رفع مشکل سردرد و بهترین متخصص مغز و اعصاب
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

رفع مشکل سردرد و بهترین متخصص مغز و اعصاب
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398

رفع مشکل سردرد و بهترین متخصص مغز و اعصاب

سردرد یک بیماری شایع و نا توان کننده است که زندگی فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد، میگرن به دلیل تکرار شونده بودن باعث ایجاد اختلال در زندگی روزمره فرد مبتلا به سردرد می شود، نکته قابل اهیمت این است که بسیاری از سردردها پیشرونده هستند و با گذشت زمان به شدت آن اضافه می شود، این سردردها در بدو ظهور باید درمان شوند چراکه با گذشت زمان به درمان مقاوم می شوند و درمان این سردردها سخت تر می شود. و طول درمان و هزینه درمان هم به طبع  با گذشت زمان بیشتر می شود. به همین دلیل به بیماران مبتلا به سردرد پیشرونده اکیدا توصیه می شود که به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه نمایند تا پزشک با معاینه بیمار نوع سردرد را تشخیص داده و خطرات آنرا بررسی نماید و اقدامات درمانی را برای بیمار آغاز نماید.

این روزها بیماری سردرد شیوع پیدا کرده است و بسیاری از بیماران با خود فکر می کنند که سردرد تنها یک بیماری است که نامش "سردرد" است ولی از نظر پزشکی سردرد انواع مختلفی دارد که گاهی منشا این سردرد ها در ناحیه سر بیمار است که ممکن است شامل سردردهای خطرناک شود و می تواند علت نورولوژی داشته باشد و گاهی هم معلول و علامت یک مشکل در بدن می باشد.

سردرد انواع گوناگونی دارد و دلایل زیادی برای پدیدار شدن آن وجود دارد.سالها پیش طی تحقیقاتی ما متوجه شدیم به دلیل پیچیده بودن علائم سردردها و گستردگی بیماریهای مغز و اعصاب، تشخیص و درمان سردرد در بسیاری موارد با مشکل مواجه می شود و بیمارانی را میدیدیم که پس از گذشت چند سال تحمل سردرد و مراجعه به بهترین متخصص مغز و اعصاب هر شهر، درمان صحیح و کارآمد برای درمان سردرد بیمار تجویز نشده است و بیمار ناچار به تحمل چندین سال سردرد است.

این مشکل علی الخصوص در درمان سردرد میگرنی به چشم می خورد و به بیمار گفته می شود که برای درمان میگرن کاری نمی توان کرد و فقط با مصرف داروهای مسکن و ... می توان سردرد را کاهش داد، این در حالی است که به لطف پیشرفت تکنولوژی در سالهای اخیر درمان های جدیدی برای میگرن ابداع شده است و در کشورهای پیشرفته بکار گرفته می شود و اینجا بود که کلینیک فوق تخصصی سردرد را تاسیس کردیم و مفتخریم که با سابقه چند ساله و بکار گیری جدیدترین درمان سردرد در اروپا آماده خدمتگزاری به بیماران عزیز هستیم و با هدف ریشه کن کردن انواع سردرد و میگرن قدمی بزرگی برداشتیم.

در ابتدای مراجعه بیمار مبتلا به سردرد شرح حال تهیه می شود و در صورت نیاز با استفاده از تجهیزات موجود در کلینیک سردرد (نوار مغز، سونوگرافی داپلر عروق مغز و ...) به تشخیص نوع سردرد می پردازیم و درنهایت توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب (فوق تخصص سردرد) به مقایسه روشهای درمان میگرن می پردازیم و بهترین درمان سردرد میگرن را بسته به شرح حال بیمار انتخاب می کنیم.

متاسفانه در کشور ما بر خلاف بسیاری از کشورهای پیشرفته متخصصین مغز و اعصاب از فرهنگسازی در پیشگیری از بیماریها نقشی  ایفا نمی کنند ولی دربسیاری موارد قبل از ظهور سردرد با رعایت نکاتی ساده که در بالا به آن اشاره کردیم می توان از بیماری سردرد جلوگیری کرد.

هدف اصلی ما پیشگیری از سردرد است، تحقیقات نشان می دهد در بعضی بیماران شیوه زندگی غلط یا عادتهای غلط در زندگی باعث بروز سردرد در طولانی مدت می شود، به عنوان مثال در این تحقیقات به نوشیدن مقدار کافی آب در شبانه روز،رعایت یک رژیم غذایی مناسب، کاهش استرس در زندگی، جلوگیری از فعالیت بیش حد بدنی و ... جهت پیشگیری از سردرد اشاره شده است.

 

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.