تشریح میکروبلیدینگ
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تشریح میکروبلیدینگ
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 6 اسفند 1397

تشریح میکروبلیدینگ

همواره آدمی جذب چهره های زیبا و شاداب می شود. هستند افرادی که زیبایی یکی از آرزو های بزرگ آن ها می باشد. امروزه دستیابی به این آرزو دیگر دشوار نیست و شیوه های متفاوتی برای آن موجود است. یکی از این روش ها میکروبلیدینگ می باشد که افراد بسیاری از آن استفاده نموده اند.

میکروبلیدینگ

ابرو های پرپشت و زیبا جزو دارایی الهی به شمار می رود که همه انسان ها از آن بهره مند نیستند. همینطور برطرف نمودن عیوب ابرو ها با مواد آرایشی جزو مهارت هایی محسوب می شوند که همه از آن برخوردار نمی باشند. مسئله دیگری که برای افراد صاحب مهارت در آرایش نمودن وجود دارد اینست که انجام هر روزه این عمل وقت زیادی از آنان را اتلاف می نماید. برای برطرف نمودن این قبیل مسائل شما می توانید از میکروبلیدینگ، شیوه ای برای آرایش دائمی ابرو ها استفاده نمایید. پیشنهاد می شود قبل از انجام این روش از مزیت ها و عیوب آن اطلاعت لازم را کسب نمایید.

تعریف میکروبلیدینگ

یکی از شیوه های پر طرفدار برای آرایش دائمی ابرو ها و داشتن ابرو های زیبا، ضخیم و پرپشت میکروبلیدینگ می باشد. این روش سازنده زیباترین جلوه برای ابرو هاست که امروزه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

میزان دوام میکروبیلیدینگ

بعد از انجام این روش میزان مراقبت پوستی رابطه مستقیمی با ماندگاری آن دارد، با توجه به این مسئله و نوع پوست افراد رنگدانه های تزریق شده به درون پوست بعد از مدت 18 الی 24 ماه تقریبا کمرنگ می شوند. پرسنل انجام این کار معمولا برای پوست های حساس از بی حسی استفاده می نمایند تا از بروز درد های احتمالی جلوگیری کنند.

 روش انجام میکروبلیدینگ بر روی پوست

انتقال رنگدانه ها به داخل پوست توسط لوازم متشکل از چند سوزن در یک ردیف صورت می گیرد. متخصصین انجام این کار عموما نوع سوزن ها را بر اساس نوع پوست افراد بر می گزینند. محل تزریق رنگدانه ها دقیقا در قسمت کم عمق پوست یا درم می باشد که پس از انتقال، سایه های طبیعی بر روی آن ایجاد می شود که نهایتا جلوه زیبایی به پوست می دهد. مدت زمان انجام این روش تقریبا 2 ساعت می باشد. تزریق رنگدانه دقیقا هم جهت با رویش طبیعی ابرو ها می باشد، به همین جهت است که نتیجه طبیعی و دلخواه از انجام آن به دست می آید.

مسائلی که با میکروبلیدینگ همخوانی ندارد

  • عوامل و دارو های بسیاری وجود دارند که با بارداری بانوان همخوانی ندارد و برای آنان منع مصرفی دارد. این شوه هم جزو همان موارد محسوب شده و خانم های باردار نباید در آن زمان از آن استفاده نمایند.
  • زمان شیردهی هم مانند دوران بارداری برای بانوان منع مصرفی وجود دارد مخصوصا هنگامی که فرد احتیاج به بی حسی برای انجام میکروبلیدینگ داشته باشد.
  • افراد مبتلا به دیابت هرگز نباید از این شیوه استفاده نمایند.
  • افراد مبتلا به بیماری های مهم و غیر قابل چشم پوشی همچون سرطان، مشکلات خود ایمنی، صرع و ... قبل از انجام این کار حتما باید مشاوره ای با پزشک خود داشته باشند.
  • افراد دارای مشکلات خونی نیز حتما باید قبل از استفاده از این شیوه با پزشک خود مشورت نمایند.
  • انواع اختلالات خونی نیازمند مشاوره با پزشک می باشند.
  • افراد در زمان مصرف دارو های رقیق کننده خون هرگز نباید از میکروبلیدینگ استفاده نمایند.
  • اگر از داروی خاصی استفاده می کنید باید قبل از انجام این روش مشاوره ای با پزشک خود داشته باشید.
  • افراد دارای بیماری پوستی و یا داشتن سوزش در قسمت مورد نظر نباید از این روش استفاده نمایند.
  • افرادی که به تازگی بوتاکس انجام داده اند احتیاج دارند قبل از انجام میکروبلیدینگ مشاوره ای با پزشک خود داشته باشند.
  • این روش برای افرادی که دارای شکستگی در قسمت ابرو خود هستند منع می باشد.
  • افراد آفتاب سوخته نمی توانند بلافاصله بعد از آسیب پوستی خود از این روش استفاده نمایند.
  • افراد هنگامی که اپیلاسیون انجام داده اید حتما باید سه روز صبر نموده سپس اقدام به انجام میکروبلیدینگ نمایند.
  • افراد هنگامی که لایه برداری شیمیایی بر روی پوست خود انجام داده اند باید تا دو هفته بعد از آن صبر نمایند.

