماییم ، تمامی دستگاه های جوجه کشی ارائه شده در این واحد صنعتی دارای استاندارد های روز ایران و اروپا میباشد ، همچنین محصولات به نوعی طراحی و تولید شده اند که استفاده بسیار آسانی را داشته باشند یعنی کاربر حتی اگر هیچ اطلاعاتی در مورد جوجه کشی نداشته باشد نیز بتواند به راحتی این کار را انجام دهد و از پرندگان مختلف جوجه کشی نماید. دستگاه های جوجه کشی تولیدی اندیشه سبز به صورت کاملاً اتوماتیک بوده و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی دستگاه های جوجه کشی ارائه شده توسط اندیشه سبز دارای 12 ماه گارانتی بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش نیز میباشد. توجه داشته باشید که امروزه دستگاه های خانگی پیشرفته اندیشه سبز توانایی رقابت با برترین دستگاه های جوجه کشی از جمله آرکام و برینسآ را نیز به راحتی دارند. راندمان محصولات اندیشه سبز در جوجه کشی از عموم پرندگان اهلی و زینتی مابین 85 تا 99 درصد میباشد.

اندیشه سبز در راستای تولید لوازم صنعتی یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات مرغداری نیز میباشد که با آزمون خطاهای بسیار توانسته امروز به لطف بخش تحقیق و توسعه فوق پیشرفته این کارخانه یکی از معدود کارخانه های تولید کننده لوازم مرغداری در سطح ایران گردد. از جمله لوازم مرغداری ارائه شده توسط کارخانه اندیشه سبز میتوانیم به سیستم های گرمایش مرغداری ، انواع آبخوری و دانخوری ، پرکن طیور ، سرمایش مرغداری ، انواع فن های مرغداری و قفس مرغداری اشاره نماییم. تمامی موارد ذکر شده با نهایت کیفیت توسط این واحد تولید شده و دارای گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش معتبری نیز میباشند که توسط بیش از 100 نمایندگی در سطح کشور قابل پیگیری میباشد.

تجهیزات سالن قارچ نیز از دیگر تولیدات کارخانه اندیشه سبز میباشد ، گروه صنعتی اندیشه سبز توانسته تمامی نیازات یک سالن پرورش قارچ را تامین نماید. از جمله موارد مورد نیاز برای راه اندازی یک سالن پرورش قارچ میتوانیم به انواع بذر قارچ دکمه ای ، انواع بذر قارچ صدفی ، خاک پوششی سالن قارچ ایرانی و خارجی ، انواع کمپوست قارچ خوراکی ، کتب آموزشی پرورش قارچ ، انواع کنترلر دما و رطوبت ، انواع دما سنج و رطوبت سنج سالن قارچ ، انواع سموم دفع آفات و... اشاره کنیم که تمامی این لوازم را میتوانید در سایت اینترنتی اندیشه سبز مشاهده فرمایید و در صورت لزوم خریداری نمایید.

تجهیزات گلخانه نیز از دیگر موارد تولیدی اندیشه سبز میباشد که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری نیز هستند. اگر توجه داشته باشید عموماً گلخانه ها محیط های حساسی هستند و نیاز به لوازم بسیار دقیق دارند تا میزان دما و رطوبت و دیگر موارد به طور دقیق تنظیم گردد. در این میان اندیشه سبز تمامی تجهیزات مورد نیاز گلخانه ها را نیز طراحی و تولید نموده است ، که از این دست میتوانیم به انواع سیستم های گرمایشی گلخانه همانند هیتر های آتش درون گلخانه ، انواع سیستم های سرمایشی گلخانه همانند فن های مورد استفاده در گلخانه ها ، انواع سیستم های رطوبت ساز همانند رطوبت ساز ها و مه پاش های پروانه ای ، مهساز های التراسونیک ، مهساز های نازلی و... اشاره نماییم که همه و همه توسط اندیشه سبز به نحو احسنت طراحی و تولید میگردد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تولیدی این کارخانه میتوانید به آدرس اینترنتی https://www.andisheh-sabz.com مراجعه فرمایید.

 

منبع: معرفی اندیشه سبز و فروشگاه اینترنتی این کارخانه تولیدی

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.