بهترین شرکت بر ای خرید سایت و طراحی سایت کدام است؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بهترین شرکت بر ای خرید سایت و طراحی سایت کدام است؟
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398

بهترین شرکت بر ای خرید سایت و طراحی سایت کدام است؟

قیمت خرید سایت چقدر است؟ برای تهیه یک سایت چقدر هزینه لازم است؟ این ها سوالاتی هستند که مشتریان ما که دارندگان کسب و کار در صنف های مختلفی نیز هستند از ما می پرسند. اما مشکل این جاست که هیچ گاه نمی توان پاسخ مشخصی به این افراد داد. زیرا سایت ها مانند لباس یا لوازمی که یک فروشگاه با یک اتیکت قیمت در ویترین می گذارد نیستند. تهیه یک سایت مراحل مختلفی دارد و فعالیت های بسیاری روی آن انجام می گیرد تا به یک وب سایت عالی و آماده به کار تبدیل شود بنابراین قیمت خرید سایت نیز به تمامی این عملیات و زمانی که پروژه طراحی سایت نیاز دارد وابسته است. شاید تمام سایت ها از لحاظ ظاهر شبیه به یکدیگر باشند، یک صفحه با منو و متن و تصاویر اما در واقع طراحی یک سایت بسیار پیچیده تر از این هاست. سایت ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام نیازهای مربوط به خود را دارند، یک سایت خبری با یک سایت فروشگاهی یا یک سایت شرکتی کاملا متفاوت هستند و هر کدام اهداف مختلفی را دنبال می کنند. گستردگی و تعداد صفحات سایت، نوع کاربران، امکانات استفاده شده در سایت، حجم هاست و بسیاری عوامل دیگر بر روی قیمت خرید سایت تاثیرگذار هستند.

طراحی سایت فروشگاهی

هزینه و قیمت خرید سایت ها به نوع سیستم برنامه نویسی و مدیریت محتوا بستگی دارد، برای مثال طراحی سایت با وردپرس ارزان تر تمام می شود. اما طراحی سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها کمی فرق دارد و بدلیل نیاز به فضای هاست زیاد، اتصال به درگاه بانکی، تعداد صفحات فراوان، نیاز به سرعت لود بالا، نیاز به خرید سرور اختصاصی و… هزینه بیشتری را دربر دارد. البته در این مورد هم شرکت هایی وجود دارند که با استفاده از فروشگاه سازهای اینترنتی یک سایت فروشگاهی با حداقل امکانات یک وب سایت را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهند. اما هرچه امکانات یک وبسایت فروشگاهی بیشتر باشد حرفه ای تر خواهد بود و کاربر نیز خرید از چنین سایتی را ترجیح می دهد و رضایت بیشتری هم از ورود و خرید از این سایت خواهد داشت.

طراحی سایت شرکتی

امروزه خرید یک وبسایت برای هر شرکتی لازم است و به ایجاد ارتباط راحت تر و سریع تر میان صاحبان شرکت و مشتریان کمک می کند. قیمت خرید سایت شرکتی نیز می تواند بسیار متغیر باشد، قیمت خرید یک سایت شرکتی ممکن است بسیار ارزان اما قیمت خرید سایت شرکتی دیگر بیشتر از آن باشد. مواردی که در قیمت خرید سایت شرکتی دخیل می باشند نوع سیستم مدیریت محتوا، حجم مطالب و تعداد صفحات، قابلیت ریسپانسیو، اتصال به رسانه های اجتماعی، تعداد زبان های وب سایت و… می باشند. هرکدام از این عوامل در تعیین قیمت خرید سایت تاثیر گذار هستند و همچنین اگر سایت به صورت اختصاصی برنامه نویسی شود نیز به قیمت آن می افزاید. این شما هستید که نوع سایت و سفارشی یا آماده بودن آن را تعیین می کنید و انتخاب می کنید که چه امکاناتی بر روی سایت قرار گیرند.

مولفه های موثر در قیمت خرید سایت

همانطور که گفتیم قیمت خرید سایت شامل تعرفه مشخصی نمی شود و به مولفه های مختلفی بستگی دارد که یک طراح براساس نوع وبسایت، نیازها و امکاناتی که از او می خواهید و همچنین مدت زمانی که بر روی سایت شما صرف می کند حدود قیمتی را به شما اعلام می نماید. در ادامه به توضیح برخی از مولفه های موثر بر قیمت خرید سایت می پردازیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.