گیفت کارت را از کدام فروشگاه اینترنتی گیفت کارت بخریم ؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

گیفت کارت را از کدام فروشگاه اینترنتی گیفت کارت بخریم ؟
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398

گیفت کارت را از کدام فروشگاه اینترنتی گیفت کارت بخریم ؟

 

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز امروز قصد داریم به یک موضوع جذاب در زمینه گیفت کارت بپردازیم . کاربران زیادی طی یک دهه اخیر با گیفت کارت آشنا شده و اند و کاربردهای آن را دیده اند . به طور مثال کاربران با خرید گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا حساب کاربری خود را در اپ استور امریکا شارژ کرده و با آن جم کلش آف کلنز خریداری می کنند و یا کاربری با خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا برای دستگاه پلی استیشن 4 خود و شارژ آن در PSN ID خود بازی زیبای God Of War را خریداری می کند یا کاربری با خرید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا و شارژ والت گوگل خود روی دستگاه اندرویدی اقدام به خرید سکه بازی  اندرویدی ساکر استار می کند .

در پیرو توضیحات داده شده درباره گیفت کارت کاربران به دنبال یک فروشگاه معتبر و ارزان قیمت و با سابقه خوب برای خرید گیفت کارت خود هستند که ما فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز را به نشانی giftcardbaz.com که دارای تمامی مجوز های لازم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت و ... می باشد را با بیش از 10 سال سابقه کاری معرفی می کنیم .

فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز دارای بیش از 400 نوع گیفت کارت با تنوع بسیار بالا می باشد و در صورتی که گیفت کارت مد نظر شما جز محصولات فروشگاه نمی باشد می توانید با ارسال ایمیل به پشتیبانی سایت نسبت به تهیه آن اقدام کنید .

گیفت کارت چیست ؟

معمولاً گیفت کارتها به صورت مجازی و اعتبار پولی در حساب کسان با وارد نمودن یک کد شارژ میشود و شما در واقع با این اعتبار مجازی میتوانید برای خرید اجناس و خدمات الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی و قابل لمس کاربرد نمایید. کالاهای دیجیتالی یا الکترونیکی همانند بازی، برنامه، کتاب ، فیلم و موسیقی هستند که معمولاً از طریق استور مربوطه قابل گرفتن میباشند. برای مثال گیفت کارت آیتونز قابل کاربرد در استور آیتونز یا اپ استور بوده و گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت قابل کاربرد در استور گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت در استور مایکروسافت و در ایکس باکس ، آمازون در آمازون ، پلی اسیتشن در سونی و غیره…

کارت PSN چیست و به چه‌کاری می‌آید؟

اصلی‌ترین مزیت یک کارت PSN یا همان کارت شبکه پلی‌استیشن(PlayStation Network Card) این است که می‌توانید خدماتی را که به‌وسیله‌ی فروشگاه پلی‌استیشن ارائه می‌شود، با استفاده از این کارت‌ها، به‌جای استفاده از کارت اعتباری خریداری نمایید. اگر تمایل به خرید بازی، افزودنی‌های بازی و هر آنچه بر روی شبکه پلی‌استیشن موجود است دارید، می‌توانید از گیفت کارت‌های پلی‌استیشن ارائه‌شده بر روی سایت گیفت کارت باز استفاده کنید. همین طور شما با خرید پلاس می توانید به بازی های رایگان PS4 روی شبکه پلی استیشن دسترسی پیدا کنید .

با گیفت کارت تمامی پرداخت های خود را در اینترنت  و بعضا خارج از اینترنت انجام دهید

کاربرد های بسیار زیاد گیفت کارت و دسترسی سریع ، آسان و ارزان به آن باعث شده است کاربران برای انجام کارهای خود به خصوص در اینترنت از گیفت کارت استفاده کنند . کمپانی های زیادی به خصوص اپل ، گوگل ، سونی و … برای محصولات خود گیفت کارت تولید کرده تا کاربران به آسانی از محصولات دیجیتالی آنها استفاده کنند ، با این که گیفت کارت کاربرد های زیادی نیز در دنیای فیزیکی دارد . برای دریافت راهنمایی های بیشتر و دریافت آموزش های بیشتر به وبلاگ فروشگاه گیفت کارت باز به نشانی blog.giftcardbaz.com  مراجعه کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.