نکات قابل رعایت قبل از انجام میکروبلیدینگ

  • حتما از خوردن نوشیدنی های انرژی زا و نوشیدنی های مانند قهوه و الکل در روزی که می خواهید میکروبلیدینگ انجام دهید بپرهیزید.
  • حداقل 24 ساعت قبل انجام این شیوه از داروهایی مانند آسپرین، نیاسین، ویتامین E و ایبوپروفن استفاده ننمایید.
  • از قرار گرفتن زیر نور شدید خورشید، حداقل سه روز قبل از انجام این روش خودداری نمایید.
  • از انجام وکس بر روی صورت خود از سه روز قبل از انجام این روش صرف نظر نمایید.
  • از لیزر نمودن مو های زائد صورت خود حداقل دو هفته قبل از انجام این شیوه خودداری نماید.
  • از آنجایی استحمام تا چند روز بعد از میکروبلیدینگ جایز نمی باشد، پیشنهاد می کنیم قبل از انجام این روش حتما دوش گرفته و تمیز باشید.

توصیه های لازم

سلیقه افراد در انتخاب مدل ابرو متفاوت می باشد البته باید در نظر داشت که آن مدل متناسب با دیگر اجزای صورت شما باشد. بدین جهت پیشنهاد می کنیم قبل از انجام این روش تصویری از مدل ابروی دلخواه خود به همراه داشته باشید. در نظر داشته باشید رنگی را برای ابرو های خود انتخاب نمایید که با موهایتان همخوانی داشته باشد. در اختیار قرار دادن عکس مورد نظر برای متخصص مربوطه بخش عظیمی از نگرانی های شما را از بین می برد. همواره متخصصین قبل از شروع کار تصویری از ابرو بر روی صورت شما می کشند در نتیجه شما فرصت آن را دارید که همه جوانب آن، منجمله گوشه ها، دم ابرو، هلال ابرو و حتی پهنای ابرو را بررسی نماید و نواحی که مورد پسند شما نمی باشد را عنوان نمایید.

نکات قابل رعایت بعد از انجام میکروبلیدینگ

  • همواره تلاش نمایید بعد از انجام میکروبلیدینگ از فعالیت هایی مانند شنا، سونا گرم، جکوزی و کلیه فعالیت هایی که گرمای شدیدی بر شما وارد می نماید و سبب افزایش تعریق می شود خودداری نمایید.
  • حدالامکان تا هفت روز پس از انجام این عمل از غذا های تند استفاده ننمایید.
  • تحت هیچ شرایطی تا ده روز بعد از انجام این روش بر روی صورت خود نخوابید.
  • از انجام هر گونه لیزر و لایه برداری شیمیایی بعد از انجام آن خودداری نموده و از مصرف هر گونه کرم های حاوی اسید گلیکول بر روی صورت خود اجتناب نمایید.
  • در ناحیه ای که میکروبلیدینگ انجام شده به مدت ده روز از هیچگونه مواد آرایشی، گرم و شوینده صورت استفاده ننمایید.
  • ممکن است بعد از انجام این شیوه در ناحیه مورد نظر خارش و یا پوسته شدن ایجاد شود که شما هرگز نباید پوست های خشک شده را کنده و یا آن را بخارانید.
  • از وسایل نقلیه به غیر از خودرو های پوشیده مانند دوچرخه، موتورسیکلت، خودروهای سر باز استفاده ننمایید.

آنچه متخصصین و آرایشگران خبره در این روش عنوان می نمایند، بعد از انجام میکروبلیدینگ ناحیه مورد نظر به مدت هفت روز دچار خارش می شود، این امر کاملا طبیعی بوده و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، فقط کافیست مراقبت های لازم به نحوه صحیح انجام شود تا خارش و التهاب زودتر از موعد مورد نظر بهبود یابد.  مدت درمان و بهبودی زخم ایجاد شده در افراد مختلف با توجه وجود پوست های گوناگون متفاوت می باشد و ممکن است بین 14 تا 30 روز به طول انجامد. شما باید ابتدا بین 30 تا 60 روز صبر نمایید محل زخم ها بهبود یابد سپس دست به ترمیم بزنید.

برای ترمیم ابرو هایی که بر روی آن ها میکروبلیدینگ انجام شده باید چند دوره را سپری نمود. جایگزین شدن دقیق رنگدانه ها  احتیاج به زمان دارد تا بتواند به طور کامل بر جای خود جای بگیرد بدین صورت حالت طبیعی ب روی ابرو ها ایجاد می شود. ممکن است بعد از انجام این عمل رنگدانه از ابرو های شما بیرون بیاید که در این صورت جای هیچ گونه ترس و نگرانی وجود ندارد، شما می توانید با استفاده از کرم ضد آفتاب مانع خروج آن شوید. در اینصورت پیشنهاد می شود که در معرض نور خورشید قرار نگیرید تا اثر میکروبلیدینگ کمرنگ نشود.

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

  • برای انجام میکروبلیدینگ از تیغ بسیار نازک استفاده می شود در صورتی برای میکروپیگمنتیشن از دستگاه حاوی سوزن استفاده می شود.
  • در روش میکروپیگمنتیشن احتیاج به مراقبت های طولانی تری برای پوست وجود دارد. این روش پس از مدت 3 تا 5 سال احتیاج به ترمیم دارد. مدت زمان انجام این روش 2 ساعت می باشد.
  • از میکروپیگمنتیشن برای ترمیم و بازسازی بسیاری از نواحی بدن مانند یکسان سازی رنگ پوست، حجیم نمودن و بازسازی لب ها، بازسازی هاله سینه و ... استفاده می شود. در صورتی که از میکروبیلدینگ برای ترمییم ابرو و پر کردن آن مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی این روش برای افرادی که قصد دارند به ابرو های خود قوس بیشتری دهند مناسب می باشد.

مزیت میکروبلیدینگ

خط های هاشور زدن در این روش به طور نامنظم و در اندازه های متفاوت می باشد. به همین دلیل فرم ایجاد شده طبیعی بوده و جلوه زیبایی دارد. خراش های ایجاد شده در این روش کاملا سطحی می باشد چرا که در غیر این صورت میزان خونریزی افزایش می یابد.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.