عمل زیبایی بینی
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

عمل زیبایی بینی
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 18 اسفند 1397

عمل زیبایی بینی

همان طور که می دانیم عمل جراحی زیبایی بینی، که در حال حاضر شایع ترین عمل جراحی در بین اعمال جراحی زیبایی و پلاستیک که روی بدن انجام میشه، است. این مسئله در همه جای دنیا به همین شکل هست اما در کشور ایران جراحی زیبایی بینی بسیار بسیار شایع تر است به طوری که از بسیاری کشور های غربی، آسیایی و آفریقایی و حتی اروپایی درصد  جراحی های زیبایی در کشور ما بالا تر است تا جایی که بیماران از اقصی نقاط  جهان برای جراحی زیبایی بینی به پزشکان و جراحان ایرانی مراجعه می کنند. این جراحی عموما برای زیبا سازی و رفع و اصلاح ایرادات و عیب های ظاهری بینی انجام می شود به طوری که ضمن حفظ ساختار بینی و عملکرد آن، باعث ایجاد فرم و ظاهری بهتر و زیبا تر در بینی می شود.

برای انجام جراحی زیبایی بینی، شخص باید حتما به طور کامل از لحاظ جسمی رشد کرده باشد و سنین رشد که معمولا در خانم ها پانزده سالگی و در آقایان هفده سالگی ست را پشت سر گذاشته باشد و همچنین از لحاظ فکری به بلوغ رسیده باشد و دلایل کافی برای انجام این عمل داشته باشد. کمتر از سی درصد افزاد به دلایل مختلف از جمله انحراف بینی، کج بودن بینی، عدم هماهنگی تناسبات بینی(بزرگی بینی)و.. به عمل جراحی زیبایی بینی نیاز دارند و خود شان تصمیم می گیرند که عمل جراحی انجام بدهند یا خیر. این عمل برای بسیاری از افراد از جمله کودکان، افراد سالمند و کسانی که بیماری های خونی و خاص مثل سرطان، ایدز، بیماری های قلبی، ناتوانی های مزمن و حتی کم خونی و دیابت دارند ممکن و مجاز نیست.

 

 

عمل جراحی زیبایی بینی به طور کلی به دو روش باز یا Open و Close یا بسته انجام می شود. انتخاب هر کدام از این اسلوب کاملا به تصمیم، مهارت و تجربه پزشکان جراح بستگی دارد. در گذشته روش بسته یا Close در جراحی زیبایی بینی، روشِ رایج تری بود که البته با محدودیت هایی همراه هست اما از طرفی از نظر زمانی حدود پانزده دقیقه کمتر است و ورم ایجاد شده بعد از عمل کمتر بوده و زودتر نیز بر طرف می شود. امزوه اما عمل جراحی زیبایی بینی در نود درصد موارد به روش باز یا Open انجام می شود در این روش کار برای جراح راحت تر بوده و جراح دید مناسب تری برای اعمال تغییران و یا رفع ایرادات دارد و تنایج بهتری به دست می آید، هر چند که میزان تورم بعد از عمل بیشتر بوده و زمان بیشتری برای بر طرف شدن آن لازم است اما در عوض نتیجه نهایی قابل توجه می باشد. علاوه بر این امروزه قبل از عمل جراحی زیبایی بینی، طراحی هایی برای بینی شخص توسطپزشک جراح انجام می شود و فرد قبل از عمل جراحی، پیش تصویری از نتیجه نهایی آن را می بیند، این عمل باعث شده است تعداد مراجعه کنندگان جراحی ثانویه نسبت به سال های دور کاهش پیدا کند، چرا که بیمار قبل از عمل جراحی، تغییرات به وجود آمده بعد از عمل جراحی زیبایی بینی خود را می بیند و به همراه پزشک جراح با دید بهتری، بهترین تصمیم ممکن را می گیرد و عمل جراحی زیبایی بینی را با با اعتماد و خیال آسوده تری انجام می دهد.

در گذشته و تا چند سال قبل؛ اکثر طرفداران جراحی های زیبایی، معمولا خانم ها بودند ولی الان می بینیم که آقایان هم علاقه زیادی به اعمال جراحی زیبایی بینی پیدا کردند و به وفور این جراحی برای آقایان نیز انجام می شود.

