اعزام دانشجو
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اعزام دانشجو
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398

اعزام دانشجو به آمریکا

اعزام دانشجو به آمریکا نسبت به سایر کشورها بالاترین آمار را دارد درواقع اعزام دانشجو به آمریکا در بین دانشجویان علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور همیشه پرطرفداربوده به طوری که در حال حاضرتعداد دانشجویان بین المللی در این کشور به حدود یک میلیون نفر می‌ رسد. با وجود بیش از 3000 دانشگاه وکالج  این جمعیت سال به سال رو به افزایش است به طورمثال در سال 1950 فقط 35000 دانشجو بین المللی در آمریکا وجود داشت ودر مدت 70 سال رشد بسیاربالایی را نشان می دهد. طبق آماربه دست آمده از آموزش عالی ایالات متحده آمریکا درگذشته 5 درصد دانشجویان مقطع کارشناسی وبالاتر در دانشگاه های آمریکا را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند. هر کدام از ایالتهای آمریکا با داشتن شرایط جغرافیایی، اقتصادی وفرهنگی خاص خود و دانشگاه های معتبر در سطح جهانی، طیف متفاوتی از دانشجویان بین المللی را جذب می کنند. دلایل افزایش تعداد دانشجویان بین المللی آمریکا عبارتند از:

  • بزرگترین اقتصاد جهان با پیشرفته ترین تکنولوژی
  • دارای با کیفیت ترین موسسات آموزشی
  • دارای وسیع ترین گزینه های تحصیلی

هزینه تحصیل در آمریکا بستگی به نوع دانشگاه و یا کالج و ایالت محل تحصیل دارد. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی و یا ایالتی معمولا کمتر است.

  1. دوره زبان: هزینه هر ترم چهار ماهه زبان حدود هفت هزار دلار
  2. دوره کالج: هزینه تحصیل برای هر ترم چهار ماهه حدود هشت هزار دلار است
  3. دوره کارشناسی: هزینه تحصیل بصورت میانگین از 12000 تا 35000 دلار می باشد .
  4. دوره ارشد و دکتری: هزینه تحصیل بین 15000 تا 25000 متغیر می باشد.

بسیاری ازمتقاضیان  تمایل دارند از مقطع کارشناسی درکشور  آمریکا تحصیل کنند وشانس خود را برای ورود به درجات بالاتر تحصیلی و کار درکشور آمریکا افزایش دهند.

از طرفی افراد بسیار کمی از آمریکایی ها برای تحصیل در مقطع ارشد اقدام مینمایند به همین دلیل شانس پذیرش در مقطع ارشد درصورتی که شرایط لازم را داشته باشید بیشتر است.

برای گرفتن پذیرش درمقطع دکتری  داشتن  رزومه تحصیلی خیلی  قوی یعنی معدل بالای 16، مقاله های علمی پژوهشی معتبر، مدرک زبان و … لازم وضروری است.

هزینه زندگی در آمریکا برای دانشجویان تقریبا 2000 تا 2500 دلار بسته به سبک زندگی فرد متفاوت خواهد بود. در مجموع هزینه ها به شرح زیر است:

  • مسکن حدود ۳۵تا 40 درصد هزینه‌های ماهانه
  • هزینه خوردوخوراک نزدیک به ۴۰ درصد هزینه‌های ماهانه
  • خدمات حمل‌ونقل عمومی به‌طور میانگین100تا120 دلاردرماه
  • هزینه اینترنت به‌ طور میانگین ۵0تا60 دلار در ماه
  • خدمات درمانی که گران‌ترین خدمات است مثلا ویزیت پزشک 80تا100دلار، هزینه داروبرای سرماخوردگی حدود 10 دلارویک نسخه آنتی بیوتیک حدود 20 تا 25 دلار می باشد.

دانشجویان در زمان طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اجازه کار 20 ساعت در هفته را دارند و به صورت میانگین درآمدی حدود 15 دلاردر ساعت خواهند داشت.

گروه اعزام دانشجو راد با مجوز از وزارت علوم وتوانمندی بالا در امر اعزام دانشجو به کشور آمریکا، بهترین راهنمای متقاضیان علاقه مند به  تحصیل در آمریکا هستند.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.