 

باید به یاد داشت که شخصی که میخواهد جراحی بینی انجام بدهد؛ در ابتدای کار باید اطلاعات و نظر و دید درستی در مورد جراحی زیبایی بینی داشته باشد. فرد باید این را بداند که جراحی های زیبایی بینی به این صورت نیست که بتوان هر بینی با هر فرمی که قبلا وجود داشته را به هر بینی با فرمی که فرد به آن علاقه داره در بیارد؛ این امکان پذیر نیست و تفکر کاملا اتباهی ست. بسیاری از افراد هستند که به پزشکان جراح مراجعه می کنند و در دست دارند که عکس دوست یا آشنایی که قبلا جراحی زیبایی بینی انجام داده یا عکس یک هنرپیشه و سلبیریتی را در دست دارند و می گویند که ما میخواهیم عمل بینی مان به این شکل و فرم باشد! این تصور کاملا اشتباه است. باید به یاد داشت که آن ماده و آن خمیره اولیه ای که جراح بر اساس و از طریق آن جراحی را انجام خواهد داد؛ پوست، استخوان و غضروف بینی خودِ فرد هست و این را هم باید به یاد داشت که هر بینی باید برای صورت فرد مورد نظر طراحی و به عبارتی شکل داده بشود.

 

 

نگرانی ای که برای بسیاری از افراد وجود دارد عمل جراحی زیبایی بینی های گوشتی ست، افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند و قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارند همواره نگران این موضوع هستند که آیا با عمل جراحی به نتیجه دلخواه خواهند رسید؟ و آیا پس از عمل جراحی، احتمال بازگشت به حالت اولیه بینی وجود دارد؟ تنها تفاوت موجود بین بینی های گوشتی و استخوانی؛ پوست بینی ست، اگر پوست بینی نازک یا معمولی باشد به آن بینی استخوانی و اگر ضخیم و دارای چربی باشد به اصطلاح به آن بینی گوشتی گفته می شود، افراد دارای بینی های گوشتی بدون هیچ مشکلی می توانند جراحی زیبایی بینی را انجام بدهند با این تفاوت که بعد از عمل مدت زمان نسبتا بیشتری برای رفع تورم و زخم های ایجاد شده لازم است به علاوه اینکه میزان تورم در بینی های گوشتی به مراتب بیشتر از میزان تورم در بینی های استخوانی است.

بسیاری از افراد برای جراحی بینی مراجعه می کنند و خواسته هایی دارند که این خواسته ها براساس اصول و موازین علمی درست نیست؛ تقاضا می کنند که بینی بسیار کوچک شود، قوس بسیار در ناحیه پشت بینی داشته باشد یا سوراخ های بینی رو کاملا تنگ بکنند که موقع خندیدن این سوراخ ها پهن به نظر نیاد! باید به یاد داشت که بسیاری از این خواسته ها واقعا علمی و منطقی نیستند. خصوصا در افراد جوانی که  برای جراحی زیبایی بینی به پزشک مراجعه می کنند؛ این افراد شاید به صورت کوتاه مدت این نیاز را در خود شان احساس کنند که این صورت و این بینی به این فرم ساخته بشود اما بعد از گذشت مدتی اکثرا پشیمان می شوند. باید به یاد داشت که اصلاح این گونه موارد بسیار بسیار دشوار است. اگر موازین علمی و عملی درستی در حین جراحی بینی به کار گرفته نشود، فرد ممکن است دچار عوارضی بشود که تا آخر عمر همراه و گریبان گیرش باشد.

 

باید به این نکته توجه داشت که بینی هر فرد؛ قبل از آن که زیبا باشد باید عملکرد داشته باشد یعنی شخص بتواند از طریق آن به راحتی تنفس بکند. اعمال جراحی ای که بینی را بیش از حد کوچک بینی شخص را کوچک می کند باعث از بین رفتن این عملکرد میشود و شخص دچار خشکی دهان طولانی مدت می شود و تنفس دهانی مداوم باعث پوسیدگی دندان و بوی بد دهان می شود یا این که در هنگام غذا خوردن فرد دچار اصطلاحا فین فین کردن می شود و موجب آزردگی اطرافیان می شود و همان طور که گفته شد و نیاز به تاکید دوباره است؛ اصلاح این گونه موارد بسیار بسیار دشوار است.

 

 

بسیاری از افراد که جراحی زیبایی بینی کرده اند، بلافاصله در اثر کوچک ترین نا قرینگی یا یک عیب بسیار کوچک که روی بینی شان وجود دارد و یا حتی صرفا نارضایتی از شکل جدید بینی به پزشک جراح مراجعه می کنند و درخواست اصلاح بینی شان را دارند؛ باید توجه داشت که اعمال جراحی ثانویه روی بینی دارای ریسک بسیار بالا است و عوارضی دارد که اگر رخ بدهد در بسیاری از موارد غیر قابل جبران خواهد بود.

 

 

دکتر امید ابراهیمی یکی از بهترین جراحان بینی تهران و ایران میباشد که به شکل کاملا علمی و تخصصی و همگام با متدهای روزه دنیا در جراحی های زیبایی فعالیت دارند. علم، تخصص، تجربه، تعهد و وجدان کاری و همینطور توجه ویژه دکتر امید ابراهیمی به تنفس بیمار و کارکرد درست بینی از خصوصیات برجسته ایشان میباشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.